Ik had er al 1 klaarstaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat was dus de reden waarom ik geen nieuw topic maakte
Ook dat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En een andere TT. Niet dezelfde..
Jawel, maar die slaat op X6quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:00 schreef Woelli het volgende:
De TT klopt ook geen eens
www.pearle.nl of www.hansanders.nlquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:32 schreef KcA het volgende:
Mijn mening hoor: maar Anja lijkt op een travestiet!
quote:Anja maakt vrienden in Ahoy’
Anja bracht een bezoek aan 'De vrienden van Amstel LIVE'. Ze raakte er in gesprek met andere artiesten.
De Oudere Solisten werden afgelopen week door hun jurylid Henk Temming meegenomen naar het Rotterdamse Ahoy’. In deze zaal vond het muziekspektakel ‘De vrienden van Amstel LIVE!' plaats. De crème de la crème van de Nederlandse muziekwereld was daar aanwezig om er een muzikaal feest van te maken. Hoe beleefde Anja deze avond?
Herkenning
“Ik vond het onwijs gaaf om daar te zijn, ik was daar echt op mijn plaats tussen al die muzikanten. Dat is toch mijn soort mensen. Daarnaast speelde het zich af in mijn thuisstad Rotterdam, waardoor ik nogal wat bekenden uit de muziekscène tegenkwam. Wat ik vooral ook grappig vond is dat de bekende Nederlanders me ook herkenden als ‘Anja van X FACTOR’.”
Contact
Anja raakte in Ahoy in gesprek met sterren als Tim van Di-rect, Ellen ten Damme, de gitarist van Within Temptation, Jacqueline van Krezip en enkele Dolly Dots. “Met Tim van Di-rect heb ik bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over het muzikantschap in combinatie met het bekend zijn. Dat is toch iets waar je mee om moet gaan, terwijl het voor jezelf eigenlijk om de muziek draait.”
Ik durf het bijna niet te vragen...
“Wat me het meest bij zal blijven is dat er iemand naar me toekwam die zei: ‘Mijn vriendin durft het niet te vragen, maar ze kent je ergens van’. Toen ik vroeg of ze wel eens naar X FACTOR kijkt, bleek ze een trouwe kijker te zijn. En toch herkende ze me niet! Haha, dat geeft maar weer eens aan hoe erg ik opval hè.”
bij mij is ze ook favoriet...quote:
Die was toch geen nummer 1?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop op Unbreak my heart van Toni Braxton..
Jammer dat Henk ook nog een dikke vinger in de pap heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
ben erg benieuwd wat ze gaat zingen. ik hoop in ieder geval dat het een betere keuze is dan de vorige week
Precies, Anja was niet blij met de keuze van afgelopen week,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jammer dat Henk ook nog een dikke vinger in de pap heeft.
Begin te denken dat dát zijn enige talent is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Henk blinkt uit in het kiezen van verkeerde liedjes.
bij Dorine was de keuze wel heeeel verkeerd. Ik hoop dat hij Anja verstandiger te werk is gegaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Henk blinkt uit in het kiezen van verkeerde liedjes.
dan zit je er echt naastquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het echt wel goed!
dat lijkt me een prima nummer voor haar (en een mooiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef Wicha het volgende:
Ik zou Anja wel eens 'All By Myself' willen horen zingen, dan mag ze in het laatste refrein zeker haar "truukjes" nog eens herhalen. Al zal HJ dan wel weer zeuren dat ze geen eigen sound heeft...
Jah. Ook zij had beter moeten weten, ook al zit Henk dwars.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:19 schreef buzzer het volgende:
Maar wat mij het meeste stuit: Anja als zeer ervaren zangeres had moeten zeggen: fuck it, ik zing dit nummer niet in deze toonsoort.....
Goede keuze. Ik denk dat ze er meer gevoel in kan leggen dan Celine Dion en een beetje meer de dramatiek van het origineel terugbrengt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:54 schreef Wicha het volgende:
Ik zou Anja wel eens 'All By Myself' willen horen zingen
het nummer is absoluut niet van Cleine DIon (ze heeft het wel vertolkt) maar van Eric Carmen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:31 schreef Klaasvaker het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik denk dat ze er meer gevoel in kan leggen dan Celine Dion en een beetje meer de dramatiek van het origineel terugbrengt.
Ik ben een fan van Anja. Ze heeft een nummer nodig met veel dramatiek. Ik kan zo even niets verzinnen, zou er echt oude hitlijsten voor moeten nakijken.
Het is een luxe probleem als je zo'n stem hebt. Celine Dion en Barbara Streisand bijvoorbeeld zingen ook zo makkelijk, maar tegelijk niet altijd even bezield. Vaak is het juist omdat een artiest het er ternauwernood uit kan persen, dat de dramatiek voelbaar wordt. Maar ja, Celine en Barb zijn toch gelouterde sterren, hoor. Dus wat nou, "ik hoor geen Anja". Opzouten HJ. Het wordt tijd dat Nederland wordt gevrijwaard van nepartiesten.
Als ze All by Myself zingt zoals het bedoeld is wordt het geen circusact hoor, en ik schat haar daartoe vele malen beter toe in staat dan Celine DIon (quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:45 schreef _Arual_ het volgende:
Anders ga je van een ingetogen nummer een acrobatische circusact maken. Nee, sorry, ik houd daar niet zo van
Oh ja, Eric Carmen, dat was 'm. Thanx Buzzer. Ik wist wel dat Celine niet de originele artiest was, maar kon even niet op de naam komen van de originele artiest. Ben ook niet zo'n Celine fan. Het enige nummer wat ik van haar kan pruimen is Pour que tu m'aime encore (goed gespeld?). De rest hoeft van mij niet zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:35 schreef buzzer het volgende:
het nummer is absoluut niet van Cleine DIon (ze heeft het wel vertolkt) maar van Eric Carmen....
Celine Dion pleaszzzz.....
Dat van vanavond vond ik wel degelijk een circusact. Ook bij One deed ze dat, al die versiersels. Overdaad schaadt. En Celine Dion is eng.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als ze All by Myself zingt zoals het bedoeld is wordt het geen circusact hoor, en ik schat haar daartoe vele malen beter toe in staat dan Celine DIon ()
Bij mij ook, ik was echt onder de indruk. En heel verbaasd over het commentaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef soylent het volgende:
Niet mee eens. Ze heeft er iets heel bijzonders van gemaakt, en ik denk dat ze de enige dit jaar is die dat uberhaupt KAN... Een artiest nadoen kunnen we allemaal wel...
Ik geef wel toe dat het even wennen was toen ze overging van de std. stijl naar haar eigen interpretatie. Het is niet direct 't nummer waar je het bij verwacht, maar bij mij persoonlijk ging helemaal het dak eraf![]()
Ik heb ook 2 keer gestemdquote:
Ik heb geen alcohol nodig om het leuk te hebbenquote:
Even quoten. Voordat je het in nuchtere staat gaat editen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:02 schreef BVO het volgende:
Anja, wees eerlijk. Ik luister nu. Half beschonken. Maar zelfs dan.... ditis gewoon niet leuk. Zeikerig. Bah. Ik hou daar niet van. Zing het straight. Jank niet!!!!
Ik heb 2 keer op je gestemd.. Voordat ik het gehoord had. Geen spijt van, want je hebt het nodig. Je gaat exiut morgen. Helaas. Je bent zo goed. Had het gewoon goed gedaan!
Jammer zeg. Helaas, je was gewoon matig. Zelfs ik erken het.
(ZIE JE HET, PERI, IK KAN HET WEL![]()
)
quote:Anja
"Ik bewaar mooie herinneringen aan 'When doves cry' van Prince, omdat ik me toen realiseerde dat muziek het allerbelangrijkste voor me was, is en altijd zal zijn. Vanaf dat moment ben ik ook een trouwe fan van Prince."
Je hebt gelijk dat Henk geen goede coach is. Hij probeert dingen uit die hij niet uit moet proberen. Hij gaat veel te algemeen met hun te werk, en weet juist hun krácht niet te vinden en te benutten die ze hebben. Bijna allemaal uit zijn groep hebben al te kampen gehad met verkeerde nummers, en verkeerde opvulling van nummers. Daarbij maakt hij zich ook al niet populair met zijn weinig subtiele steken naar alles wat niet zijn groep omvat, en dat gaat ook nog eens ten koste van zijn kandidaten, uiteindelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:31 schreef Klaasvaker het volgende:
-verhaal-
Zegt me dat dát soort nummers haar beter liggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:32 schreef Woelli het volgende:
Licens to kill zong ze zo goed, en nu gooit ze weer met de pet ernaast
ik vond het helemaal niet slecht!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:02 schreef BVO het volgende:
Anja, wees eerlijk. Ik luister nu. Half beschonken. Maar zelfs dan.... ditis gewoon niet leuk. Zeikerig. Bah. Ik hou daar niet van. Zing het straight. Jank niet!!!!
Ik heb 2 keer op je gestemd.. Voordat ik het gehoord had. Geen spijt van, want je hebt het nodig. Je gaat exiut morgen. Helaas. Je bent zo goed. Had het gewoon goed gedaan!
Jammer zeg. Helaas, je was gewoon matig. Zelfs ik erken het.
(ZIE JE HET, PERI, IK KAN HET WEL![]()
)
Ik merk wel dat heel veel mensen de mening van de juryleden kopieren... (Ook bij de andere kandidaten hoor)quote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo negatief over haar is?
Het is altijd leuk om er een eikel bij te hebben, maar hij mag ook best wel eens wat kritiek hebben op zijn eigen kandidaten..quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef Greys het volgende:
Overigens vond ik de Rembrandt-deur-schilderen opmerking erg leuk van Henk
(Terwijl hij de rest van de show ronduit een eikel was, wat een zeikerd is die vent)
Ach welnee, de versie van Prince zelf, in duet met Rosie Gaynes is een stuk beter en emotioneler dan het dertien in een dozijn liefdesverdrietnummer van skinhead o'connor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hmm.. moeilijk geval dit! Ik moest compleet wennen toen ze haar eigen draai aan het nummer gaf. Wat mij betreft klonk het begin ook niet goed, kwam het vanaf het midden eindelijk weer op zn pootjes terecht maar werd er aan het eind teveel gejengeld.. Maar ja, het sobere ´door merg en been´ van Sinnead is er helemaal uit, en dát maakt het nummer juist zo mooi... Aan de andere kant: had ze het nummer weer precies als het origineel gezongen, dan was er waarschijnlijk weer gezegd dat ze geen eigen sound heeft... kortom: de jury had altijd wel kritiek gehaden ze blijft toch een van de beste zangeressen van het zooitje
Je smsjes zijn niet voor niets geweest!quote:
Ja inderdaad!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
[...] Verrassend wel, dat ze niet eens in de gevarenzone zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |