Verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Floripas het volgende:
Je weet toch, die trieste lui moeten altijd Duitse vriendjes optrommelen, anders is het zo winderig op zo'n industrieterrein met z'n vijftienen.
Hebben ze wat kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:24 schreef Scheepschroef het volgende:
Zat toevallig vanmiddag in de trein, vroeg me al af wat er allemaal gebeurde. Ze stonden naast het station, enuh, t'is dat de NVU-ers allemaal een vlaggetje hebben anders hou je hen en de ME-ers niet uit elkaar![]()
Volk en vaderland verraden aan duitse nazi's is normaal voor nederlandse nazi's.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef IHVK het volgende:
"Frei, sozial und national"
Niet eens Nederlands. Wat zijn dat voor nep-nationalisten?![]()
http://www.cubra.nl/sjep/(...)dewereldoorlog03.htmquote:Op de hoek van de straat
Staat een NSB'er / pierewaaier
Het is geen man, ook geen vrouw
Maar een farizeeër / landverraaier
Met de krant in de hand
Staat hij daar te venten
Hij verkoopt 'Volk en Vaderland'
Voor vijf losse centen
Niet in de trein iig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hebben ze wat kapot gemaakt?
Inderdaad, het blijft me verbazen dat de media en dergelijke en bepaalde mensen daar zoveel stampij over maken. Het is maar een handjevol losers die toch niets kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom zou je dit moeten verbieden dan? Laat die gasten lekker protesteren joh. Dat handjevol Stormfront-losers is wel het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken.
Zou die persoon dan wel daad bij woord kunnen voegen???quote:Op zondag 28 januari 2007 11:44 schreef drexciya het volgende:
[..]
Inderdaad, het blijft me verbazen dat de media en dergelijke en bepaalde mensen daar zoveel stampij over maken. Het is maar een handjevol losers die toch niets kunnen doen.
Gezien de reacties van bepaalde personen, zoals een granaat ertussen gooien, zou ik kunnen stellen dat er in dit topic een aantal mensen zit die veel gevaarlijker ideeen hebben.
"Gevaarlijker" dan een groep mensen die vindt dat Hitler het vergassen van Joden niet grondig genoeg heeft gedaan zou ik niet zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:44 schreef drexciya het volgende:
Gezien de reacties van bepaalde personen, zoals een granaat ertussen gooien, zou ik kunnen stellen dat er in dit topic een aantal mensen zit die veel gevaarlijker ideeen hebben.
Ik ben er blij van, dat de rechter zoiets niet verbiedt. We leven in een vrij land, met recht op vrije meningsuiting. Dus een ieders mening, hoe bizar en ziek ook, moet hoorbaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat de rechter het niet verboden heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |