Het zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Natasia lijken opeens dikke maatjes. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nog even en Huub ligt in bed met Natasia te wippen
En terecht, je mag natuurlijk niet zomaar je zender uitdoenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia heeft het over ene Jasper van de regie. Die tekeer ging tegen Huub.
Kan hem zomaar een diskwalificatie kosten uit het spel. Oppassen Huub.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En terecht, je mag natuurlijk niet zomaar je zender uitdoen
Dat is gespeelde harmonie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
ik snap er niks meer van ???? Iedereen is bevriend met elkaar
Ik hoop het van harte, want dat verdient hij, maar ik vrees het ergste. Ik ben wel zo goed als zeker dat als ze 'm vanavond niet afwijst (aangezien de dronken is en geil) dat ze 'm dan morgen weer laat vallen, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:21 schreef JaneMastroanni het volgende:
Zou het geen opzetje van Nena zijn om expres te doen of ze Brian wil, en hem dumpen ofzo?
Het is raar joh, als je opeens de streams aanzet ?????????????quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is gespeelde harmonie.
Nena staat lekker te gillen.
Niet zo boos doen tegen Huub hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Natasia heeft het over ene Jasper van de regie. Die tekeer ging tegen Huub.
Ik sta ook voor een raadselquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
En Bart die normaal met Huub praat zonder een poging om hem in de zeik te zetten....
Wat gebeurt er allemaal ?????
Boos tegen Huub? Huub is een held.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet zo boos doen tegen Huub hoor.
Hij wilde alleen je weet wel waarschuwen.
We hebben het gisteren allemaal gehoord.
Shit, beide streams werden weg gedraaidquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
Telefoon voor Huub (over de zender denk ik)
Dat is gebruikelijk als er conversaties plaatsvinden met de redactie via de telefoonquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Shit, beide streams werden weg gedraaid![]()
helemaal mee eens. ik hoop dat de redactie dat snel verbiedt. tering herrie. plus ik versta bijna niksquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
WAT EEN ELLENDE DIE MUZIEK...
sorry, moest ik even kwijt
Ja de redactie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Boos tegen Huub? Huub is een held.![]()
Niet doen hoor redactie. Ik zit hier lekker met de koptelefoon op van de muziek te genietenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik hoop dat de redactie dat snel verbiedt. tering herrie. plus ik versta bijna niks![]()
Ik hoop met je mee. Ieder normaal mens zou toch nog even wraak willen nemen op die stemming tegen haar toch? Maar ik ben zo bang van niet.... maar ik blijf erbij dat Brian dan het meest voor lul staat aangezien hij al ik weet niet hoe lang op Nena loopt af te geven en loopt te zeggen dat hij het allemaal achter zich heeft gelaten bladiebla.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij staat Nena weer te genieten dat ze Brian zo geil krijgt.... en weet ze nu al dat hij opnieuw een blauwtje gaat lopen. (hoop ik)
Blijkbaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben een veilig plekje???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |