Sterren dansen op het ijsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef Natalie het volgende:
Wat doet Sita eigenlijk tegenwoordig?
Marco noemt haar een 'bloem'quote:
Yep, ik zat er op te wachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef Renesite het volgende:
Ze gaan gewoon iedereen noemen, waarom niet!
Een Leona Lewis zit er idd niet bij in de Nederlandse x-factor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zijn wel goed, maar de beperkingen komen steeds meer bovendrijven
Je kan alles zeggen van haar wat je wil, maar zingen kan zequote:
precies... en schaatsen kan ze ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen van haar wat je wil, maar zingen kan ze
Jawel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef SpecialGuest het volgende:
Christian werd niet genoemd.
Moet ze 't wel doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn kinderen zijn in die leeftijdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Natalie het volgende:
Dat verklaart waarom ik Sita nooit meer zie
ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... en schaatsen kan ze ook
Over Dorine hè?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus, Babette verwoordt precies waar ik zo bang voor ben.
Geen ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Door wie dan? Heb maar half zitten luisteren.
Jep, dat dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Over Dorine hè?
Zo leuk dat zo'n oudere vrouw nog meedoet enzo. Zoveel energie bla bla bla.
Dat verklaart hetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn kinderen zijn in die leeftijd
Je hebt mij toch niet horen zeggen dat ze niet kan zingen. Ik vind haar nl. best goed zingen en het schaatsen doet ze ook niet verkeerd.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is het gevaarlijke van een nummer 1 hitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Goed lied!.
Maar of Anja het zo mooi doet....
Inderdaad, het ik-vind-oude-omaatjes-in-X Factor-schattigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus, Babette verwoordt precies waar ik zo bang voor ben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb z'n naam wel gehoord
.
Wat ik al zei... NL houdt daarvan... een stuntelende John de Wolf of Joris Lutz bij DWTS, een nietzingende bejaarde in X-factor of een nieuwslezer die niet kan schaatsen.. we stemmen er massaal op... underdogsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Over Dorine hè?
Zo leuk dat zo'n oudere vrouw nog meedoet enzo. Zoveel energie bla bla bla.
Jepquote:
Het lijkt wel een carnavalsband dat op de achtergrond meespeelt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef Renesite het volgende:
Tering, hoe verkracht je een nummer?
Ik zag iemand bij de bushalte, met grijs haar, en ik had haar bijna aangesproken om te vragen of ze soms Dorine was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad, het ik-vind-oude-omaatjes-in-X Factor-schattig
Mijn idee... Ik kende het nummer al helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef Natalie het volgende:
Oef... wat laag... Wat zet ze laag in, zeg
gaat wel wat sneller dan normaal jah...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Anja wat doe je? Het ging al een paar keer mis. En het gaat snel.
idd. Te triest voor woorden eigenlijk, maar zo waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik al zei... NL houdt daarvan... een stuntelende John de Wolf of Joris Lutz bij DWTS, een nietzingende bejaarde in X-factor of een nieuwslezer die niet kan schaatsen.. we stemmen er massaal op... underdogs
Klopt. Ik zei het ook al eerder ergens op dit forum: het is iets Nederlands, stemmen voor de underdog. 'Omdat het zo zielig is anders, en ze deed toch d'r best?'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik al zei... NL houdt daarvan... een stuntelende John de Wolf of Joris Lutz bij DWTS, een nietzingende bejaarde in X-factor of een nieuwslezer die niet kan schaatsen.. we stemmen er massaal op... underdogs
En maar weer zachterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
Oh wacht, is Anja bezig?
* Fir3fly zet het geluid wat harder.
Wel wat beter, Maar "To you" moet beter... dat moet anders...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |