ze zijn aardig op wegquote:
eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef Troel het volgende:
Ook dit is niet helemaal zuiver
Sharon is nog de beste tot nu toe.
Zeker.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Beter dan vorige weken.
Nou, dan presteren ze al 3 week onder de maat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zijn aardig op weg
dit optreden is ver onder hun maat
ik vind het hun magerste optreden tot nu toequote:
En twee week geleden danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind het hun magerste optreden tot nu toe
ook al eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:58 schreef Lynx666 het volgende:
Harmonieen zijn weer onder de maat idd.
Zoals ik al zei, hun glans vervaagt, en ik gok geen finaleplaats
die heb ik helaas gemistdoor de handbalquote:
die is aangepast aan het optredenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef Natalie het volgende:
Maar die kleding is weer beroerd.
Jammer.
Ok. Dan had je dat het slechtste optreden gevondenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
die heb ik helaas gemistdoor de handbal
make my dayquote:
je zegt het wel goed, het was aardig, maar niet meer dan dat.. Ze hadden er veel meer uit kunnen en moeten halenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef bbfakir het volgende:
Wat krijgen we nu, ik vond het wel aardig. Er is vast iets mis met me.
Nooit twijfelen aan je eigen oordeel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef bbfakir het volgende:
Wat krijgen we nu, ik vond het wel aardig. Er is vast iets mis met me.
Je moet niet gaan vallen enzo!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, moeilijk hoor om op een kruk te gaan zitten!
Ik begin er aan te twijfelen of ze echt wel zo goed zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zegt het wel goed, het was aardig, maar niet meer dan dat.. Ze hadden er veel meer uit kunnen en moeten halen
natuurlijk zijn ze niet slecht, maar als je met zIjn zessen zingt, moet je het veel meer zoeken ind e harmonieënquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Twee weken geleden waren ze echt slecht... nu waren ze gewoon goed... er zijn niet veel damesgroepen die live zo goed kunnen zingen.... de Pussycat Dolls zijn echtLive
Wat is er mis met Henk? Alleen omdat je het niet met hem eens bent?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Fons van Westerloo denken.... Wendy was een fout, Henk een catastrofe...
Standaard hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Alle kritiek wordt weer weggeboe'd
ze zijn wel goed, maar de beperkingen komen steeds meer bovendrijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik begin er aan te twijfelen of ze echt wel zo goed zijn.
Vertel dat het publiek maarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Standaard hè.
En dat terwijl kritiek niet meteen slecht is. Je kan er ook iets mee doen, denk ik dan.
Dat is het dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zijn wel goed, maar de beperkingen komen steeds meer bovendrijven
ze presenteert prgramma's bij Jetixquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef Natalie het volgende:
Wat doet Sita eigenlijk tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |