Hij is vooral saai en kleurloos.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef yellowfirst het volgende:
Ik krijg bijna nog meer hekel aan Bart dan Natasia, wat een arrogantie...![]()
Bart en Brian zijn door de redactie blijkbaar met name genoemd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft het alweer over dat "jullie moeten nu gaan leren over je eigen mensen laten gaan".
Voor de 5e keer ofzo.
En weer dat het makkelijker gaat worden iemand eruit te stemmen omdat het te lang duurt.
Maar goed, zoals Leandra al postte: het is hoogst waarschijnlijk een gerucht die als waarheid aangenomen wordt/ gaat worden.
Al is het wel de versie van Natasia, en ik geloof inmiddels ook dat ze het erg uit het verband gerukt heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart en Brian zijn door de redactie blijkbaar met name genoemd.
Dit zijn de regels die al vanaf 25 okt gelden, de nieuwe regels zijn nog niet bijgewerkt op de TIEN sitequote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
De nieuwe regels:
Behalve de hoofdregel dat de Miljonairs de Villa en de bijbehorende tuin zonder toestemming niet mogen verlaten, zijn er nog een flink aantal regels die de strijd om de Villa en het geldbedrag in goede banen moeten leiden. De Miljonairs zijn allemaal in het bezit van het uitgebreide regelboek, hier een korte samenvatting:
Vernieuwde spelregels!
Op 24 oktober zijn de Miljonairs op de hoogte gebracht van de nieuwe en/of vernieuwde regels.
- De wekelijkse Miljonairsvergadering is vervallen.
- Er is geen Hoofd Miljonair meer.
- Het miljoen dat pas over een jaar vrij zou komen, komt nu al vrij!
- De Villa win je echter wel pas na twee jaar.
- Als er tijdens de maandelijkse ontslagdag een Miljonair wordt weggestemd, komt er geen nieuwe Miljonair voor in de plaats.
Deze spelregels blijven van kracht!
- De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
- De Miljonairs hebben, in overleg met de redactie, de mogelijkheid hun eigen bedrijf op te zetten.
- Contact met de buitenwereld is slechts heel beperkt mogelijk.
- De Miljonairs mogen ten allen tijden briefpost versturen naar de achterban.
- Met contactpunten kunnen de Miljonairs ook bellen en bezoek ontvangen.
- Deze contactpunten kunnen worden verdiend op meerdere manieren: Door middel van een populariteitsmeting, bonusspelen of een persoonlijke uitdaging. Er mag ook onderling worden geruild.
- De Miljonairs mogen per dag 30 minuten televisie kijken, deze minuten mogen tot maximaal twee uur worden opgespaard.
- Indien een Miljonair binnen een jaar de Villa verlaat, raakt deze de borg van 10.000 euro kwijt.
- Elke laatste donderdag van de maand is er tijdens een vergadering de mogelijkheid een mede-Miljonair unaniem weg te sturen.
- Indien een Miljonair zelf besluit op te stappen, kan deze eventueel vervangen worden door een nieuwe Miljonair. Dit geldt dus niet als de Miljonair unaniem is weggestemd.
Ja, best welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Edit: Excuus... Ik dacht even dat de Talpa site up to date was... Stom van me!![]()
Wat ze niet snappen is dat volgens deze regels het programma wel 10 jaar kan duren, zonder dat JdM zijn villa hoeft weg te geven.. Die lacht zich suf... Hij heeft "Acteurs" gevonden die betalen om mee te mogen doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:12 schreef ron1970 het volgende:
Vergeten ze niet dat volgens Jhon de Mol dit programma wel eens meer dan 3 jaar kon duren als de mensen bleven zitten, bbnn gaan er van uit dat het huis zo snel mogelijk leegmoet voor het programma (is natuurlijk wel van belang voor hun persoonlijk) maar is voor het kader van het spel juist niet zo belangrijk want hoe minder mensen erin zitten hoe saaier het zal worden.
Ik denk dat er niet veel gaat gebeuren maar Bart en Brian wel degelijk op de nominatie staan voor de redactie. En dat hebben ze duidelijk gemaakt aan natasia, maar die is een beetje dom die heeft denk ik haar eigen conclusie getrokken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Al is het wel de versie van Natasia, en ik geloof inmiddels ook dat ze het erg uit het verband gerukt heeft.
Bart is ja, hoe zeg je dat netjesEen saaie boerenlul zonder verhaallijn, en zonder humor (behalve de humor van kok Martin dan).
Ik moet toegeven dat ik ook in haar verhaaltje ben getrapt: dat de regels mbt het wegstemmen veranderd zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel gaat gebeuren maar Bart en Brian wel degelijk op de nominatie staan voor de redactie. En dat hebben ze duidelijk gemaakt aan natasia, maar die is een beetje dom die heeft denk ik haar eigen conclusie getrokken.
Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt Boerbart,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef happyme28 het volgende:
Bart vertelt aan NL en Brian hoe de discussie in de keuken met Huub was over de stemming. Die weergave van hem sloeg echt helemaal nergens op. Het kwam er op neer dat Bart 'm even had vertelt dat het echt wel door de vrouwen komt en echt niet door je mooie koppie en de dames van de sieraden moesten erg met Bart meelachenvreselijk die gozer.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik heb ook maar eens wat gestuurd....:
Beste Bart, Natasia, Brian en .nl
Ik ga me niet met de tactiek bemoeien, want dan komt deze brief er niet door heen, wel heb ik wat droge feitjes... (Fijn voor je schema'tjes .nl)
Als SIHN praten.. gaat het ongeveer 2% van de tijd over jullie.
Als jullie praten gaat het ongeveer 98% over hun
De plannen van SIHN gaan voor 98% over zichzelf.
Jullie plannen gaan voor 98% over hun
Het treiter en kinderachtigheid niveau van SIHN bedraagt.. je raad het al 2%
Die van jullie.. en deze zag je niet aankomen 100%
Als SIHN daar iets uitvoeren ( ik geef toe dat is niet vaak) maar dan is het 98% lol maken met elkaar
Als jullie daar iets uitvoeren is het 2% lol maken, 98% janken over de anderen.
Op het internet staat voor 98% gewalg over jullie
Ongeveer 2% gewalg over SIHN
Trek jullie eigen (conclusies).
Succes!
Hoogachtend.. 98% van de kijkers.
van mij mag hij erdoor hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik ga me niet met de tactiek bemoeien, want dan komt deze brief er niet door heen, wel heb ik wat droge feitjes... (Fijn voor je schema'tjes .nl)
Als SIHN daar iets uitvoeren ( ik geef toe dat is niet vaak) maar dan is het 98% lol maken met elkaar
Succes!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Succes!
Conclusie..je kunt geen werkwoorden vervoegen. "Je raad"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Succes!
Ik kan wel meer niet!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Conclusie..je kunt geen werkwoorden vervoegen. "Je raad"![]()
Hmm kan ik me wel wat bij voor stellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:36 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is benieuwd hoe de wereld gaat eindigen.
Nathanael: De wereld eindigt met vrouwen, en zonder olie.
Hij wil niet tekenen omdat erin staat dat als er iemand uit gaat er altijd vervanging kan komen (oid) en dan duurt het dus oneindig, daar wilde hij niet voor tekenen (Bart ook niet volgens mij)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef farceman het volgende:
Lees ik nu op tien site dan .NL niet gaat tekenen ( de nieuwe regels)
strak plan, echt cultquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:45 schreef Tissik het volgende:
Jawel hoor, niet tekenen en dan meteen en direct de taxi (busje in dit geval) voor laten rijden en de hele groep sukkels (BBNN) in één keer afvoeren.
Prachtplan, die nieuwe regels!
![]()
Ik kan me hun reactie wel voorstellen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij wil niet tekenen omdat erin staat dat als er iemand uit gaat er altijd vervanging kan komen (oid) en dan duurt het dus oneindig, daar wilde hij niet voor tekenen (Bart ook niet volgens mij)
Ja nieuwe bloed is altijd goed!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:50 schreef farceman het volgende:
Roep ik al weken; nieuw bloed erin en tegenwerkers zoals Bart , die alleen maar hoopt dat het programma flopt, eruit.
Op zich wel, maar ze gaan nooit bij zichzelf te raden dat er misschien wel maatregelen komen omdat ze zelf geen leuke tv maken en erg verbitterd zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan me hun reactie wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |