abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2007 @ 10:58:01 #126
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_48859788
Ai, klote is dat ja... die weg hebben we terug wel genomen, maar heen zijn we binnendoor gesneakt via Turnhout, Geel en nog wat dorpjes. Duurde ook lang, maar achteraf toch een goeie keus blijkbaar .
pi_48860048
Zeker Retie ook nog effe gepasseerd?

Retie. Aarschot. Kontich. Wonderlijke namen.
pi_48860559
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:11 schreef =HellFire= het volgende:
Zeker Retie ook nog effe gepasseerd?

Retie. Aarschot. Kontich. Wonderlijke namen.
Ik heb me kostelijk vermaakt in de auto om de plaatsnamen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_48861045
En Zittaard niet te vergeten.
pi_48862658
Eerste 'reclame' bord dat we tegenkwamen in Belgie was er eentje met ' 11 mei, kleuterverwendag' erop..altijd leuk in Belgie

Verder tof festivalletje, vind dat Primus alleen niet te zuipen. Qua bands, vrijdag Caliban en Death by Stereo gezien, de eerste viel tegen, de tweede was ondanks een kutgeluid erg tof.
Zaterdag van een afstandje Sparta gehoord, klonk best tof. Daarna Converge wat echt een kutgeluid had. Vervolgens Ignite, toch wel de band van het festival imo.
Nog wat stukken Terror, Hatebreed en Lost Prophets meegepakt en toen vonden we het wel weer mooi geweest.
pi_48862699
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Eerste 'reclame' bord dat we tegenkwamen in Belgie was er eentje met ' 11 mei, kleuterverwendag' erop..altijd leuk in Belgie
!
pi_48864220
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:58 schreef JDude het volgende:
Ai, klote is dat ja... die weg hebben we terug wel genomen, maar heen zijn we binnendoor gesneakt via Turnhout, Geel en nog wat dorpjes. Duurde ook lang, maar achteraf toch een goeie keus blijkbaar .
Poppel

Heeft iemand nog wat over Tiger Army te vertellen ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_48865701
Was weer een geslaagd weekend met vette bands!
pi_48865866
Groezrock 2007:
Bands/muziek: +++++
Organisatie camping: -
Eten en drinken: +++
Merch: +++
Publiek: ++
Stof in de tenten door droogte: ---
Het weer: ++
Suis in mn oren 2 dagen lang: ---
Weinig pendelbussen: --

Ik heb me in ieder geval flink vermaakt! Toppers waren: Converge, Ignite, Terror, Bronx, Hatebreed en Gallows! Allemaal vette shows! Organisatie bij de camping was wat minder, maargoed als je eenmaal staat is alles best!
  maandag 30 april 2007 @ 19:08:36 #135
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_48868114
Zou die gozer die out ging bij Ignite ook op Fok! zitten? Ben benieuwd door wat voor lompe actie hij Ignite stil kreeg XD Aandachttrekker!
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 30 april 2007 @ 19:36:38 #136
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48868838
quote:
Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef marjo84 het volgende:
Groezrock was echt te m/. Het weer was goed, het bier te zuipen, de pannenkoeken te versmaden ( echt te lekker, met een berg suiker, yeah! ) en bands killerliet! Strung Out was leuk om weer te zien maar jongejonge, wat zong ie vals af en toe! Mad Caddies was liet, jammer van Shifto z'n vest, dat wel XD
En Hatebreed, mijn lievelingtje van het festival, was te verschrikkelijk bruut en lomp, net zoals het hoort. Stampen, zuipen, met je pink en je wijsvinger in de lucht als een debiel staan headbangen: Groezrock 2007 kicked ass!
Kheb er toch een mooie pet voor terug
Killer deal if you ask me /sarcasm
Thinking about thinking of you.
  maandag 30 april 2007 @ 20:16:37 #137
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_48869794
Er waren toch nog best wat Fok!kers blijkbaar!

Wel opvallend dat Kuuk en ik zo ongeveer de enigen waren die vooral bij de We Rock Stage stonden (wat een naam trouwens ).
pi_48869806
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef marjo84 het volgende:
Zou die gozer die out ging bij Ignite ook op Fok! zitten? Ben benieuwd door wat voor lompe actie hij Ignite stil kreeg XD Aandachttrekker!
Miss ging ie wel gewoon out.
  maandag 30 april 2007 @ 20:17:26 #139
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_48869819
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:03 schreef mikezwet het volgende:
Poppel

Poppel is voor Tilburgers .

Ennehm, nee, dat was ons avondeten-momentje .
pi_48869863
quote:

[..]

Poppel

Tiger Army gehoord. Ik vind het zelf niet zoveel maar het klonk allemaal wel onderhoudend.
  maandag 30 april 2007 @ 20:20:21 #141
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48869901
quote:

[..]

Poppel

Ze speelde niet hun beste nummers imho.
Thinking about thinking of you.
pi_48912038
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef Fiama het volgende:

[..]

Miss ging ie wel gewoon out.
Hij lag er iig nogal vaag bij.
pi_48913946
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Hij lag er iig nogal vaag bij.
Het gebeurde volgens mij ook ergens in de voorste rijen waar geen pit was, lijkt me nogal sterk dat hij zomaar een klap op zn kop kreeg. Lijkt me logischer dat ie het niet meer trok vanwege de hitte/te weinig voeding/te weinig water whatever.

Wel vet dat er dan een weg voor hem gemaakt werd , maar mooiste moment was toch met de zanger van Rise Against bij Ignite. Ik weet niet wat voor gevoel ik er precies bij kreeg. Ik vind Rise Against wel oke maar niet geweldig, maar dat moment was echt van: wow, dit is echt teringvet!
pi_48916202
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Fiama het volgende:
mooiste moment was toch met de zanger van Rise Against bij Ignite. Ik weet niet wat voor gevoel ik er precies bij kreeg. Ik vind Rise Against wel oke maar niet geweldig, maar dat moment was echt van: wow, dit is echt teringvet!
Hm, jammer dat ik dat dan weer heb gemist. Maarja, ik was allang blij om Rise Against eindelijk een keer live te zien.
pi_48946672
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef shifto het volgende:

[..]

Kheb er toch een mooie pet voor terug
Killer deal if you ask me /sarcasm
Die pet zal je dragen ook, kreeg em tegen mn kop aan gegooit, anders had je em nu niet!
Roarz.
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:31:07 #146
163981 botar
acoustic revolution
pi_48965426
Vette Groez indeed... Tof dat je eigenlijk op vrijwel elk forum met een groez topic terugvind dat Ignite toch wel de topper was.. Daar ben ik het dan ook helemaal mee eens... Ben alleen nog wel benieuwd naar wat nou het probleem was met de "gewonde" dude.. Ik heb inmiddels 2 versies gehoord.. 1 dronken Belg beweerde dat de gast in kwestie een crowdsurfend persoon feet first tegen zn achterhoofd kreeg en een dronken Duitser beweerde dat hij zn been gebroken zou hebben...

Is er dan nergens iemand die vlakbij het incident stond en het gezien heeft?
Music falls back to second place in this commercial race
pi_48966334
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Fiama het volgende:

[..]

Het gebeurde volgens mij ook ergens in de voorste rijen waar geen pit was, lijkt me nogal sterk dat hij zomaar een klap op zn kop kreeg. Lijkt me logischer dat ie het niet meer trok vanwege de hitte/te weinig voeding/te weinig water whatever.
Ik zag m juist achter/achteraan de pit liggen. Verder weet ik t ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')