Ik drop maar even wat ik ben tegengekomen de afgelopen dagen..
Files kopieren traag?Start | Control Panel | Programs and Features | Turn windows features on or off -> Uncheck "Remote Differential Compression". Dit is een of ander 'slim' algoritme waardoor alleen de nodige delen worden gekopieerd, maar dit is trager dan gewoon kopieren
![]()
Uitzetten en files kopieren is gewoon weer snel.
Task managerCtrl-alt-del is nu weer het lock screen net zoals in Windows 2000. Om snel naar Task manager te gaan: Ctrl-Shift-Esc
Intel mainboard en problemen met filmpjes afspelen in WMP?Ga naar
www.intel.com en download daar de laatste drivers van je mainboard, i.p.v. de meegeleverde drivers van Microsoft. Problem fixed (bij mij dan)
Gek van die systeemprompts als je iets op het systeem wil wijzigen?Control panel -> typ rechtsboven in het controlpanel in het search vakje: "uac". Daar kun je het aan/uit zetten. Ik zou dit zelf trouwens niet aanraden vanwege de veiligheid, maar tijdens het installeren van je compu is het wel prettig, anders zit je 100x op een dag OK te drukken.
Ikonen relaxed resizenJe kan op je desktop achtergrond (maar ook in folders), de ikonen heel relaxed resizen. Houd control ingedrukt en draai aan het scrollwieltje van je muis om de ikonen/thumbnails groter te maken.
Meer tips -> drop ze
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel