n000000000000ooooo0000000hh!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Euhm je plakt gewoon de wiki in je OPquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:39 schreef -XX- het volgende:
Iemand mag em wel ff aanpassen!Heb ik geen zin in
![]()
Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Klik hier en plak deze tekst in de post vuige snol
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
MUhhaha ik mocht meemet een paar van RWP stunters
Vette chaos daar op die parkeerplaats men ±D Komt er oko nog iemand met een gierende minibike, dat uiteraard een lokker voor de pliezies zijn
![]()
Mennnnnnnnn ik dacht nog!! Die heeft wel wat weg van wb!!!!!![]()
Keej thxquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!
1. Omdat ik de fotoos niet online ken zetten hier!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar toch even een paar vragen out of the blue.![]()
1) Waarom geen verslag.![]()
2) Heb je wel toestemming om motormannen te meeten?![]()
3) En vertel je dat hier allemaal niet even vooraf.Hoge nieuwswaarde.
![]()
4) Waar ken je ze dan van?![]()
5) Keep us updated.![]()
5) Hoe kom je zo snel weer achter je compie?![]()
Tot zover mijn aandeel vandaag. Ik lees het graag morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTFquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
1. Omdat ik de fotoos niet online ken zetten hier!
2. JA!
3. Omdat het nog niet zeker was!
4. Via MF!het Wet topic!
5. !!!!!
5. ZIt niet achter me eigen nu mennnnn!!!Foto"s volgen
![]()
Op die foto sta ik trouwens in die gangsta jas!![]()
Neeeeeeeeee had em al eens eerder gezien mennquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
WTFJullie hebben elkaar gemeet zonder elkaar te meeten en je staat ook nog eens op zijn foto
WHeheheheeWelk MF topic, met wie ga je naar bed vannacht en hoe ben je in R'dam gekomen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:55 schreef -XX- het volgende:
Op die foto sta ik trouwens in die gangsta jas!![]()
Hoe krijg je het omschrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
WTFJullie hebben elkaar gemeet zonder elkaar te meeten en je staat ook nog eens op zijn foto
quote:WHeheheheeWelk MF topic, met wie ga je naar bed vannacht en hoe ben je in R'dam gekomen
Maar ben jij datquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar ben jij daten is degene die rechts naast je staat, je OV
Openbare Vriend Onveilige Vrijer
Streep door wat niet van toepassing is
Hij heeft wel een gangsta muts/capuchonquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:26 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij heeft wel een gangsta muts/capuchon![]()
Nee joh, dat is haar ADD, AchterDeurDu...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:
Een zin zonder spelfouten, woordspelingen of onbegrijpelijke stukken tekstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Owjeej, -xx- was aan het kijken bij stuntriders! in rotjeknor!Was looossss
Volgens mij is dat stannamonkey Big Vin, maar jah .. die zal wel niet Wolfenstein Enemy Territory (ja ik ben er eindelijk achter wat Wet-topic betekendequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat het zo geheimzinnig is gegaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Owjeej, -xx- was aan het kijken bij stuntriders! in rotjeknor!Was looossss
Heb jij nog met Worldpimber gestunt vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij is dat stannamonkey Big Vin, maar jah .. die zal wel niet Wolfenstein Enemy Territory (ja ik ben er eindelijk achter wat Wet-topic betekende![]()
) spelen... wie wel in de stuntcrew??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:44 schreef ikookhier het volgende:
Dus als ik het nu goed lees had -XX- weer een neuk meet![]()
![]()
@WBNahhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stelletje lamzakken
Sowieso schrijf je zo.
Pimber heeft geen leven op zaterdag, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb jij nog met Worldpimber gestunt vandaag
Iedereen weet dat je een ho bentquote:
Lulquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je een ho bent![]()
![]()
Jazekerquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je een ho bent![]()
![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Pimber heeft geen leven op zaterdag, dat weet je toch?
quote:
Chocola staat al op tafelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Morgen tijd trouwens? Niet dat ik kom ofzo, maar stel ik heb inene zin om 300 km snelweg te rijden
Anders heeft -XX- nog wel wat tips om je lichaam te verkopenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:13 schreef worldpimber het volgende:
Damn, misschien dan gewoon weer een onvoldoende halen volgende week
En de rest van m'n leven putjesscheppen![]()
Moeilijke keuzes![]()
Alsof -XX- haar lichaam wil verkopen aan Kratjuh's en Bazziekjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef ikookhier het volgende:
Anders heeft -XX- nog wel wat tips om je lichaam te verkopen![]()
Miss heeft Bazziek nog tips voor je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:13 schreef worldpimber het volgende:
Moeilijke keuzes![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alsof -XX- haar lichaam wil verkopen aan Kratjuh's en Bazziekjes.![]()
Ga eens ff dood allebeiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Miss heeft Bazziek nog tips voor je?
Tnx, ik zal hem mailenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Snelwagen het volgende:
Miss heeft Bazziek nog tips voor je?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alsof -XX- haar lichaam wil verkopen aan Kratjuh's en Bazziekjes.![]()
chocolade eten of politieagent worden...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:13 schreef worldpimber het volgende:
Moeilijke keuzes![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tnx, ik zal hem mailen![]()
[afbeelding]![]()
Whahahah, had je eindelijk WB in het echt kunnen ontmoeten.......quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
MUhhaha ik mocht meemet een paar van RWP stunters
Vette chaos daar op die parkeerplaats men ±D Komt er oko nog iemand met een gierende minibike, dat uiteraard een lokker voor de pliezies zijn
![]()
Mennnnnnnnn ik dacht nog!! Die heeft wel wat weg van wb!!!!!![]()
Ey, ik hoef in elk geval niet te bedelen om een DL650 Black Rhino K7 met 150km op de teller te mogen inrijden voor mijn stagequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:45 schreef worldpimber het volgende:
Had nu maar gewoon je school direct goed afgemaakt, hoefde je niet zo rond te bedelen overal.![]()
OMG, hoe ergquote:Op zondag 28 januari 2007 08:36 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ey, ik hoef in elk geval niet te bedelen om een DL650 Black Rhino K7 met 150km op de teller te mogen inrijden voor mijn stageRara waar loop ik stage (waar je dus een opleiding voor moet volgen..)...
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, een foto van je wheelie in je sig zetten valt daar niet onder zekerquote:Op zondag 28 januari 2007 08:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, hoe erg![]()
Kijk mij mezelfs eens moeten bewijzen.
![]()
![]()
Dude, je zet jezelf voor schut
Je blijft het proberen hequote:Op zondag 28 januari 2007 08:51 schreef worldpimber het volgende:
Whoohooeoowowww, ik heb het helemaal gemaakt. Ik mag een DL650 Black Rhino K7 inrijden. [afbeelding]
Tuurlijk joh, als jij ondanks je slechte schoolcarrierre toch iets leuks met je toekomst weet te doen heb je het mooi geregeld. Dat is zelfs beter dan een universitaire studie doen en vervolgens de rest van je leven 10k verdienen maar geen lol in je werk hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 08:52 schreef PietjePuk2 het volgende:
Je blijft het proberen heIk denk dat als je tijdens je stageperiode al de K7 modellen mag inrijden/testen en daarnaast dat met je hobby mag combineren dat je het niet slecht voor elkaar hebt
Jij bent hiernaartoe gekomen om stoer te komen doen en de man uit te hangen door een quote van dagen oud aan te halen en vervolgens ga je nu zitten janken dat ik je uitlachquote:Op zondag 28 januari 2007 08:59 schreef PietjePuk2 het volgende:
Dude, je bent zielig en heb medelijden met je. Succes nog
Veel zeggende reactie inderdaad.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:05 schreef PietjePuk2 het volgende:![]()
![]()
Iets met iemand het verder niet waard vinden enzo.
Ja men!, die link zegt ook helemaal niets over uwequote:Op zondag 28 januari 2007 09:39 schreef PietjePuk2 het volgende:
Riet? Denk ik niet. Da's toch een kansloze gast zonder school/werk?
Morgennn!quote:
Wanneer kom je dan naar Amsterdam, of heb je het over een potentiele situatie?quote:Op zondag 28 januari 2007 09:59 schreef -XX- het volgende:
Ejeeee!
Als k bij een vriendin ben ik Amsterdam kom ik ff langs om die boots op halen men!!!![]()
![]()
Of liggen ze al te rotten in de container!!
De eerst aankomende vakantie sowieso.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wanneer kom je dan naar Amsterdam, of heb je het over een potentiele situatie?
En komt die vriendin ook![]()
Uuhhh, sjeh... wat is ver.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
De eerst aankomende vakantie sowieso.![]()
Haha!![]()
ratje
Woon je ver van het CSstation!?
Okequote:Op zondag 28 januari 2007 10:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhhh, sjeh... wat is ver.
Maar mail maar tegen die tijd dat je komt, dan regelen we wel wat
Naar bredejongen@lekkereboys.nlNeh, doe toch maar [afbeelding]
Hoe zit het nou met die stuntonzin van gisteren![]()
![]()
Hij is gelijk foetsie zie je datquote:Op zondag 28 januari 2007 10:13 schreef hicham het volgende:
Damnz![]()
Leuk voor je hoor Riet, maar pimber heeft je jammer genoeg weer gelollerpwnd
Laat 'm ff uithuilen bij pappa, komt ie straks weer terug alsof er niks aan de hand isquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Laat 'm ff uithuilen bij pappa, komt ie straks weer terug alsof er niks aan de hand is
Wanneer komt dat verslag van gisteren nou, Pepijn had jou de verantwoordelijkheid gegeven er ons over te vertellen. Wat is er met de coppers gebeurd enzoOf ben je nog steeds niet thuis?
Pepijns? Who!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:29 schreef hicham het volgende:
Ik wacht wel op Pepijn's verslag
(en jouw foto's)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:31 schreef kratjuh het volgende:
MoggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:31 schreef kratjuh het volgende:
MoggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan liever mijn poezelige roze kleurtje he!!!
Sowieso schrijf je zo.
quote:
Ik heb nu vervoer tot 9 februariquote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wanneer heb je trouwens weer een motor, ik denk dat ik mijn bezoek beter daar op kan afstemmen![]()
Jepz.. in zijn eigen cyber wereldje wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:13 schreef hicham het volgende:
Damnz![]()
Leuk voor je hoor Riet, maar pimber heeft je jammer genoeg weer gelollerpwnd
quote:Op zondag 28 januari 2007 10:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oke, dan verslagje... Pfff![]()
![]()
Er kwam zon lonely cop aan! die waarschuwde en toen mocht er nog wel gewoon gereden worden, als het maar geen overlast veroorzaakte
Komt wb aan met de minibikeen toen kwamen er weer BazzieK's
![]()
![]()
Het is geen sterke reactie op zich maar het feit dat je er 10 dagen over doet om em te verzinnen maakt echt dat ik medelijden met je krijgquote:Op zondag 28 januari 2007 08:36 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ey, ik hoef in elk geval niet te bedelen om een DL650 Black Rhino K7 met 150km op de teller te mogen inrijden voor mijn stageRara waar loop ik stage (waar je dus een opleiding voor moet volgen..)...
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo jezelf tegensprekenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:02 schreef PietjePuk2 het volgende:
Jepz.. in zijn eigen cyber wereldje wel waarschijnlijk.
Twee verschillende werelden denk ik. Ik ga niet eens meer vragen waarom Patatzak mij "gepwnd" zou hebben. Het antwoord gaat toch als een tang op een varken slaan en daarnaast slaapverwekkend.
Nou jongetjes, veel plezier verder met het denken te "pwneren" van mensen, terwijl ze je eigenlijk hard uitlachen. Mwahaha.
quote:Op zondag 28 januari 2007 08:36 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar zoals ik net al hicham zei toen ik even uit mijn cyberwereldje naar zijn kamer stapte: Gelukkig was ik er op tijd bij vanochtend om je mond te snoerenquote:Op zondag 28 januari 2007 08:52 schreef PietjePuk2 het volgende:
Nog een leuk filmpje ookwww.rietvaerder.nl/bulletcam/alblas_resized2.avi
Vorige week m'n bulletcam uit Amerika binnen gekregen en gisteren dus het eerste filmpje er mee gemaakt. Toch best leuk!
Lees dit nu pasquote:Op zondag 28 januari 2007 10:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het heeft 2 persoonlijkheden
Oke, dan verslagje... Pfff![]()
![]()
Er kwam zon lonely cop aan! die waarschuwde en toen mocht er nog wel gewoon gereden worden, als het maar geen overlast veroorzaakte
Komt wb aan met de minibikeen toen kwamen er weer BazzieK's
![]()
![]()
Daar durf ik me niet meer over uit te sprekenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vervoer op 4 wielen?
Maar wat is je motorplanning dan
n00bquote:Op zondag 28 januari 2007 13:13 schreef Rib-i het volgende:
Daar durf ik me niet meer over uit te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |