abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24248679
En nu zou ik graag van iedereen met ook maar 'n beetje ervaring in wat voor eenheid dan ook horen wat ze te zeggen hebben over wat er de volgende vijf jaar op mijn pad terecht kan komen. Als ik door de selectie kom dan, maar ik train erg hard ervoor. Er is een soort aanmeldingsformulier waarin ik heb gezet dat ik per september 2005 beschikbaar ben en ik mag op gesprek komen dus. Ik weet wat ik kan verwachten van de aanmelding, maar het dagelijks leven ben ik benieuwd naar. En kom nou niet met je domme achterhaalde opmerkingen over het FFL
I am I
pi_24248720
Ik wil alles van je horen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 28 december 2004 @ 01:55:13 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24248748
Om 2 uur nog aan het fokken lijkt me geen goede training knaap!
pi_24248751
Zegguuuhhh...

Train om de dag. vandaag niet & dan zit je dus met extra energie
I am I
pi_24248757
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 december 2004 @ 01:57:07 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_24248780
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24248806
kheb een gezonde afkeer voor het amerikaanse leger maar toch bedankt.
I am I
pi_24248856
Spreek je Frans?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 december 2004 @ 02:03:23 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_24248889
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:01 schreef cultheld het volgende:
Spreek je Frans?
Doe hem dan de groeten...

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24248907
Ik zou in elk geval je Frans gaan bijspijkeren en aan je conditie gaan werken. Je krijgt namelijk een selectiekamp voorgeschoteld en daar zul je moeten aantonen dat je geschikt bent voor het vreemdelingenlegioen.

Houdt ons op de hoogte aub, want dit is erg interessant. Er zijn ook wel topics over met ervaringen van mensen die gediend hebben in het vreemdelingenlegioen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24248919
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24248925
En Engels & Duits ja. En al spreek je het niet, elke nieuwe recruut krijgt een "ervaren" partner aangewezen die je leert over de regels en je helpt met Frans als je het nog niet begrijpt. Meesten mensen leren het binnen het Legioen in een jaar de taal maar t is een pre met aanmelding als je het al spreekt.
I am I
pi_24248939
thnx Cherry
I am I
pi_24248956
Frans spreken bij aanmelding is inderdaad een pré. Je spreekt het al, dus dat zit wel snor. Dan zou ik aan je conditie gaan werken en alvast wennen aan het idee dat je de komende 5 jaar heel weinig contact gaat hebben met familie en vrienden.
pi_24248985
Hier nog een linkje trouwens:

Franse vreemdelingen legioen
pi_24249000
Ik kan niet wachten. Serieus.
Ik heb een lijst gehad van wat je moet kunnen fysiek. Ik lig goed op schema, moet alleen mn marcheren en armen nog verbeteren. ik ren veel ( !! ) en train om de dag in een sportschool, hebben ze zo'n speciaal programma voor aspirant militairen.
I am I
pi_24249021
Als je niet kan wachten en er klaar voor bent dan zou ik de trein nemen naar Aubagne. Heb overigens een interessante videoband over het vreemdelingenlegioen.
pi_24249026
Heb je er al eens aan gedacht dat je er mentaal misschien niet doorheen komt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24249061
Ik heb de tests van de Nederlandse Landmacht gedaan op mn 16de. Die waren eitje, als het meer van dat zielen pluizen & de juiste vakjes zoeken en vlugge sommetjes. geen probleem, de truuk is om zoveel mogelijk te doen, niet lang nadenken. Het scheelde toen nog aan mn fysieke kunnen.
I am I
pi_24249086
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je niet kan wachten en er klaar voor bent dan zou ik de trein nemen naar Aubagne. Heb overigens een interessante videoband over het vreemdelingenlegioen.
beloftes gemaakt. ben wel iemand van mijn woord dus ik wacht nog. ondertussen veel boeken bestellen en sites afgaan in mn vrije tijd.
I am I
pi_24249130
Wat scheelde er fysiek aan dan, haalde je de krachttest niet of zo?
pi_24249165
na die 7 minuten fietsen zat ik dr eigenlijk al doorheen, kreeg niet genoeg kracht met het drukken tegen die platen met mijn armen en schouderbladen, ik wou bij de MB dus dan moet je elke test een A scoren.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:20:23 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249196
Ik hoop wel voor je dat het nu langer vol kan houden dan 7 minuten Waarom kies je eigenlijk voor het Vreemdelingen Legioen als ik het vragen mag?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24249254
7 minuten is de norm, en t word steeds zwaarder. en ja, ik hou t stukken langer vol. ben 19 inmiddels.

T trekt me heel erg aan. Dr zit een soort van faam aan de naam alleen al. en de training is zeer goed van wat ik hoor, het zijn de meest vervangbare troepen dus ook altijd eerste op de grond, maar dat wil niet zeggen dat het watjes zijn. en dr is natuurlijk nog een beetje de mysterie die er omheen hangt. het is een zeer gerespecteerd legioen.
I am I
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:25:33 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24249267
Waarom niet voor het KCT oid gaan? Waarom gelijk zo extreem?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')