Dat is gebruikelijk als er conversaties plaatsvinden met de redactie via de telefoonquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Shit, beide streams werden weg gedraaid![]()
helemaal mee eens. ik hoop dat de redactie dat snel verbiedt. tering herrie. plus ik versta bijna niksquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
WAT EEN ELLENDE DIE MUZIEK...
sorry, moest ik even kwijt
Ja de redactie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Boos tegen Huub? Huub is een held.![]()
Niet doen hoor redactie. Ik zit hier lekker met de koptelefoon op van de muziek te genietenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik hoop dat de redactie dat snel verbiedt. tering herrie. plus ik versta bijna niks![]()
Ik hoop met je mee. Ieder normaal mens zou toch nog even wraak willen nemen op die stemming tegen haar toch? Maar ik ben zo bang van niet.... maar ik blijf erbij dat Brian dan het meest voor lul staat aangezien hij al ik weet niet hoe lang op Nena loopt af te geven en loopt te zeggen dat hij het allemaal achter zich heeft gelaten bladiebla.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij staat Nena weer te genieten dat ze Brian zo geil krijgt.... en weet ze nu al dat hij opnieuw een blauwtje gaat lopen. (hoop ik)
Blijkbaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben een veilig plekje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |