Ik vind het nog steeds om te janken dat Wendy hier aan mee doet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Wendy vindt het al een superleuke avond!
Dooie mus, blij, etc.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef borisz het volgende:
tijd voor bier
Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds om te janken dat Wendy hier aan mee doet.
zoals elk weekend......mmmmm lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
[..]
Gaan champagne openen!!![]()
Is dat ooit anders geweest? Die steekt echt mijlenver boven de rest uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef buzzer het volgende:
ik vind Shaorn echt het beste optreden van vanavond tot nu toe
Idd... en wedden dat X6 dan wint....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest? Die steekt echt mijlenver boven de rest uit.
Mwah, Christian vind ik leuker om naar te kijken en luisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind deze programma's niet zo 'Wendy'quote:
X6, maar om die te bereiken moet je eerst bereid zijn om een trouwerij te organiserenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef amaranta het volgende:
bier en tieten, maar xfactor heeft geen tieten, wie heeft er tieten bij xfactor? niemand toch?
Dorine.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef amaranta het volgende:
bier en tieten, maar xfactor heeft geen tieten, wie heeft er tieten bij xfactor? niemand toch?
Ik vind het na Tooske een verademing.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind deze programma's niet zo 'Wendy'
Hart in Aktie? Perfect!
Ushi en van Dijk? Perfect!
Live? Ja, ik weet het niet hoor..
Enquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na tooske een verademing.
Nog zo'n idioot met lege batterijen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na tooske een verademing.
ze is bij mij op de ranglijst gestegen naar plek 2, net achter Anjaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na Tooske een verademing.
En wat maakt dat uitquote:
Zal je net zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd... en wedden dat X6 dan wint....
in vergelijking met Tooske is alles een verademing, maar ik ben wel van Wendyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na Tooske een verademing.
Als ze het vanavond weer verkloten gaan ze het nog moeilijk krijgen denk ik.....quote:
Amja heeft een zeer goede stem, maar scoort (wat mij betreft) qua uitstraling een dikke onvoldoende.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze is bij mij op de ranglijst gestegen naar plek 2, net achter Anja
nee, ik geloof niet dat X6 wintquote:
Welke?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een kutnummer.
als je daar naar kijkt heb je wellicht gelijk, maar ik kijk eigenlijk alleen maar naar zangkwaliteitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amja heeft een zeer goede stem, maar scoort (wat mij betreft) qua uitstraling een dikke onvoldoende.
dat nummer van de Dikke Lulbandquote:
De ene keer vind ik ze goed. De andere keer vind ik het niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, ik geloof niet dat X6 winthoewel ze wel erg goed zijn
Oh. Als ze het maar in mooie samenzang doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |