Hoe wil je het anders verklaren? Een grote kwaadaardige almachtige God heeft het in de grond gestopt om ons arme stervelingen te misleiden?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je KAN er een lijn inzien, als je gelooft dat die geleidelijke ontwikkeling heeft plaatsgevonden. Vinnen richting poten, ben ik benieuwd naar, ze lijken misschien qua bouw op elkaar omdat het werkt, niet omdat ze uit elkaar ontwikkeld zijn. Ook botten in van functie zijn veranderd, hoe WEET jij dat ze eerst een andere functie hadden? Omdat je gelooft dat die dieren uit iets anders zijn gekomen, waardoor je automatisch kan concluderen dat die botten eerst een andere functie hadden. Dit is echter niet aan te tonen, want ze hebben een functie dus ze hadden daar altijd al kunnen zitten.
Nee, de eerste 2 oerhonden. Naarmate je meer varieteit en meer extremere vormen krijgt hebben ze natuurlijk niet dezelfde opmaak, maar met selectief terugfokken is het denk ik wel mogelijk om die genen er weer in te planten waardoor je een mildere vorm krijgt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed daar ging het laatste beetje geloofwaardigheid in je kennis van biologie en evolutieJe beweert hier dat elke hond een identieke genetische opmaak heeft.
Ja het zijn voorbeelden, ik snap ook wel dat dat niet alles is, het is ook een voorbeeld. Een chromomale mutatie, ik weet niet, misschien het syndroom van down?quote:Fout. Er zijn meer vormen. Repetitie bijv. Wat versta jij trouwens onder chromosomale mutaties?
Kan een gen zo veranderen?quote:The ata ndt heh at
Een andere mutatie kan zijn:
The cat and the cat
Die blijft wel kloppen.
Ik ben erg benieuwd hoe jij de voortplanting van een pekinees en een afrikaanse waakhond (ben de naam van het ras even kwijt. Die beestjes kunnen 120 kilo halen) voor je zietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De honden vind ik zelf een goed voorbeeld omdat blijkbaar uit 2 wolven zo'n ontzettend grote varieteit kan ontstaan dat bijv het verhaal van de ark zeker mogelijk is. Veel van die varieteit aan honden (bv de chihuahua) zou echter in de wilde natuur niet overleven met de omgevingen waar ze nu in leven. Daarom zul je in de natuur minder varieteit vinden wegens natuurlijke selectie, maar als je alle dieren selectief zou gaan fokken krijg je ook veel grotere varieteit. Echter nog steeds geen nieuwe soorten.
Edit niet alleen natuurlijke selectie, dat is meer om de genenpoel 'schoon' te houden en negatieve mutaties eruit te filteren, maar meer door het activeren van bepaalde genen in een bepaalde omgeving zoals in het artikel. Dit is niet op kans gebaseerd.
Nee, het vloedmodel biedt een oplossing. Maar daar mag ik niet over beginnen geloof ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders verklaren? Een grote kwaadaardige almachtige God heeft het in de grond gestopt om ons arme stervelingen te misleiden?
Genen inplanten door selectief fokken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, de eerste 2 oerhonden. Naarmate je meer varieteit en meer extremere vormen krijgt hebben ze natuurlijk niet dezelfde opmaak, maar met selectief terugfokken is het denk ik wel mogelijk om die genen er weer in te planten waardoor je een mildere vorm krijgt.
Je gebruikt termen die je zelf niet kent/snapt?quote:Ja het zijn voorbeelden, ik snap ook wel dat dat niet alles is, het is ook een voorbeeld. Een chromomale mutatie, ik weet niet, misschien het syndroom van down?
Jaquote:Kan een gen zo veranderen?
Nou nee, ik vind het vrij relevant.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[quote: Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef ImmovableMind het volgende:
Chill..mensen wilden slechts je achtergrond weten om je dan wellicht beter te begrijpen. Een postgeschiedenis kan hier enigszins bij helpen, ook al is het in een kleine mate. Niemand oordeelt je over een postgeschiedenis laat staan je eigenlijke geschiedenis.]
Ach man hou toch op. Het is volstrekt irrelevant.
Nouja het voegt hier niet echt veel toe he als je op een aantal gegronde problemen die de mensen hier er mee hebben niet in gaatquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee, het vloedmodel biedt een oplossing. Maar daar mag ik niet over beginnen geloof ik.
Ja variatie tot zover in het extreme dat ze elkaar niet meer als zelfde soort herkennen terwijl ze dat wel zijn. Het zijn ook nog steeds honden, geen andere dieren. Dit komt wel vaker voor, maar is geen goed criterium.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe jij de voortplanting van een pekinees en een afrikaanse waakhond (ben de naam van het ras even kwijt. Die beestjes kunnen 120 kilo halen) voor je zietAlle2 afkomstig van de zelfde oerpopulatie maar zo anders dat ze zich samen niet voort planten.
Wat maakt het uit man, ik heb mijn eigen bronnen jij ook. Ik denk dat ik het bij het rechte eind heb jij ook. Vervolgens gaan we discussieren. Boeien wat mijn geschiedenis is. Wil je nu alles wat ik zeg gaan relativeren en daarmee bij voorbaat afschrijven?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het vrij relevant.
Het zijn juist de bekeerde gelovigen die de neiging hebben om het strengst in de leer te zijn.
Alles over evolutie is 'onzin' omdat er op websites waar je op terug kunt vallen staat dat het 'onzin' is. Niet omdat je zelf iets over evolutie hebt geleerd.
Straks zeg je nog dat evolutie een geloof is, omdat mensen er in geloven.
Waarom niet? Omdat het niet in je straatje past?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja variatie tot zover in het extreme dat ze elkaar niet meer als zelfde soort herkennen terwijl ze dat wel zijn. Het zijn ook nog steeds honden, geen andere dieren. Dit komt wel vaker voor, maar is geen goed criterium.
Waarom ook niet ? Ik zou er niet van wakker liggen. Ik ben idd van mening dat de evolutietheorie een juiste is en ik heb mij daar niet persoonlijk van vergewist, ik ga op de mening en argumentatie van wetenschappers af. Net zoals ik dat doe met betrekking tot de werking van een transistor of de atoombom. Wetenschap is onze religie en de wetenschappers zijn onze apostelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef mgerben het volgende:
Straks zeg je nog dat evolutie een geloof is, omdat mensen er in geloven.
Ja dus? Er staat nog steeds niet dat het op basis van kans gebeurt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ahem, nu maak ik een ander stukje uit dezelfde tekst bold en staat er ineens iets heel anders.
Raar he?
Als je weet wat selectief fokken is begrijp je wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Genen inplanten door selectief fokken?Dakanie
Gebruik m niet, noem m alleen maar. Dit zegt mijn bron.quote:Je gebruikt termen die je zelf niet kent/snapt?
Nou dat gaan we dan eens opzoeken. Heb je er informatie over?quote:Ja
Natuurlijk is dat mogelijk. Als je Adam en Eva accepteert, dan acceteer je dus ook God. En die is almachtig. EN een almachtige, die kan heel wat. EIgenlijk wel alles. dus dit ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld, nooit een fatsoenlijk antwoord op gehad. Christenen geloven dat wij ontstaan zijn uit Adam en Eva, hiermee begon de mens althans. Is het mogelijk om met 2 bloedgroepen alle bloedgroepen te krijgen die nu bestaan?
Nooit over nagedacht, maar heb wel iets gevonden:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
Ik heb deze vraag al een keer eerder gesteld, nooit een fatsoenlijk antwoord op gehad. Christenen geloven dat wij ontstaan zijn uit Adam en Eva, hiermee begon de mens althans. Is het mogelijk om met 2 bloedgroepen alle bloedgroepen te krijgen die nu bestaan?
quote:There is one gene in humans that controls the ABO blood type. There are three versions, or alleles, of the gene: A, B, or O. Since the gene is always present as a pair of alleles, with one inherited from each parent, two alleles are always present, so that the possible genetic make-up of any individual is AA, BB, AB, AO, BO, or OO. The 'O' allele is recessive to the A or B, meaning that in the presence of the A or B allele, the blood type is determined by the A or B allele. That is, an AO person has A-type blood; a BO person has B-type blood, whereas only an OO person has O-type blood. Anyone with O-type blood is called a universal donor because their blood lacks the A or B proteins so that O-type blood can be given to a person with A, B or AB type blood. If, for example, A-type blood is given to a person with B-type blood, an allergic reaction can result in death of the recipient.
quote:For a husband and wife to pass on all alleles to their children, they need to, between them, have the A, B, and O alleles. So Adam and Eve could have had any of the following genetic make-ups:
AO and BO, or AB and OO, or AB and AO, or AB and BO, or AA and BO, or BB and AO.
If Adam and Eve were genetically AO and BO, for example, their children could have had AB, AO, BO or OO genetic make-up, giving AB, A, B, or O blood types. Indeed, about 25% of their children would have been of each type.
If Adam and Eve had 56 children, as per Jewish tradition, then there would have been about 14 of each blood group in Adam and Eve's family.
Dan kan wat je zegt nogsteeds niet. Niet zonder genetische manipulatie of een extra populatie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je weet wat selectief fokken is begrijp je wat ik bedoel.
http://www.amazon.com/Genomes-2-T-Brown/dp/1859960294quote:Gebruik m niet, noem m alleen maar. Dit zegt mijn bron.
[..]
Nou dat gaan we dan eens opzoeken. Heb je er informatie over?
Ik vind het frappant dat mensen zich aangevallen voelen door de evolutietheorie, alsof die de bijbel onderuit wil halen. En ik vind het typisch dat andere religies dat helemaal niet zo zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat maakt het uit man, ik heb mijn eigen bronnen jij ook. Ik denk dat ik het bij het rechte eind heb jij ook. Vervolgens gaan we discussieren. Boeien wat mijn geschiedenis is. Wil je nu alles wat ik zeg gaan relativeren en daarmee bij voorbaat afschrijven?
Genetische manipulatie door terugfokken.. misschien kan het niet helemaal terug naar het origineel doordat je bepaald materiaal kwijt bent, misschien ook wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[quote]
Dan kan wat je zegt nogsteeds niet. Niet zonder genetische manipulatie of een extra populatie.
Kijk dat ga ik even lezen dan.quote:
Nou, zo werkt het voor mij niet. Tuurlijk heb ik mij niet zelf van alles vergewist, maar ik snap wel grotendeels het verhaal en in theorie kan ik mij er wel van gaan vergewissen. Daarnaast kun je oordelen over het proces van de wetenschap en op basis daarvan uitspraken doen over de waarde van de evolutietheorie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waarom ook niet ? Ik zou er niet van wakker liggen. Ik ben idd van mening dat de evolutietheorie een juiste is en ik heb mij daar niet persoonlijk van vergewist, ik ga op de mening en argumentatie van wetenschappers af. Net zoals ik dat doe met betrekking tot de werking van een transistor of de atoombom. Wetenschap is onze religie en de wetenschappers zijn onze apostelen.
Mooi toch ?
Jij hebt een onvermurwbaar vertrouwen in de wetenschap. Dit zijn ook mensen. Die mensen zijn echt niet allemaal objectieve waarnemers die in de naam van goedheid en waarheid te werk gaan. Het zit daar ook vol met mensen die bijvoorbeeld naam willen maken, hun gelijk willen aantonen, per se bewijzen dat God niet bestaat, dat zij gelijk hebben. Ik doe zelf een academische opleiding en het is erg jammer om te zien hoe het er soms aan toe gaat. Niet te naief, 'wetenschappers' doen precies hetzelfde. Het zijn ook maar mensen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik vind het frappant dat mensen zich aangevallen voelen door de evolutietheorie, alsof die de bijbel onderuit wil halen. En ik vind het typisch dat andere religies dat helemaal niet zo zien.
Een verschil is dat ik de informatie van beide kampen heb gelezen, en dat ik zie dat in het bijbelse kamp bewust technieken worden toegepast om mensen over te halen (lees: te verleiden). Neem selectief citeren, negeren van onplezierige feiten, inzoomen op details, en complete onjuistheden (ik vraag me nog altijd af of die mensen dat bewust doen voor het hogere doel, of dat ze echt niet beter weten - Gij zult niet liegen).
Het is echt volledig het verhaal: Hier is de conclusie, welke krenten kunnen we uit de pap vissen om ons verhaal te steunen?
Voorbeeld: Pak één fossiel op en zeg dat het geen overgangsfossiel is. Zoek je even op Google (heb jij niet gedaan), dan vind je binnen drie minuten lijsten met in totaal richting de honderd overgangsfossielen; insecten, vissen, zoogdieren, you name it.
Nog een voorbeeld: Radioatieve C-14 datering. Wordt vaak aangedragen (ook door jou in een vorig topic) om aan te tonen dat datering niet klopt en dat alles 6000 jaar oud is. Totdat je even verder leest en er achter komt dat er wel 40 verschillende radioactieve dateringsmethoden bestaan.
Het verschil is dat ik bij beide bronnen kijk en gewoon kan aanwijzen dat de bijbelbashers in het beste geval negeren wat ze niet aanstaat, en in het ergste geval gewoon liegen. Dat is niet 'een mening', dat is gewoon mensen voorliegen. Jij dus. Als jij alleen maar zoekt op 'answers in genesis' lees je materiaal dat geschreven is door een hele kleine groep mensen die alles aangrijpt om zich tegen de niet bestaande aanvallen van de evolutionisten (hun term) te verweren.
De blinde darm wel ja, de appendix niet:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit zegt mijn bron, ik vraag om reactie. Als het complete onzin is wil ik graag weten waarom dan.
De blinde darm heeft een functie in het immuunsysteem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vermiform_appendixquote:Currently, the function of the appendix, if any, remains controversial in the field of human physiology.
There have been cases of people who have been found, usually on laparoscopy or laparotomy, to have a congenital absence of their appendix. There have been no reports of impaired immune or gastrointestinal function in these people.
One explanation has been that the appendix is a vestigial structure with no current purpose.[citation needed] The appendix is thought to have descended from an organ in our distant herbivorous ancestors called the cecum (or caecum). The cecum is maintained in modern herbivores, where it houses the bacteria that digest cellulose, a chemically tough carbohydrate that these animals could not otherwise utilize. The human appendix contains no significant number of these bacteria, and cellulose is indigestible to humans. It seems likely that the appendix lost this function before human ancestors became recognizably human.[citation needed]. Medical literature instead shows that the appendix is not generally credited with significant function; however, current evidence tends to involve it in the immunologic mechanism.
Dat wil niet zeggen dat alle christenen dat verhaal letterlijk aannemen. Er staat ook dat Caïn, nadat hij zijn broer gedood had, vluchtte en enorm veel nakomelingen kreeg. Kun je je afvragen met wie hij dan die nakomelingen kreeg, als Adam en Eva zijn vader en moeder waren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef bigore het volgende:
Interessant ja, ze weten nog niet welke functie het heeft dus is het gelijk een evolutionair overblijfsel. Is dat niet hetzelfde als 'we weten niet waarom het bliksemt, dus God doet het!'??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De blinde darm wel ja, de appendix niet:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vermiform_appendix
Dat vind ik ook opmerkelijk ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat alle christenen dat verhaal letterlijk aannemen. Er staat ook dat Caïn, nadat hij zijn broer gedood had, vluchtte en enorm veel nakomelingen kreeg. Kun je je afvragen met wie hij dan die nakomelingen kreeg, als Adam en Eva zijn vader en moeder waren.
Dat soort dingen moet je niet letterlijk nemen, het is gewoon onderdeel van het verhaal.
Wetenschappers zijn ook maar mensen, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Jij hebt een onvermurwbaar vertrouwen in de wetenschap. Dit zijn ook mensen. Die mensen zijn echt niet allemaal objectieve waarnemers die in de naam van goedheid en waarheid te werk gaan. Het zit daar ook vol met mensen die bijvoorbeeld naam willen maken, hun gelijk willen aantonen, per se bewijzen dat God niet bestaat, dat zij gelijk hebben.
Radioactief dateren is niet de enige methode. Waar ik op doelde was dat deze methode in bijbelkringen wordt afgebrandt, maar dat men (bewust?) negeert dat er wel 40 methoden zijn; Dat noem ik misleiding.quote:Ik heb ook weerwoorden gezien voor radioactieve datering, dat die bepaalde assumpties heeft en dat die assumpties wel een grote invloed hebben op de uitkomst van datering.
Ik heb je stukjes gelezen over bijvoorbeeld de hygiene; en daar kan ik helemaal in meegaan.quote:Ik geloof dat de bijbel gelijk heeft ja en dat is voor veel delen al vele malen op allerlei gebied bewezen.
Nou, dat vind ik wel een heel gewaagde claim. Ik denk dat erg controversiele/onconventionele bevindingen niet zo snel naar buiten gebracht worden wegens naamschending bijv. De man waar ik onder andere uit put is van radicaal evolutie naar radicaal creatie gegaan, en reken er maar op dat die daarop aangekeken werd. Is uiteindelijk ook weggegaan omdat functioneren daar niet meer mogelijk was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn ook maar mensen, dat weet ik ook wel.
Maar ik vind dat er één essentiëel verschil is tussen wetenschap en meningen/religies: Wetenschappelijk gezien maakt het niet uit of een idee politiek incorrect is, onplezierig is of niet strookt met de bijbel: Het gaat erom of het waar is of niet; en niet om wat wij er van vinden en of het klopt met de bijbel.
Dat daar af en toe persoonlijke en politieke motieven tussenkomen klopt helemaal; maar dat wordt vanzelf weer gecorrigeerd.
Dat vind ik zelf wel een prettig idee; dat er niemand is die zegt 'dit mag je niet denken', maar dat uiteindelijk alleen dat overblijft wat je kunt aantonen.
Ja ze meten verschillende stofjes lijkt me, maar de assumpties blijven hetzelfde.quote:Radioactief dateren is niet de enige methode. Waar ik op doelde was dat deze methode in bijbelkringen wordt afgebrandt, maar dat men (bewust?) negeert dat er wel 40 methoden zijn; Dat noem ik misleiding.
Het scheppingsverhaal is denk ik te moeilijk voor ons om precies te begrijpen. Het lijkt erop alsof alles in het universum 'ingesproken' is, als vibraties, electromagnetische velden of iets dergelijks. Hoe dat allemaal precies is gegaan gaat onze pet te boven. Maar wat betreft de oersoorten met variaties als gevolg ben ik nog steeds overtuigd dat het die manier is waarop het werkt met de honden als goed voorbeeld. Al het andere 'bewijs' wat aangedragen wordt zoals de fossielen kan met de zondvloed net zo goed verklaard worden. Misschien nog niet definitief maar met genoeg onderzoek ben ik overtuigd van wel.quote:Ik heb je stukjes gelezen over bijvoorbeeld de hygiene; en daar kan ik helemaal in meegaan.
Maar ja, andere stukjes zijn gewoon verhalen die je niet letterlijk moet nemen - zoals bijvoorbeeld het scheppingsverhaal.
Wie dat soort verhalen aanvalt is niet oprecht omdat hij van de ander eist dat hij een onhoudbaar standpunt verdedigt; en wie ze verdedigt heeft niet begrepen dat een verhaal niet volgens de letter gebeurd hoeft te zijn om waarde te hebben.
Tot nu toe is er dan ook nog geen reden om dit vertrouwen in twijfel te nemen. Welke opleiding volg je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Jij hebt een onvermurwbaar vertrouwen in de wetenschap. Dit zijn ook mensen. Die mensen zijn echt niet allemaal objectieve waarnemers die in de naam van goedheid en waarheid te werk gaan. Het zit daar ook vol met mensen die bijvoorbeeld naam willen maken, hun gelijk willen aantonen, per se bewijzen dat God niet bestaat, dat zij gelijk hebben. Ik doe zelf een academische opleiding en het is erg jammer om te zien hoe het er soms aan toe gaat. Niet te naief, 'wetenschappers' doen precies hetzelfde. Het zijn ook maar mensen.
Heb je hier een onderbouwing voor?quote:Ik heb ook weerwoorden gezien voor radioactieve datering, dat die bepaalde assumpties heeft en dat die assumpties wel een grote invloed hebben op de uitkomst van datering. Ook zijn er genoeg voorbeelden gevonden waarbij radioactieve datering zulke inconsistenties produceerde dat het dan naar mijn mening niet meer betrouwbaar is. Als jij gelooft dat het wel betrouwbaar is is dat prima, maar beschouw het niet als vaststaand feit.
Wat je hier ontkent is is het lab aangetoond. Wat heb je daar tegen te zeggen?quote:Ik geloof dat de bijbel gelijk heeft ja en dat is voor veel delen al vele malen op allerlei gebied bewezen. Het artikel wat ik gepost heb over de hond bijvoorbeeld vind ik een prachtig voorbeeld dat er geen sprake is van mutatie op basis van kans waardoor een beest toevallig beter overleeft. Zo schraal werkt de natuur niet. En zo komen al helemaal geen nieuwe 'complexere' diersoorten ter wereld.
Prima dat dat je persoonlijke geloof is. Dat is hier echter niet genoeg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel een heel gewaagde claim. Ik denk dat erg controversiele/onconventionele bevindingen niet zo snel naar buiten gebracht worden wegens naamschending bijv. De man waar ik onder andere uit put is van radicaal evolutie naar radicaal creatie gegaan, en reken er maar op dat die daarop aangekeken werd. Is uiteindelijk ook weggegaan omdat functioneren daar niet meer mogelijk was.
[..]
Ja ze meten verschillende stofjes lijkt me, maar de assumpties blijven hetzelfde.
[..]
Het scheppingsverhaal is denk ik te moeilijk voor ons om precies te begrijpen. Het lijkt erop alsof alles in het universum 'ingesproken' is, als vibraties, electromagnetische velden of iets dergelijks. Hoe dat allemaal precies is gegaan gaat onze pet te boven. Maar wat betreft de oersoorten met variaties als gevolg ben ik nog steeds overtuigd dat het die manier is waarop het werkt met de honden als goed voorbeeld. Al het andere 'bewijs' wat aangedragen wordt zoals de fossielen kan met de zondvloed net zo goed verklaard worden. Misschien nog niet definitief maar met genoeg onderzoek ben ik overtuigd van wel.
Nee? Geen reden voor? Heeft de wetenschappelijke wereld ALTIJD GELIJK gehad dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[quote]
Tot nu toe is er dan ook nog geen reden om dit vertrouwen in twijfel te nemen. Welke opleiding volg je eigenlijk als ik vragen mag?
Assumptions and More Assumptionsquote:Heb je hier een onderbouwing voor?
Mijn onvermijdelijke weerwoord is: heb je daar een onderbouwing voor?quote:Wat je hier ontkent is is het lab aangetoond. Wat heb je daar tegen te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |