Ja, maar 3 bands hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:31 schreef Ixnay het volgende:
Goeie bands.
Alleen Jimmy Eat world als headliner vind ik persoonlijk niks.
Ignite, Rise Against, Stretch Arm Strong, zijn bands waarvoor ik zou gaan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef Ixnay het volgende:
Er zijn nog steeds geruchten dat AFI komt, het zou niet hoeven van mij, maar dat zou het programma nog beter zijn.
Die nieuwe cd blijft matig, bij het begin vond ik het waardeloos, na vaker luisteren gaat het wel, maar de oudere cd's blijven natuurlijk veel beter, Black Sails bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
AFI
Over hun top heen, de nieuwe cd zuigt, te poppy geworden... maar goed, dat is dus wel de richting waar Groezrock in gaat, dus heel onlogisch zou het niet zijn
2006 was magisch (behalve het geluid).... maar Raised Fist, Comeback Kid, Death By Stereo, Dropkick Murphys, Less Than Jake, Thrice (kutshow, dat wel), Silverstein.... dat waren toch toppie optredens!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:45 schreef JDude het volgende:
2006 overgeslagen na 2003-04-05 wel geweest te zijn... denk dat ik 2007 maar weer eens ga!
De line-up was wel goed, de programmering nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Ixnay het volgende:
2006 was slecht geprogrammeerd vond ik. Sick of It All moet je altijd als laatste laten spelen, die zijn live gewoon de beste. En dan lijkt alles dat daarna komt heel erg slapjes, terwijl dat helemaal niet zo is.
Verder vielen Bad Religion en NUFAN tegen.
Beide zeer goede bands, BR is misschien wel de beste punkband ooit, maar live spelen is gewoon hun zwakke punt, het is gewoon niet overtuigend genoeg.
Present.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:59 schreef JDude het volgende:
Dit jaar ga ik desnoods alleen. Of met vriendin die ook wel een naam of vier, vijf van die poster kan waarderen denk ik.
quote:Friday : BIG D & THE KIDS TABLE (en ze hebben beloofd er deze keer een echt feestje van te maken !!!!)
Saturday : MAD CADDIES (niemand moet deze nog introduceren hé !)
agreed.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:57 schreef =HellFire= het volgende:
Bad Religion was normaliter wel goed live, maar op Groez 06 idd niet erg goed. Typisch een venue band.
quote:Het Belgische Punk/Hardcore festival, Groezrock maakt zijn line- up bijna compleet. Met de toevoegingen van: No Turning Back, Death By Stereo, Hit The Lights, Full Blown Chaosen het Belgische Death Before Disco zijn de uiteindelijke prijzen:
Hm, dan gaan wij elkaar alleen tegenkomen bij Rise Against en Mad Caddies denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef withxhonor het volgende:
ik heb er zin in.. en ik geloof dat ik voornamelijk te vinden ga zijn bij het built to resist stage.. ik maak een uitzondering voor rise against en de mad caddies
Was altijd via ticketservice, maar daar stond het laatst (nog) niet bij. Via ticket4u.be kun je ze via internet bestellen, dat wel. Kost ook weer extra geldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:44 schreef got.rice het volgende:
Ik ben er van plan om er ook heen te gaan maar een kaart + camping is 60 of 66 euro? en waarzo in nederland kan je kaartjes ervoor halen?
Nope. Maar die is wel geldig tot aan de grens. Je moet dus zorgen dat je een ticket hebt van Roosendaal-Grens tot Geel (station dichtst bij Groez). Hoeveel dat precies kost weet ik niet, maar dat kun je bij elke NS-balie vragen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef got.rice het volgende:
Hoe kan je het goedkoopste naar het locatie heen per openbaar vervoer? ik ben in bezit van een OV studentenkaart, je kan hem zeker niet gebruiken in België?
Tip... ga op zondag vroeg je nest uit en loop ipv rechts naar de kerkbushalte naar links en ga bij de bushalte voor de kerk staan. Dan weet je zeker dat je kan zitten en niet 4 uur moet wachten (zoals het geval was in mijn eerste jaar). Maar niet aan de belgen verklappen he.. die zijn niet zo snuggerquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:34 schreef JDude het volgende:
Nou da's nog wel zeker 2 uur lopen als ik me niet vergis!
Er rijdt een lijn 299 die de hele tijd afgeladen vol zit
Maar tot nu toe is het wel steeds gelukt om daarmee Meerhout te bereiken. Dit jaar met de auto, nog eenvoudiger.
Op zondag hebben we tot nu toe meestal een taxi genomen terug naar het station.
slimquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tip... ga op zondag vroeg je nest uit en loop ipv rechts naar de kerkbushalte naar links en ga bij de bushalte voor de kerk staan. Dan weet je zeker dat je kan zitten en niet 4 uur moet wachten (zoals het geval was in mijn eerste jaar). Maar niet aan de belgen verklappen he.. die zijn niet zo snugger
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef shifto het volgende:
Auto, kun je je auto daar beetje normaal kwijt? Is idd handiger dan de trein. Ik ga alleen zaterdag btw, leukste bands, en geen zin (alweer) een overnachting bij een concert, jeweetz
Hopen dat het niet regent danquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Ik vermoed een grasveld, en met een beetje geluk wat van die ijzeren rijplaten er op.
Er zijn sowieso weinig manieren om met het openbaar vervoer überhaupt belgië ín te komen. er is Roosendaal-Antwerpen, Tilburg-eh, ergens, Maastricht-Luik en ik ga zelf vanuit Eindhoven met de bus naar luyksgestel, over naar de bus de grens over naar lommel, en vanaf daar met de trein naar Geel. Volgens mij Moet je gewoon kijken waar je belgië in komt, en vanaf daar een enkeltje Geel nemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef got.rice het volgende:
Hoe kan je het goedkoopste naar het locatie heen per openbaar vervoer? ik ben in bezit van een OV studentenkaart, je kan hem zeker niet gebruiken in België?
Ging meer om het feit dat ik m'n auto liever niet uit de modder duwquote:
Niet meer per trein in elk geval... wel nog een lijnbus naar Turnhout maar geen idee hoe lang dat duurtquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:59 schreef Mtijn het volgende:
Tilburg-eh, ergens
Daar wil ik sowieso wel heenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef JDude het volgende:
VRIJDAG
WE ROCK STAGE
20:15 20:55 Big D & The Kids Table
21:20 22:05 Motion City Soundtrack
22:30 23:20 All American Rejects
23:45 00:35 New Found Glory
ZATERDAG
WE ROCK STAGE
13:10 13:50 The Ataris
14:15 15:00 MxPx
15:25 16:10 Mad Caddies
16:35 17:20 Tiger Army
17:45 18:35 Rise Against
19:00 20:00 Strung Out
20:30 21:30 Lag Wagon
22:00 23:00 Jimmy Eat World
23:30 00:30 Lostprophets
Die bedoelde ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet meer per trein in elk geval... wel nog een lijnbus naar Turnhout maar geen idee hoe lang dat duurt.
Maar maar.. hoe komen we binnen dan?!quote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef JDude het volgende:
Groezrock heeft geen deur.
Tuurlijk wel. Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef JDude het volgende:
Ik hoop dat we het vinden met de auto... vorige drie keer per trein gekomen...
Dat is handig, dan hoef ik niet uren te zoeken naar hoe ik daar met OV kom. Dus, hoe?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef JDude het volgende:
Ik hoop dat we het vinden met de auto... vorige drie keer per trein gekomen...
Trein naar Antwerpen (dat is de intercity die elk uur vanuit Amsterdam, Schiphol, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht en Roosendaal vertrekt), in Antwerpen overstappen op de trein naar Neerpelt, uitstappen in Geel, en vanaf daar bus 299 naar Meerhout, waar je uitstapt bij de kerk, de straat oversteekt, en nog een paar honderd meter loopt naar Groezrock.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef shifto het volgende:
Dat is handig, dan hoef ik niet uren te zoeken naar hoe ik daar met OV kom. Dus, hoe?
dank dank dankquote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Trein naar Antwerpen (dat is de intercity die elk uur vanuit Amsterdam, Schiphol, Den Haag, Rotterdam, Dordrecht en Roosendaal vertrekt), in Antwerpen overstappen op de trein naar Neerpelt, uitstappen in Geel, en vanaf daar bus 299 naar Meerhout, waar je uitstapt bij de kerk, de straat oversteekt, en nog een paar honderd meter loopt naar Groezrock.
Die bus zal zo fucking vol zitten dat ik het niet eens ga proberen.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef got.rice het volgende:
Tot morguuuuuu!!
is het niet handiger om de trein naar eindhoven te pakken en vandaar de bus te pakken?
de 272? of gaat er een aparte bus?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Die bus zal zo fucking vol zitten dat ik het niet eens ga proberen.
+ Bierquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Water, goed gezelschap en toffe muziek. Komt helemaal goed.
Ignite was in de core tent of niet? Die hebben we niet eens van binnen gezienquote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef Mtijn het volgende:
Heb je Ignite gemist?Foei! Voor mij was dat het hoogtepunt, met Rise Against als goeie tweede
Dat fikkende toilethok was trouwens een doucheWij stonden er vlak naast, en het gebeurde vlak nadat een aantal lui van onze groep ernaartoe gingen. *kuch*. Ze zagen nog lui in boxer t ding uitrennen
Het was snikheetIk ben een beetje verbrand, maar eigenlijk valt het nog mee. Groez was weer nais
Er was een tijd dat ik alleen de breezers niet kon volgen, nu zelfs Groezrockers al niet meerquote:Op zondag 29 april 2007 15:14 schreef martonvb het volgende:
Groezrock was echt te kk liet.
Da's nog niks.quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef mesecina het volgende:
We waren wel 2 uur te laat omdat de snelweg afgesloten was omwille van een brandende wagen.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:30 schreef JDude het volgende:
Geen idee, ik kende het woord nog niet voor dit topic, geloof ik.
Maar vet was het wel!.
Ik vind het nu al leuk om m'n eigen verslag terug te lezen.
E313 Antwerpen - Luikquote:Op zondag 29 april 2007 19:35 schreef JDude het volgende:
Welke weg was dat?
Ik heb me kostelijk vermaakt in de auto om de plaatsnamenquote:Op maandag 30 april 2007 11:11 schreef =HellFire= het volgende:
Zeker Retie ook nog effe gepasseerd?
Retie.Aarschot. Kontich. Wonderlijke namen.
quote:Op maandag 30 april 2007 13:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Eerste 'reclame' bord dat we tegenkwamen in Belgie was er eentje met ' 11 mei, kleuterverwendag' erop..altijd leuk in Belgie
Poppelquote:Op maandag 30 april 2007 10:58 schreef JDude het volgende:
Ai, klote is dat ja... die weg hebben we terug wel genomen, maar heen zijn we binnendoor gesneakt via Turnhout, Geel en nog wat dorpjes. Duurde ook lang, maar achteraf toch een goeie keus blijkbaar.
Kheb er toch een mooie pet voor terugquote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef marjo84 het volgende:
Groezrock was echt te m/. Het weer was goed, het bier te zuipen, de pannenkoeken te versmaden ( echt te lekker, met een berg suiker, yeah! ) en bands killerliet! Strung Out was leuk om weer te zien maar jongejonge, wat zong ie vals af en toe! Mad Caddies was liet, jammer van Shifto z'n vest, dat wel XD
En Hatebreed, mijn lievelingtje van het festival, was te verschrikkelijk bruut en lomp, net zoals het hoort. Stampen, zuipen, met je pink en je wijsvinger in de lucht als een debiel staan headbangen: Groezrock 2007 kicked ass!
Miss ging ie wel gewoon out.quote:Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef marjo84 het volgende:
Zou die gozer die out ging bij Ignite ook op Fok! zitten? Ben benieuwd door wat voor lompe actie hij Ignite stil kreeg XD Aandachttrekker!
Poppel is voor Tilburgersquote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef mikezwet het volgende:
Poppel![]()
Heeft iemand nog wat over Tiger Army te vertellen ?![]()
Tiger Army gehoord. Ik vind het zelf niet zoveel maar het klonk allemaal wel onderhoudend.quote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Poppel![]()
Ze speelde niet hun beste nummers imho.quote:Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Poppel![]()
Het gebeurde volgens mij ook ergens in de voorste rijen waar geen pit was, lijkt me nogal sterk dat hij zomaar een klap op zn kop kreeg. Lijkt me logischer dat ie het niet meer trok vanwege de hitte/te weinig voeding/te weinig water whatever.quote:
Hm, jammer dat ik dat dan weer heb gemist. Maarja, ik was allang blij om Rise Against eindelijk een keer live te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Fiama het volgende:
mooiste moment was toch met de zanger van Rise Against bij Ignite. Ik weet niet wat voor gevoel ik er precies bij kreeg. Ik vind Rise Against wel oke maar niet geweldig, maar dat moment was echt van: wow, dit is echt teringvet!
Die pet zal je dragen ook, kreeg em tegen mn kop aan gegooit, anders had je em nu niet!quote:Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Kheb er toch een mooie pet voor terug
Killer deal if you ask me /sarcasm
Ik zag m juist achter/achteraan de pit liggen. Verder weet ik t ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Fiama het volgende:
[..]
Het gebeurde volgens mij ook ergens in de voorste rijen waar geen pit was, lijkt me nogal sterk dat hij zomaar een klap op zn kop kreeg. Lijkt me logischer dat ie het niet meer trok vanwege de hitte/te weinig voeding/te weinig water whatever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |