Celine Dion 20 keer liever dan dit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:09 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
lijkt wel op celine dion.. en die vin ik 2x nix
Als ze daar weer mee was gekomen, dan had ik 'r graag weg zien gaan.quote:
Exact, voor tot achter een beetje normaal doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik houd niet van die stemgoochelaars.
Dat idd! Ze mag niet hierdoor nog een keer in de sing-off komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:10 schreef Wicha het volgende:
Tja... ik vond het maar zozo... en ik wil Anja echt door!![]()
En Henkjan is wel enthousiast over het begin? In de studio klinkt het vast heel andersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:10 schreef Fir3fly het volgende:
In de studio zijn ze wel enthousiast?
Helemaal waar, maar iedereen doet toch wel n beetje aan sympathie-stemmen..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Klopt. Ik zei het ook al eerder ergens op dit forum: het is iets Nederlands, stemmen voor de underdog. 'Omdat het zo zielig is anders, en ze deed toch d'r best?'
Daar gaat het niet om!
Ze geeft weer eens kritiek waar ik het mee eens benquote:
Ze is ook fan van Prince.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:11 schreef Danzig het volgende:
Goede versie, meer richting de Prince versie ipv de suffe Sinead's versie.
Ik vind hem nergens op slaan, de vergelijking slaat op poepquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:13 schreef TheVulture het volgende:
"Rembrandt vraag je toch ook niet om volgende week een deur te schilderen"![]()
De eerste goeie one-liner van Henk....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:13 schreef Natalie het volgende:
"Er zijn nog een paar kaarten voor de show van zondag"
Tuuurlijk Wendy. Zeg maar gewoon dat de halve zaal nog leeg is
het blijft RTL4quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Wicha het volgende:
ALWEER RECLAME???? WTF!
uhhhhhquote:
Of nodigen af en toe een schoolklasje uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Ze delen toch gratis zondagkaartjes uit bij de uitgang
?
Neem al uw kinderen mee!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of nodigen af en toe een schoolklasje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |