natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik ook weer een categorie hoger? Inmiddels al meer dan 7 maand.
Zo'n vriendje moet ik ook hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Uh, iets meer dan een week nu. Ik had het afgelopen vrijdagavond even moeilijk. Maar vriendjelief heeft me er goed vanaf kunnen houden.
Just do it.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo'n vriendje moet ik ook hebben
Ik ga weer een poging wagen.
Da's een beter beginquote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef crossover het volgende:
TJAKKAAA!!!!!!!!!! Ik ga d'r voor!!
Beter??
"ik ga nooit meer roken"quote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef crossover het volgende:
TJAKKAAA!!!!!!!!!! Ik ga d'r voor!!
Beter??
23 februari 2007, 9.00 uur AMquote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef DarkElf het volgende:
welke datum had je als stop datum?
en die vraag ook voor Mvnl
Kusje dr op, over. Gaat niet helpen geloof ik?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef Lips het volgende:
Ik heb vandaag serieus lopen overwegen een joint te gaan halen.
Maar ik mag trots op mezelf zijn, ondanks dat ik me momenteel heel erg klote voel heb ik niet naar de sigaretten (of weed dus) gegrepen
voel me verder wel gewoon nog zwaar kut overigens
Kusje is lief maar helpt idd niet genoeg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef kless het volgende:
[..]
Kusje dr op, over. Gaat niet helpen geloof ik?
Heb je nog een waterpijp? daar een blokje hash op kan ook. of space koekjes/cake bakken.
*etenkoken/bakken schijnt een aardige bezigheids therapie te zijn mbt afreageren en verwerken. actief iets doen maar toch lekker nadenken en zien dat je kookkunst werkt.
En ookal eet je het niet op iets maken geeft vaak voldoening
schoppen kan ookquote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Kusje is lief maar helpt idd niet genoeg.
Ik heb met mezelf afgesproken dat mijn stoppen met roken ook meteen stoppen met blowen (en andere manieren van hasj / weed nuttigen) in zou houden. Dus ik mag ook niet over andere manieren van nuttigen nadenken.
Maar ik heb wel de kloten om het niet te doen! Ff doorbijten en anders ergens tegen aan gaan slaan
*Zoekt DrMartens met stalen neuzen maar weer eens op*quote:
Samen met boze meisjes rock muziek snoeihardop de buren pesten en lekker meebleren? of schets ik nu een heel bijzonder beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 21:37 schreef Lips het volgende:
[..]
*Zoekt DrMartens met stalen neuzen maar weer eens op*
Jahoor. kan allemaal nog gebeuren. soms hele erge zin er in hebben. Of dat het voelt dat het niet mag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben nu ruim twee weken gestopt. Cold turkey, geen pleisters, geen pillen, nix.
Ik rookte een pakje sigaretten per dag, dertien jaar lang.
Het gaat me nu verdomd goed af, het voelt logisch dat ik niet rook. In de kroeg en op feestjes heb ik niet de neiging om een aangeboden sigaret op te steken. Wat kan ik nog verwachten? Ik wil niet overmoedig worden.
Ach op z'n tijd is zo'n actie wel lekker!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef kless het volgende:
[..]
Samen met boze meisjes rock muziek snoeihardop de buren pesten en lekker meebleren? of schets ik nu een heel bijzonder beeld
Trek in een peuk, vooral.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat kan ik nog verwachten?
Zo moeilijk is het ook niet! Ik heb ook bijna 13 jaar gerookt en ben ook cold turkey gestopt. Al meer dan 5 maanden nu. Wat je kan verwachten is dat je rokende mensen zielig gaat vinden, dat je je kleren vindt stinken, dat je genoeg geniet van de geur van iemand anders sigaret, dat je trots op jezelf gaat zijn etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben nu ruim twee weken gestopt. Cold turkey, geen pleisters, geen pillen, nix.
Ik rookte een pakje sigaretten per dag, dertien jaar lang.
Het gaat me nu verdomd goed af, het voelt logisch dat ik niet rook. In de kroeg en op feestjes heb ik niet de neiging om een aangeboden sigaret op te steken. Wat kan ik nog verwachten? Ik wil niet overmoedig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |