Op de achterkant van die foto met die disputed en evil twin zie je di staan. Dus je kan het gewoon lezen ! Van die lengtes is niks duidelijk te zien aangezien ze op van die gare standaardjes staan op een witte grond met een witte muur.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:48 schreef Rnej het volgende:
denk juist dat die ene met die slang erop the undisputed is..
undisputed is alleen maar 168 en evil twin is 159 max, dus dan zouden die boardjes bijna even lang zijn?...
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:43 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Op de achterkant van die foto met die disputed en evil twin zie je di staan. Dus je kan het gewoon lezen ! Van die lengtes is niks duidelijk te zien aangezien ze op van die gare standaardjes staan op een witte grond met een witte muur.
Ongeacht hoe ze heten, het zijn iig stuk voor stuk retestrakke boardsquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja
maar the disputed is geen board van bateleon
the UNdisputed wel![]()
en bij die met die slang erop zie je overduidelijk de freeride vorm en "ED" erachter als t einde van het woord...![]()
undisputed is de kanshebber als opvolger van mijn T6, maar hij gaat maar nie kapotquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ongeacht hoe ze heten, het zijn iig stuk voor stuk retestrakke boards.
Nog 1 week en 2 dagenquote:
Wat staat er op die shirts?? En met hoeveel personen ga je??quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog 1 week en 2 dagen.
Alles ist fertig, de shirts zijn gedrukt!
Cel 4 Snowboarding Crewquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wat staat er op die shirts?? En met hoeveel personen ga je??
Altijd leuk die themagroepen
niemand?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:36 schreef Gstyles het volgende:
[afbeelding]
weet iemand iets van de Völkl wall pro af? Mn broertje wilt dit board ws gaan kopen. Hij is zelf erg freeride en een tikkeltje freestyle ingesteld. ZIjn maat is ongeveer 156. Hoe is dit board en heeftie goede maar ook slechte eigenschappen?
Kan toch zijn dat ze nieuw board op de markt brengen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja
maar the disputed is geen board van bateleon
the UNdisputed wel![]()
en bij die met die slang erop zie je overduidelijk de freeride vorm en "ED" erachter als t einde van het woord...![]()
Das wel chill ja, soort festivalshirt. De bezetting bij ons is van jaar tot jaar afhankelijk, maar de "True Life" crew (waar zijn die avatars geblevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Cel 4 Snowboarding Crew
2007: Val Thorens
2006: Saalbach
2005: Mallnitz
groep van 6 vrienden waarmee we al drie jaar steeds samen op weg gaan, zeer mooi!
Ik wist niet eens dat gewicht ook belangrijk is! Goed dat je dat zegt dan, ik weeg 58 kg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:40 schreef Byte_Me het volgende:
dan moet je ons ook nog even vertellen wat je weegt. en als je zegt springen, bedoel je dan af en toe op en naast de piste, of het echte funpark werk?
Bataleon komt met 5 !!!!!! nieuwe boarden!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat ze nieuw board op de markt brengen.
Disputed voor vrouwen en Undisputed voor mannen
Waar richt die distortia zich op?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef Basje_B het volgende:
fun.kink is samen met de distortia het slapste plankje van bataleon mooi voor de jibliefhebbers
Ok, jij wintquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Das wel chill ja, soort festivalshirt. De bezetting bij ons is van jaar tot jaar afhankelijk, maar de "True Life" crew (waar zijn die avatars gebleven) heeft ook al de nodige plaatsen aangedaan..
2001 Pra Loup + Kirchberg
2002 Les Deux Alpes + Kirchberg
2003 Alpe d'Huez + Tignes + Kirchberg
2004 Val Thorens + Kirchberg
2005 La Plagne + Kirchberg
2006 Serre Chevalier + Joue du Loup + Kirchberg
2007 Alpe d'Huez ( + Kirchberg? + ...? )
Hoop dat ik niets ben vergetenBeerke/XL, jullie Tignes-tripje was in 2003?? Of zit ik er nu naast?
Wat ik zo begrijp een jib board en zal dan wel de vrouwenvariant wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |