Ow.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef De_Ananas het volgende:
Het is niet eens humor
Da's ook geen humor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tis geen humor.
Ik erger me meer aan mensen met een bekend iemand in hun nick
Nee, dat is geen vertaling...dat was het motto van het eerste seizoen van 24.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef TeChNo2 het volgende:
en andersom... er kan veel in een dag gebeuren en dat dan vertalen als: a lot can happen in one day...inderdaad tenenkrommend...
Ow, dat doe ik altijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
Net zo erg als nederlanders die marocs na doen
sad
Wiggers bedoel je gewoon dus...?!?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef Maikuuul het volgende:
Net zo erg als nederlanders die marocs na doen
sad
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze "wat de neuk" zeggen als ze iets ongelooflijks horen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef MaLo het volgende:
Mensen die "Wat de neuk zeggen" als ze iets ongelooflijks horen
Maar wel scherp!11!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze "wat de neuk" zeggen als ze iets ongelooflijks horen.![]()
Ook niet echt grappig van mij.![]()
Maar o zo waarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat ze "wat de neuk" zeggen als ze iets ongelooflijks horen.![]()
Ook niet echt grappig van mij.![]()
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar het was wel een goed voorbeeld toch![]()
Bedankt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |