wat een geluk voor de mensheidquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Niet aan het dichten deze keer.
[afbeelding]
nergens, hij circuleert onder de bewoners en je hoort ze er af en toe over praten. Maar het is nogal vaag. Het enige wat duidelijk is is dat ze voortaan om half 10 mogen ontbijten ipv om 9 uur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:52 schreef -Sum- het volgende:
waar kan ik ergens vinden wat de strekking is van het nieuwe regelboek??
nee zowaar .. hoewel dit net zo dodelijk saai isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Ok, maar dat hadden ook andere maatregelen kunnen zijn, ik vind dit nogal een verandering.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ze gaan nooit bij zichzelf te raden dat er misschien wel maatregelen komen omdat ze zelf geen leuke tv maken en erg verbitterd zijn.
Kijk dat vind ik dan weer een negatieve verandering.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
nergens, hij circuleert onder de bewoners en je hoort ze er af en toe over praten. Maar het is nogal vaag. Het enige wat duidelijk is is dat ze voortaan om half 10 mogen ontbijten ipv om 9 uur.
Ik denk dat ze hopen dat niet iedereen al om 11 uur naar bed gaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan weer een negatieve verandering.
volgens mij is dat zelden het geval.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hopen dat niet iedereen al om 11 uur naar bed gaat.
Jawel hoor:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nena zit daar omdat ze niet wist waar ze anders moest zitten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Nena wil geen bekende nederlander worden, waarom zit ze daar dan?
zou kunnen , IK WEET HET NIETquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nena zit daar omdat ze niet wist waar ze anders moest zitten.
( En eerlijk gezegd denk ik dat ze nu al meer geleerd heeft dan in de laatste 5 jaar, dit is wel goed voor haar )
Open je ogen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
wat is Abre los ojos , David?
Hij droomt van Benjiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:29 schreef ruby het volgende:
Heeft Brian nou een stijve of ligt dat aan m'n beeldscherm?
ja dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:29 schreef ruby het volgende:
Heeft Brian nou een stijve of ligt dat aan m'n beeldscherm?
quote:
Met die verandering was ik ook niet akkoord gegaan. Dit is een wezenlijke aanpassing. Bart zou er nooit zijn ingegaan als die regel eerder bekend was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Die Bart, weigeren te ondertekenen.
Hij heeft het hoog in zijn bol hoor, regels kunnen ten alle tijde veranderd worden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze daar allemaal voor getekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met die verandering was ik ook niet akkoord gegaan. Dit is een wezenlijke aanpassing. Bart zou er nooit zijn ingegaan als die regel eerder bekend was.
Hoe dan ook, er wordt ze nu gevraagd om opnieuw te tekenen en ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen dat ziet zitten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze daar allemaal voor getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |