Die zijn voor onbelangrijke wb wedstrijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan hebben we geen leuke onderlinge duels.
Grrrrr.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Helemaal uitzenden al volgens mij net niet gaan omdat er de uitzending om 6 uur afgelopen is.
Maar door het feit dat er nog geen tijden staan en het feit dat ze deze op zich oninteressante rit wel uitzenden lijkt het er op dat ze het helemaal gaan proberen uit te zenden.
Dadelijk na deze rit de tussenstanden maar eens in de gaten houden.
Dat komt toch wel vaker voor?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef MiLalaa het volgende:
[quote]Op zaterdag 17 februari 2007 17:00 schreef Mirri het volgende:
Ik hoop dat de Jong door het ijs zakt..![]()
Ik zou het leuk
we zijn het eens
![]()
Klassen stond er gewoon bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je vergeet een favoriet![]()
En ben bang dat er geen nieuw WR komt van 1 van de 4 die je noemt. Die hebben nog niet eens in de 1:52 gereden, laat staan in de 1:51.
Dat er nog iemand de 1:52 zomaar over gaat slaan lijkt me bijna uitgesloten. Dat is alleen maar iets voor exceptioneel goede sporters.
Ik dacht gelijk aan Vulturequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:03 schreef snellejelle het volgende:
Songfestival liedje op de achtergrond tijdens interview met Wubben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef snellejelle het volgende:
Dat was een leuke vent voor MiLalaa
Die Borgersen
Hij heeft nog een hogere haargrens als Ids Postmaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef snellejelle het volgende:
Dat was een leuke vent voor MiLalaa
Die Borgersen
Kan 'ie dan 't beste op 't WK doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Leuk als hij een keertje zou kunnen winnen![]()
Waarom werd Verheijen niet wat eerder zo goed? Vóór Kramer, Hedrick, Uytdehaage enz.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan 'ie dan 't beste op 't WK doen.
Herbert zei net dat 'ie al 2x WK 10 km is geweest. Dus dan mag je toch niet klagen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom werd Verheijen niet wat eerder zo goed? Vóór Kramer, Hedrick, Uytdehaage enz.
3/10 nog maar die gekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef Wombcat het volgende:
Kramer maar een halve seconde boven zijn wereldrecord. Dat zal 'ie toch niet doen
hij pakt weer wat terug gaat die het zo spannend houden en dan in slotronde toeslaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef Wombcat het volgende:
Nu verliest 'ie weer wat. Wel spannend zo
Het is nou ook weer niet bijzonder om het op drie TV-netten uit te zendenquote:
Ik bedoel wereldkampioen allround.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herbert zei net dat 'ie al 2x WK 10 km is geweest. Dus dan mag je toch niet klagen.
Verheijen is te weinig allround om daar te winnen. Nu waren Hedrick en Davis niet op hun top, anders zitten die er ruim voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik bedoel wereldkampioen allround.
Hij werd nu 3e, achter Kramer en Fabris. Die waren 3 jaar geleden nog niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |