* Rijstebuiltje blaast de opruimwoede naar Nijna !quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:26 schreef Nijna het volgende:
Opruimwoede... iemand wat over want ik heb hier ernstig gebrek aan opruimwoede. Als iemand zich geroepen voelt... en anders mag de opruimwoede ook wel deze kant op geblazen/gestuurd worden hoor
.
Ah, dank je welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef jessie het volgende:
Easy going vergeet ik helemaal wauw te zeggen bij je afvalresultaat!
Nee joh! Ze moet afvallenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ heeft nog wel spinazie met gehakt voor je staan easy
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef _Bar_ het volgende:
ow okay... dan heb ik alleen spinazie voor Easy....
Dankquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
* Rijstebuiltje blaast de opruimwoede naar Nijna !![]()
En toen schopte mama met haar gipsenbeen het pokie zo pardoes de kamer uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:57 schreef m@x het volgende:
Klinkt goed p_iglet.
Kai werd net wakker. Er zat een "pokie" in zijn kamer wat weggejaagd moest worden![]()
Een uurtje of 10 maar dat is wishfull thinking. Met 7 uur ben ik al helemaal happy.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Hoelaat wil je dat Kai wakker word M@x?
Mooie tijden idd:)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Een uurtje of 10 maar dat is wishfull thinking. Met 7 uur ben ik al helemaal happy.
dank u!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:05 schreef m@x het volgende:
Een letterbak![]()
Mens, wat zie jij er goed uit zeg![]()
Ik wou dat ik het voor je ongedaan kon toveren en dat Thijs je morgenochtend lekker wakker kwam maken, maar helaas....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Mooie tijden idd:)
Ik zal es kijken wat ik voor je kan betekenen
Dat blijf ik raar vinden hoor in juni werd ik nog wakker van Thijs, tegenwoordig van de wekker, of van een droom waarin ik Thijs overduidelijk hoor.
Dan moet ik altijd gelijk aan Toveren van Herman van Veen denken...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het voor je ongedaan kon toveren en dat Thijs je morgenochtend lekker wakker kwam maken, maar helaas....![]()
Zoute popcorn is zo slecht toch niet, van wat ik altijd begrepen hebquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:25 schreef m@x het volgende:
Neeeeeeeeee, popcorn is slecht, popcorn is evil, popcorn moet verboden worden maar het is te lekker Iemand een mandarijntje?
Echtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef _Bar_ het volgende:
Ach M@x die blyde poppen verkopen ze hier in de stad... en moest gelijk aan jou denken
Rood is mooi. Of bruinrood ofzo, wat ik heb.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:53 schreef jessie het volgende:
Wat lullig dat ze zo duur zijn.
Eh bruin ingrid met nog een rode gloed. Maar die gaat er vandaag of mrogen nog wel uit. Gewoon nog een keer verven. Ik ben dat rood ineens spuug en spuugzat
Het werd uiteindelijk 5 uurquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Een uurtje of 10 maar dat is wishfull thinking. Met 7 uur ben ik al helemaal happy.
Ook hier iemand om 5 uur...quote:
Ook met mate he!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:34 schreef m@x het volgende:
Nouja, die magnetronpopcorn is helemaal niet zo best vanwege het vet wat er in verwerkt zit en zout houdt vocht vast dus ik blijf bij mijn mandarijntjes
Nee, want ik ben nog maar 2 keer bij jou wezen kijken...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:40 schreef m@x het volgende:
[..]
dus jij bent zo'n stiekeme lurker die ik steeds in mijn stats terug zie komen
Poehee... sorry dan hebben mijn verhaaltjes en liedjes dus niet geholpenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:28 schreef Nanook24 het volgende:
M@x, die laptoptas is gaaf. Ook veel te duur zeker???
geen idee, meestal kan het wel en ik kan mij herinneren dat het in Apeldoorn wel kon toen we daar waren.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:12 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand enig idee of je bij Kids Playground in Delft kan pinnen?
Heerlijk he? Zo'n dag hebben wij ook, ik heb alleen de was in de machine gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:20 schreef Belana het volgende:
wij doen vandaag helemaal niks
nou ja, ik ben de rommel van gisteren aan het opruimen, maar daarnaast doen we niks. Liam kan lekker spelen met al zijn nieuwe speelgoed, nick is door zijn rug gegaan en kan niks. Ezra slaapt veel vandaag.
Dingen met servetten beplakken. Zoals dit bijvoorbeeld:quote:
Hier net acher de kiezen!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:11 schreef Mariposa het volgende:
Wel lekker _Bar_
Ik moet eik een vruchtenshake maken, want de bananen en de sinasappelen zijn wel heel erg rijp.
eh blijkbaar niet als er familie komt. Die melden gewoon dat ze komen.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef Belana het volgende:
maar daar ben je toch zelf bij neukals je er geen zin in hebt houdt het toch op!
We hebben net eten besteld...quote:
Kun je dan niet zeggen, dat het niet uitkomt?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
eh blijkbaar niet als er familie komt. Die melden gewoon dat ze komen.Maar goed het is weer rustig hier!
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:28 schreef Vicky het volgende:
m@x, beetje late reactie, maar je kan wel pinnen bij de Kids Playground in Delluf
Wat is dat? Geheimtaal?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef jessie het volgende:
Livelink, ik wil nog 1 keer dat adres van die pipi kleetjes. Niet die artoek maar die anderen
woensdagochtend kan is sowieso nooit naar de peuterochtend.. Misschien dat ik eens op de donderdag ga kijken.. Amber laat zich gelukkig niet zo snel opzij duwenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef m@x het volgende:
[..]
heeft ze gebeld om het te vragen. Hij en Kai hadden vandaag mannendag. Eerst vanmiddag samen naar Kids Playground en daarna samen naar de Mac (ook alleen maar omdat ze bij Kids Playground geen patatjes meer hadden en Kai weigerde om poffertjes te eten). Het scheen er echt gigantisch druk te zijn. Ben jij wel eens naar die peuterochtend op de woensdag geweest? Misschien dat ik er een keer met Kai naartoe ga maar alleen als hij niet onder de voet wordt gelopen door de grotere kindjes (wat vandaag dus wel het geval was).
jajaquote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef jessie het volgende:
Moet trouwens pip kleertjes zijn.
Lol Snoop, gewoon een internetadres emt verkleedkleren.
Geen geheime minaar met een pipi ofzo
Dat hebben ze daar ook wel maar volgensquote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
jaja![]()
Hier bij TunFun heb je speelgedeeltes per leeftijd. Is dat daar niet M@x?
Bij Kidsplayground heb je een gedeelte van 0 tot 4 jaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
jaja![]()
Hier bij TunFun heb je speelgedeeltes per leeftijd. Is dat daar niet M@x?
Ik heb hier weleens groen gehadquote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Lois het volgende:
Blondeer op henna?
Ik durf het bijna niet te zeggen....... oranje
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef Lois het volgende:
Ik ook een keer groen maar dat was een fout van Belana
heej!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef Lois het volgende:
Ik ook een keer groen maar dat was een fout van Belana
Hier een dyson en ideaal, en de prijzen zijn behoorlijk gekelderd hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb nog een oud Philips 1000W stofzuiger!![]()
Dat ding zuigt nog als de beste.. Maar ik wil een Dyson!
Die dingen zijn alleen zo duur joh !![]()
Mijn vriend vond dat het wel uit kwamquote:Op zondag 28 januari 2007 20:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Kun je dan niet zeggen, dat het niet uitkomt?
Hierquote:Op maandag 29 januari 2007 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
waar zien jullie toch die foto van de geheel vernieuwde melonovy? ik zoek me suf en kan m maar niet vinden
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:03 schreef melonovy het volgende:
Had ik al verteld dat ik lenzen heb? Ik ben van mijn bril af, draag nu lenzen, en het bevalt me prima! FOTO!
Hier haal ik al het haar eerst weg met de vloertrekken/wisser en vervolgens stofzuigen en dan dweilen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:40 schreef Githa het volgende:
Spook mag/moet morgen een stofzuiger gaan kopen dus wie weet waar hij mee thuis komtmaarja, het kan even niet anders!
Ik moet een stofzuiger hebben, donderdag is Jordy jarig en ik wil het huis dan toch wel graag schoon hebben. Ik moet maandag en woensdag werken en dinsdagmorgen psz en ziekenhuis en zelfs donderdagmorgen nog naar het ziekenhuis en ik moet ergens ook nog tijd maken om boodschappen te halen
En de hond is in de rui, dus het is echt heel erg nodig![]()
Jeetje m@x, lezen is ook een kunstquote:Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef jessie het volgende:
M@x ben naar de dirx geweest is een drogist. En daar heb ik vanmorgen weer gekocht. Maarre henna is trouwens echt wel mooi hoor. Maar je zit er dus wel aan vast zal ik maar zeggen
Ben benieuwd wat voor kleur je uiteindelijk hebt. Hoop voor je dat het lukt!quote:
is geen opleiding hoor, gewoon een cursus.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:18 schreef m@x het volgende:
Hoeveel verf heb jij wel niet in huis?
Wat doe je eigenlijk voor opleiding Lady?
Dino is nu ook lekker in de tuin, straks maar weer eens heel goed borstelenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef beefcake het volgende:
Het is mooi weer bar, doe Dino gewoon in de tuin, scheelt je een hoop haren
En ga daarna lekker op je gat zitten!
Zodra ik kan kom ik eraan om hem te borstelen. wat ee dik en veel haar heeft het beestje he?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef _Bar_ het volgende:
Anitra... kom jij Dino borstelen??![]()
Heb net alles gestofzuigd en gedweild, maar die haren he....
* _Bar_ moet gelijk weer kalmer aan doen, want alles doet weer pijn...
Uhuh behoorlijk... en dan overal van die dotten met haar...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zodra ik kan kom ik eraan om hem te borstelen. wat ee dik en veel haar heeft het beestje he?
Momenteel heb ik al een baan, waar ik het prima naar mijn zin heb!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:09 schreef phluphy het volgende:
Rijstebuiltje, gefeliciteerd. Heb je al een baan op het oog of had je er al één?
Ja dat dacht ik ook Jessie. En dat ben ik heulemaal niet gewend. Ik vind het erg leuk, want ik ben ook serieus over hemquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef jessie het volgende:
Oxy wat een prachtig gedicht![]()
![]()
Syrena ik zou dan toch denken dat hij vrij serieus is over jullie relatie als hij dat zo met die ringen vertelt.
Dan is het gewoon een eikel!!!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook Jessie. En dat ben ik heulemaal niet gewend. Ik vind het erg leuk, want ik ben ook serieus over hemMaar aan de andere kant ook toch nog een beeeeeeeeeeetje dat enge gevoel van: Wat als ie me ineens NIET meer leuk vindt?! Zoals die stomme voorgangers
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |