Mjah op zich, zo verkeerd vind ik het niet. Kijk, zo'n visboer of zo'n slager heeft misschien smerige poten en zit aan zijn neus, maar verder komt ie niet zo ver zonder dat ie een keer zn handen wast. Als je ziet wat er in warenhuizen voor een volk loopt, nou, dan liever zelf mn evenwicht bewarenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doe ik ook, doe ook altijd het liftknopje met mijn elleboog indrukken, etc.
Zo is het hier in Duitsland normaal dat op publieke toiletten de urinoirs en de kranen zijn uitgerust met electronische ogen, zodat je geen knop hoeft te drukken als je gepist het en daarna je handen kan wassen zonder een kraan aan te raken. Iets wat ik in Nederland altijd als gemis ervaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef Slarioux het volgende:
Het is af en toe ook te smerig voor woorden maar de voorbeelden die je noemt (eten op straat en de markt) kan je makkelijk vermijden. Er zijn uitzonderingssituaties maar meestal kan je redelijk om dat soort ongewassen figuren heen.
Ik heb trouwens een heel andere tic, ik raak de leuning van de roltrap niet aan, en ik ontwijk zoveel mogelijk deurknoppen, trapleuningen en andere bacterie-verzamelaars. Heb ik sinds ik in een bakker heb gewerkt.
De deurklink van een openbaar toilet (als het echt niet anders kan) doe ik met een tissue open. Je weet bij god niet wat voor goorlappen er aan hebben gezetenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb trouwens een heel andere tic, ik raak de leuning van de roltrap niet aan, en ik ontwijk zoveel mogelijk deurknoppen, trapleuningen en andere bacterie-verzamelaars. Heb ik sinds ik in een bakker heb gewerkt.
Jep, heel keurig en gezien hepatitus ook heel terecht.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef Chav het volgende:
Zo heb ik hetzelfde met haarnetjes en kapjes. In Spanje, Turkije etc. hebben ze allemaal haarnetjes/kapjes op.
tja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef MUUS het volgende:
Bonbons netjes pakken met handschoentjes aan en vervolgens met diezelfde handschoentjes in de geldla graaien. Volgende klant, diezelfde handschoentjes pakken de bonbons....
Alsjeblieft, laat staan in een trein. Dan met 40 tissues.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:12 schreef schatje het volgende:
[..]
De deurklink van een openbaar toilet (als het echt niet anders kan) doe ik met een tissue open. Je weet bij god niet wat voor goorlappen er aan hebben gezeten.
Daarom zei ik ook: 2 verschillende personen; 1 voor het afrekenen, 1 voor het pakken van de levensmiddelen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef MUUS het volgende:
Bonbons netjes pakken met handschoentjes aan en vervolgens met diezelfde handschoentjes in de geldla graaien. Volgende klant, diezelfde handschoentjes pakken de bonbons....
Bij het Kruidvat flikkeren ze snoep dat eruit is gevallen gewoon weer terug in de bakken... ik haal mijn snoep tegenwoordig bij de Makroquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo is de Jamin ook heel vies, al die kindertjes die met hun vieze tengeltjes in de bakken hebben zitten hengelen...brr....
Dat hangt er ook maar net vanaf hoe lang geleden het sanitair is vernieuwd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo is het hier in Duitsland normaal dat op publieke toiletten de urinoirs en de kranen zijn uitgerust met electronische ogen, zodat je geen knop hoeft te drukken als je gepist het en daarna je handen kan wassen zonder een kraan aan te raken. Iets wat ik in Nederland altijd als gemis ervaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |