quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Biancavia het volgende:
Weet je wat ik trouwens in mijn auto heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Ik heb uit bronnen vernomen dat de de koffieapparaten van plan zijn mee te doenquote:Op maandag 12 februari 2007 07:15 schreef Tezz het volgende:
Ik denk dat het een complot is en dat alle waterkokers onder 1 hoedje spoken.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef Biancavia het volgende:
Weet je wat ik trouwens in mijn auto heb?Het duurde even voordat ik die snapte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
Dit heb ik altijd met de Senseo koffiezetapparaat:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef Astoreth het volgende:
In mijn vorige (studenten)huis wilde de waterkoker in de keuken nog wel eens spontaan beginnen met koken. Soms klikte hij alleen maar. We maakten daarbij altijd grapjes over de waterkokergeest. Nu ik verhuisd ben is de waterkoker hier in mijn nieuwe huis daar ook mee begonnen. Volgens de (oud)-huisgenoten uit het vorige huis is die waterkoker er inmiddels mee gestopt.
Toen ik laatst 2 weken ergens logeerde merkte ik dat de waterkoker daar het ook deed. "Gelukkig" dacht ik, "alle waterkokers doen het blijkbaar." Maar toen ik daar vroeg of het normaal was werd me verteld dat ze het nog nooit hadden gehoord. Ze zouden het in de gaten houden wanneer ik weg was. En ja hoor, nu ik daar niet meer ben, doet hun waterkoker het ook niet meer. Mijn eigen uiteraard nog steeds wel.
dat dus..quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:47 schreef Pleione het volgende:
mijn waterkoker klikt ook regelmatig... dan wil ik opspringen om de thee te zetten, tot ik bedenk dat ik hem helemaal niet aangezet heb.
Geloof eigenlijk niet in waterkokersgeesten, maar het is me niet helemaal duidelijk waarom hij dat doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |