En we krijgen nog 2.30 minuut gejank tegoedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Cee het volgende:
Oké, we get it: nummer 1 hit scoren is cool.
Mogen we nu verder met de show? 28 minuten verder en we hebben anderhalve minuut zang gehoord.
Ik hoop alle 2quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Wicha het volgende:
Ik ben bang dat er morgen weer minimaal 1 kandidaat van Henk bij zit.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Hello gaat over een blinde... damn ik wou dat ik de komende 2.30 minuut doof was
om zich hieruit te herpakken heeft ze 348 jaar nodigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het goede aan Dorine is dat ze zich snel weet te herpakken.![]()
Ik hoor niks mis met de timing. Maar ja, ik zit ook iets verder van de tv af, dan komt het geluid wat later.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt zo vals en verkeerd getimed....
Daar hou ik je aan!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
Als dit nogmaals doorgaat zonder sing-off vreet ik m'n afstandbediening op en shred ik m'n FOK account.
Wehehe, meen je dit nouquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi ook, die trilling die ze heeft.
Voor het nageslachtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:32 schreef Lynx666 het volgende:
Als dit nogmaals doorgaat zonder sing-off vreet ik m'n afstandbediening op en shred ik m'n FOK account.
Genant is het goede woordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:33 schreef bloem123 het volgende:
Je snapt toch niet dat ze zo ver is gekomen. Echt te erg voor woorden dit.
Omdat dat boeiender is dan het het gejammer op tv?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:33 schreef amaranta het volgende:
waarom krijg ik nu een enorme vreetbui als ik hier naar luister?
Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moet ik zeker ook een filmpje van maken?
Henk Jan subtiel? he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef amaranta het volgende:
tja, denkt henkjan, hoe breng ik dit subtiel
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen is zo voorzichtig met d'r... zijn ze bang voor een hartaanval ofzo.....
Zal wel moeten dan hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Ga je dan verder onder Lynxx66
?
Inderdaad. Pak haar ook gewoon aan, ze is ook maar een kandidaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen is zo voorzichtig met d'r... zijn ze bang voor een hartaanval ofzo.....
Nee, voor zo'n stem zijn nooit nummers geschrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef Cee het volgende:
Popliedjes, jawel HJ, heb je al door wat het thema is? Nummer 1 hits? Daar zit niet bepaald een jazz klassieker speciaal gemaakt voor haar stem tussen, droplul.
ja of ze zijn bang voor haar rollatorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Pak haar ook gewoon aan, ze is ook maar een kandidaat.
Ze heeft wat mij betreft niet zoveel. Ze zal wel lief zijn enzo, maar dat maakt op dat podium niks uitquote:
daar sla je de plank finaal mis Troel, echt helemaal mis. Als ze jazz zingt is ze ongenaakbaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, voor zo'n stem zijn nooit nummers geschreven![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man zegt: de x factor? Zelfs als ik 80 zou zijn, zou ik er niet op willen kruipen
2 pac, yes! Daar wachtte ik opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef SpecialGuest het volgende:
Meteen een andere sing-off-kandidaat erachteraan.
Wanneer heeft ze Jazz gezongen dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar sla je de plank finaal mis Troel, echt helemaal mis. Als ze jazz zingt is ze ongenaakbaar
ze zat er inderdaad zeer regelmatig naastquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Ze zong meer noten vals dan dat ze ze zuiver zong. Ongelooflijk dat de jury daar niets over zei.
Nee, sorry, dat ben ik niet met je eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar sla je de plank finaal mis Troel, echt helemaal mis. Als ze jazz zingt is ze ongenaakbaar
haar stem, haar timing, haar tekstbegrip zijn volledig jazz.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze Jazz gezongen dan?.
Ze zijn echt bang dat als ze te hard afkraken dat dit haar alleen maar meer stemmen oplevert... want zo zijn wij Nederlanders... wij stemmen op underdogs...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Ze zong meer noten vals dan dat ze ze zuiver zong. Ongelooflijk dat de jury daar niets over zei.
vriendin?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:37 schreef amaranta het volgende:
mvnl ja ja en vriendin lijkt echt op pamela andersom
ze zal je verrassen. Maar Hello sloeg ook de plank volledig mis, ben ik helemaal met je eenschquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat ben ik niet met je eens
Ik heb haar auditie nog ff bekeken, vanmiddag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
haar stem, haar timing, haar tekstbegrip zijn volledig jazz.
Ik blijf erbij dat Dorine de enige kandidaat is met een ongekend tekstbegrip
Jazz? Wat zij doet is met geen enkele muzieksoort te vergelijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hmmm, naja, ik geef je gelijk met het jazziequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dorine moet gewoon NIET zingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dorine moet gewoon jazzie nummers zingen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef golfer het volgende:
Dat nummer van Sam Cooke had Dorine beter kunnen zingen.
dat snap ik van 7 van de 10 kandidaten niet... alleen Sharon, Anja en X6 staan daar terecht... de rest is en was crapquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit Richi er nog in????
Ik snap niet wat die breedbekkikker daar te zoeken heeft.
is jouw luier al wel droog?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef Cee het volgende:
"Een man van wie de spijkerbroek net weer droog is...Witsjie!"
Ik zweer je, dit is het dieptepunt.
Dus je weet niet wat jazz is blijkt hieruitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jazz? Wat zij doet is met geen enkele muzieksoort te vergelijken.
Iets ja. Wel saai, maar niet echt slecht. Hij mag nog wel een weekje blijven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
Hij articuleert iets beter..Iets.
Da's eerder een probleem voor breezerland dan voor Witsjie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
anders kies je een nummer dat heel breezerland niet kent
waar denk je dat witsjie zn stemmen vandaan haalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's eerder een probleem voor breezerland dan voor Witsjie.
Ik ben geen jazzliefhebber, en als Dorine jazz is, dan is dat een grove belediging voor alle jazz-zangersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dus je weet niet wat jazz is blijkt hieruit
Dat komt omdat ie nu niet buitenadem is vanwege het ritmequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
Hij articuleert iets beter..Iets.
Volgens mij hebben ze deze week eindelijk de volumeknop gevonden bij X Factor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Hij heeft geluk dat de achtergrondmuziek vrij zacht staat.
Ik snap 'm wel hoor. Ik zeg alleen dat het sneu is dat dit liedje waarschijnlijk nog niet eens bekend is bij dat volk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar denk je dat witsjie zn stemmen vandaan haalt?
nee hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen jazzliefhebber, en als Dorine jazz is, dan is dat een grove belediging voor alle jazz-zangers.
Wij Zombie van de cranberriesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
hmmm dit nummer moesten we altijd zingen bij muziekles op school
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef Lynx666 het volgende:
Wat richy in zn mondhoeken heeft, heeft christian in zn bovenlip. En sharon in dr stembanden
Liever niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iets ja. Wel saai, maar niet echt slecht. Hij mag nog wel een weekje blijven.
Wiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee hoor
ik hoor haar 100x liever dan Rita Reijs
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef Lynx666 het volgende:
Wat richy in zn mondhoeken heeft, heeft christian in zn bovenlip. En sharon in dr stembanden
Ha, ik dacht al, ik ben de luier al lang ontgroeid.quote:
dat bedoel ik dusquote:
iik ben 9 jaar ouder dan jij....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij Zombie van de cranberriesEn die ene van de milkyway
Denk dat 't ook wel zo blijft eigenlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef buzzer het volgende:
ik vind Shaorn echt het beste optreden van vanavond tot nu toe
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
"ik mis een beetje kloten"
Zou wel stoer zijn als ie nu zijn leuter en ballen uit zijn broek haalt
Ik zeg toch dat ik geen jazz-liefhebber ben. Maar om jazz te kunnen doen moet je wel kunnen zingen, en dat kan Dorine niet.quote:
Hehehe, dat is gewoon een reclame voor prodent.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:44 schreef Mvnl het volgende:
AAArgh, Richie krijgt kritiek en hij blijft maar glazig smilen..
Voer die jongen af, nu!
ze was net niet beter dan het origineelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk dat 't ook wel zo blijft eigenlijk
Dan kunnen ze Christian wel voor LIPtonice vragenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe, dat is gewoon een reclame voor prodent.
nog een grotere bloemkool dan Christian!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
heb je die neus van zijn vader gezien??? Crisis
Daar kan Anja een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef No_More_Mr._Nice_G... het volgende:
heb je die neus van zijn vader gezien??? Crisis
Neeeeeeh! Voor lippenbalsemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Christian wel voor LIPtonice vragen
Waar ik me nu al aan irriteer is hoe mijnheer volgend jaar weer gewoon in de jury van Idols gaat zitten terwijl ie dit concept naar eigen zeggen veel beter vindt... dan ben je gewoon aandachtsgeilquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef bloem123 het volgende:
die Henk-Jan![]()
Goede kritieken... daar kunnen we de volgende weken wat mee
Wat een verschrikkelijke air... bah bah
What else new.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef Mvnl het volgende:
Dit een hit als single???
Kortom, als Richy zou winnen kreeg ie weer zo'n matig idols-60%-covers-album,..
Gaan champagne openen!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
jippie reclame!
Inderdaad:quote:
Ik vind het nog steeds om te janken dat Wendy hier aan mee doet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef Cee het volgende:
Wendy vindt het al een superleuke avond!
Dooie mus, blij, etc.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef borisz het volgende:
tijd voor bier
Laat je nakijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds om te janken dat Wendy hier aan mee doet.
zoals elk weekend......mmmmm lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
[..]
Gaan champagne openen!!![]()
Is dat ooit anders geweest? Die steekt echt mijlenver boven de rest uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef buzzer het volgende:
ik vind Shaorn echt het beste optreden van vanavond tot nu toe
Idd... en wedden dat X6 dan wint....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest? Die steekt echt mijlenver boven de rest uit.
Mwah, Christian vind ik leuker om naar te kijken en luisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind deze programma's niet zo 'Wendy'quote:
X6, maar om die te bereiken moet je eerst bereid zijn om een trouwerij te organiserenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef amaranta het volgende:
bier en tieten, maar xfactor heeft geen tieten, wie heeft er tieten bij xfactor? niemand toch?
Dorine.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef amaranta het volgende:
bier en tieten, maar xfactor heeft geen tieten, wie heeft er tieten bij xfactor? niemand toch?
Ik vind het na Tooske een verademing.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind deze programma's niet zo 'Wendy'
Hart in Aktie? Perfect!
Ushi en van Dijk? Perfect!
Live? Ja, ik weet het niet hoor..
Enquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na tooske een verademing.
Nog zo'n idioot met lege batterijen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na tooske een verademing.
ze is bij mij op de ranglijst gestegen naar plek 2, net achter Anjaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na Tooske een verademing.
En wat maakt dat uitquote:
Zal je net zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idd... en wedden dat X6 dan wint....
in vergelijking met Tooske is alles een verademing, maar ik ben wel van Wendyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik vind het na Tooske een verademing.
Als ze het vanavond weer verkloten gaan ze het nog moeilijk krijgen denk ik.....quote:
Amja heeft een zeer goede stem, maar scoort (wat mij betreft) qua uitstraling een dikke onvoldoende.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze is bij mij op de ranglijst gestegen naar plek 2, net achter Anja
nee, ik geloof niet dat X6 wintquote:
Welke?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een kutnummer.
als je daar naar kijkt heb je wellicht gelijk, maar ik kijk eigenlijk alleen maar naar zangkwaliteitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amja heeft een zeer goede stem, maar scoort (wat mij betreft) qua uitstraling een dikke onvoldoende.
dat nummer van de Dikke Lulbandquote:
De ene keer vind ik ze goed. De andere keer vind ik het niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, ik geloof niet dat X6 winthoewel ze wel erg goed zijn
Oh. Als ze het maar in mooie samenzang doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |