jha, ik heb me al aangemeld, volgense week de keuring in delftzijl....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef dble13 het volgende:
Ik vraag me af of er mensen geintresseerd zijn om zich aan te melden bij het Franse Vreemdelingenlegioen!?
Is dit waar?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
jha, ik heb me al aangemeld, volgense week de keuring in delftzijl....
getekend voor 5 jaar
ik zou er een topic over openenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Piovan het volgende:
[..]
Is dit waar?
Dan haal ik de vlag uit
Wow, hij meent het ook nogquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
ik zou er een topic over openen
maar het is echt waar ja...
Heb jij het gedaan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef claudius013 het volgende:
Eeven serieus.............
Denk hier verdomd goed over na, want het geld is goed, je leert vlot frans, ideaal voor de conditie, je ziet de hele wereld (echt wel) Solde Risc (gevarengeld) is niet verkeerd en je afzwaaipremie is tres bien... maar euh.....
Doe het maar gewoon niet, want dat is `t niet waard
och, ik heb ook 2,5 jaar in militaire dienst gezeten..... dus..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:11 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wow, hij meent het ook nog![]()
Geef eens wat informatie, hoelang duurt het?
Waarom lijkt het je iets? Alles doen wat zo'n kutvent wil.
Ik ga missen![]()
Dit is wel wat anders dan bierdinken en een stormbaan lopen. Je gaat naat het front met een grote kans niet terug te komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef murp het volgende:
[..]
och, ik heb ook 2,5 jaar in militaire dienst gezeten..... dus..
Maar geef eens wat meer info aub.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef murp het volgende:
[..]
Och, dan zal je het wel een weekje volhouden.....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef murp het volgende:
[..]
iuk heb toch een kutjeugd gehad en heb een schuld van 35.000 euroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef L-IS het volgende:
je moet echt 'ten einde raad' zijn wil je daar heen, anders kom je ook niet door de keuring heen. Is echt niet zo romantisch en stoer, meer voor mensen die levensmoe zijn (1 op de 10 sterft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |