Okee mooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mocht ik falen op de KMA dan ga ik ook erheen![]()
Lees eens goed wat jij zelf schrijft!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mocht ik falen op de KMA dan ga ik ook erheen![]()
Ik hoorde van een F-16 piloot dat er op de KMA echt een speciaal slag mensen rondloopt. Hij schilderde die lui daar nou niet echt positief af en zei tegen me dat ik daar echt niet zou moeten gaan proberen. Vervelende, arrogante brallers noemde hij ze. Maar ik zou gewoon geen zin hebben om 4 jaar in de schoolbanken te zitten en af en toe wat training doen, ik zou het liever omgekeerd hebben en meer in het veld daar waar de actie is zitten. Maar wie weet, misschien wordt Mokum wel generaalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Lees eens goed wat jij zelf schrijft!
Als jij denkt dat waneer je faalt op het kma, dat je dan altijd nog in het legioen terecht kan![]()
Dan kun je het beter omgekeerd evenredig proberen.![]()
mijn vader heeft op de KMA gezeten, en het zijn dus inderdaad arrogante brallers ... ze doen een beetje alsof ze een (studenten)corps zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:44 schreef slingeraap het volgende:
[..]
Ik hoorde van een F-16 piloot dat er op de KMA echt een speciaal slag mensen rondloopt. Hij schilderde die lui daar nou niet echt positief af en zei tegen me dat ik daar echt niet zou moeten gaan proberen. Vervelende, arrogante brallers noemde hij ze. Maar ik zou gewoon geen zin hebben om 4 jaar in de schoolbanken te zitten en af en toe wat training doen, ik zou het liever omgekeerd hebben en meer in het veld daar waar de actie is zitten. Maar wie weet, misschien wordt Mokum wel generaal![]()
Ja, dat hoorde ik al ja. En dan nog het ergste soort, want bij de gewone studenten lijkt het wat tammer te worden allemaal. Maar van de KMA heb ik nog het idee dat ze wat achterlopen en zichzelf nog steeds zo gedragen als die figuren die Rutger Hauer ontgroenen in Soldaat van Oranje.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
mijn vader heeft op de KMA gezeten, en het zijn dus inderdaad arrogante brallers ... ze doen een beetje alsof ze een (studenten)corps zijn.
Was het niet zo dat men in sommige gevallen de keuze krijgt tussen een gevangenisstraf en het legioen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef dble13 het volgende:
Ik vraag me af of er mensen geintresseerd zijn om zich aan te melden bij het Franse Vreemdelingenlegioen!?
Er komt voordat ik vertrek sowieso een website online, waarbij mijn toeloop naar het legioen beschreven staat. Tevens meer achtergrond info over het legioen, en het allerbelangrijkste een weblog. De serverhost is een persoonlijke vriend dus de site zal online blijven zolang ik in het legioen zit. Ik hoop dan met regelmaat wat op de weblog te kunnen posten. (Hedendaags is het na je training toegestaan om een mobiele telefoon en/of laptop te bezitten, en waar je gestationeerd word zijn vast ook internet café's.)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hou ons op de hoogte van je trainingEn natuurlijk alvast succes "come back alive"
![]()
Dat is al lang niet meer zo... sterker nog, met een strafblad kom je er niet eens in. Tenminste eens strafblad met zware delicten (moord, verkrachting, etcetera). Strafbladen met kleine delicten (diefstal, geweldpleging, wapenbezit, etcetera) worden door de vingers gezien. Maar het is absoluut niet meer zo dat het vol zit met zware criminelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef TommyC het volgende:
[..]
Was het niet zo dat men in sommige gevallen de keuze krijgt tussen een gevangenisstraf en het legioen?
Of is dat een fabeltje?
Ze pleuren het spul ook uit een vliegtuig op locaties waar je met goed fatsoen een "normaal" leger niet naartoe stuurt. Zware jongens hoor petje af.
Ik hoop dat het jou brengt wat je er van verwacht. Veel succes, en ik kijk al uit naar de avonturen die je gaat posten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:34 schreef Scarafax het volgende:
Morgen is het zover!
Alles is gereed en heb er onwijs zin in! Morgenochtend zal ik rond 11:00 in Lille aankomen! Maar plannen zijn iets gewijzigd, meld me namelijk niet meer daar aan. Via iemand die er momenteel inzit heb ik te horen gekregen dat het soms wel 2 weken kan duren voordat je naar Aubagne (Selectie/Opleidings Fort) gebracht word. Dus via Lille reizen we nu door naar Parijs en vanuit daar direct naar Aubagne zelf.
Zit me al 2 dagen helemaal van binnen op te winden... word nu echt superspannend! Hoop dat ik de selectie doorkom aangezien ze maar een bepaald aantal mensen per ronde toelaten. Maar heb er alle goede hoop in, hard getrained afgelopen jaar. Kan in ieder geval alle minimum 'eisen' aan...
Mijn site zal zodra ik toegelaten ben door mijn neef online gezet worden, tijdens de training zelf mag ik namelijk toch geen contact hebben met de buitenwereld dus het maakt niet uit dat de site nog niet online is (zitten namelijk nog wat kleine script-foutjes in) en zodra ik de training doorben dan kan ik gewoon internetten etcetera. Zal iedereen die nieuwsgierig is dan via de site op de hoogte houden!
Au revoir, mes amis!
Legio Patria Nostra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |