Ik had je al gelijk gegeven hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 07:20 schreef Mirri het volgende:
En nog even voor de duidelijkheid dat ik ook gelijk had:![]()
WK allround #8 In een woord: Klasse(n)
Met dank aan Bartoli![]()
WK allround#9 Davis of Hedrick
tis een slijmbalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:10 schreef Mirri het volgende:
Je hoeft niet zo kattig te doen hoor..
Op die chatbox ben je heel anders.
16.00-17.55 uur, Ned.1quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
tis een slijmbal![]()
Hoe laat wordt het uitgezonden vandaag?
echt jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
16.00-17.55 uur, Ned.1
samenvatting van de wereldbekerwedstrijd in Erfurt,
met de 1500 m voor vrouwen en de 10.000 m voor mannen,
met commentaar vanHerbert Dijkstra
Niet live dus vandaag. Heel misschien live op de ARD of ZDF, maar berwacht het eigenlijk niet.
Startlijstquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:57 schreef Norrage het volgende:
Wat? Er wordt een 10k gereden? Stoer...Maar ja, er doen geen Nederlanders mee zeker?
Mirri, het werd toen alleen onderbroken. Bruce had het duidelijk over afkappen en midden in de nacht. Ik vind 21.50 nou niet echt middenin de nacht maar dat is ieder's persoonlijke beleving natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 07:20 schreef Mirri het volgende:
GEen Smit op de 5k?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Startlijst
Ze staan wel op de startlijst
Volgens mij heeft ie officieel nog niks binnen, maar als er niemand sneller rijdt dan zijn 12:55.30 is Verheijen ook geplaatst ongeacht zijn resultaat vandaag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:
misschien een domme vraag hoor, maar moet Verheijen zich nou nog plaatsen voor het WK afstanden, of heeft ie al een startbewijs gekregen?
ben blijkbaar toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 07:20 schreef Mirri het volgende:
quote:Hedrick gaat huis zoeken in Friesland
Uitgegeven: 16 februari 2007 18:23
Laatst gewijzigd: 16 februari 2007 18:24
ERFURT - De kans is groot dat Chad Hedrick over een aantal maanden in Friesland woont. De 29-jarige Texaan liet vrijdag weten dat hij een overgang naar DSB ziet zitten. Coach Jac Orie had al eerder duidelijk gemaakt dat hij de Amerikaan als een welkome versterking beschouwt.
Hedrick schoof deze week al bij de DSB-schaatsploeg aan voor het avondeten. Hij voelde zich direct op zijn gemak, vertelde de voormalig allroundwereldkampioen. "Ik beschouw 't als een goede start. Er is nog niets getekend, maar ik hoop dat ik er met manager Toon Gerbrands kan uitkomen", sprak Hedrick, die dit weekeinde deelneemt aan wereldbekerwedstrijden in Erfurt. "Hun programma is goed voor me."
Indien de Amerikaan een akkoord bereikt, zal hij meteen een huis zoeken in de omgeving van Heerenveen. Hedrick heeft afgesproken om negen maanden van het jaar in Nederland te verblijven. "Ik neem mijn vriendin Lynsy mee", aldus Hedrick. "Of ik ook Nederlands ga leren? Nou, mijn vriendin is dat in elk geval van plan en ze heeft gezegd dat ze mij gaat dwingen ook Nederlands te praten."
Allrounder
Orie zocht al enige tijd naar een allrounder, die de ploeg kon versterken. Nadat in Nederland geen geschikte kandidaat werd gevonden, zocht DSB contact met Hedrick die reeds door het bedrijf van Dirk Scheringa wordt gesponsord.
De olympisch kampioen van Turijn (5000 meter) presteert dit seizoen ver onder zijn normale niveau, mede omdat hij afgelopen zomer niet trainde. "Het is een schande, zoals ik nu schaats", erkende Hedrick. "Daarom wil ik graag, met een trainingsgroep, weer op het hoogste niveau komen."
www.nu.nl
Gezellig, misschien komt ie wel in Sneek wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef spruud het volgende:dat er nog geen eigen topic bestaat over erfurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cool!quote:
Behalve bij Rintje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Toen reed ie op de lange afstand ook al knap hard.
Maar ik durf, helemaal tegen de trend in, te stellen dat juist je middenafstanden enorm vooruit gaan als je serieus marathons rijdt.
Ik denk dat annamarie al heeft aangeboden te helpen in de zoektocht naar een huisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:18 schreef MiLalaa het volgende:
Chad in Friesland bij DSB. Z'n vriendin is nu misschien nog enthousiast, maar is ze dat straks nog als Annette ongetwijfeld wordt versierd door Chad
Maar ik denk dat ie wel goed bij het team past.
Anni (die ik zo af en toe bij de Appie tegenkom) en Ids hebben een hele open relatie, heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dat annamarie al heeft aangeboden te helpen in de zoektocht naar een huis
Anni en Idsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Anni (die ik zo af en toe bij de Appie tegenkom) en Ids hebben een hele open relatie, heb ik me laten vertellen
Dat terwijl Oliver Sundberg in het klassement er niet aan te pas komt. Net zomin als Kris Schildermans, maar die rijdt een stuk harder dan ie dat in de afgelopen jaren op de 10km deed. en ik weet gelijk dat ik een tegenstander minder heb morgenavondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens 4 nationale records bij de 10km in de Bgroep: Roemenie, Tsjechie (de eerste race van Sablik, de broer van weetjewel, maar nog wel langzamer dan z'n zusje), Frankrijk (Tristan Loy, bekend van de natuurijsmarathons) en Denemarken.
Da's goed nieuwsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Anni (die ik zo af en toe bij de Appie tegenkom) en Ids hebben een hele open relatie, heb ik me laten vertellen
Was niet nodig om te vertellen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef MiLalaa het volgende:
ik hoop dat Wubben sneller blijkt dan De Jong![]()
Daarvan komt al snel een halve minuut voor rekening van de baan. Ik heb 'm tot vandaag alleen maar 10km's zien rijden in Eindhoven en Breda.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Schildermans heeft meer dan een minuut van z'n PR afgereden, toch jammer voor hem dat ie nou geen Belgisch Record heeft.
mooi gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef MiLalaa het volgende:
zooo even gewacht om geen soort spoiler te veroorzaken, maar dit is dus goed voor m'n prono
Anni op 1. In ieder geval nr 1 & 2 goed. De rest maar even buiten beschouwing gelaten
![]()
Die Groves is ook maar een rare. Vorige week was ze nog dramatisch slecht.
mijn prono is belabberdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef MiLalaa het volgende:
zooo even gewacht om geen soort spoiler te veroorzaken, maar dit is dus goed voor m'n prono
Anni op 1. In ieder geval nr 1 & 2 goed. De rest maar even buiten beschouwing gelaten
![]()
Die Groves is ook maar een rare. Vorige week was ze nog dramatisch slecht.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
mooi gedaan
Ik zal ook niet klagen over mijn prono.
Friesinger, Wust, Goves en Anschutz goed![]()
Nee, die is al geweest denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Zenden ze nu heel de 10km live uit?
zo te lezen hebben schaatsters met een s in de naam ook meer kans op de 1500meter... vandaar dat Groenewold en van Deutekom niet presterenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Mirri het volgende:
Het IS gewoon zo: degene die laatste binnenbocht heeft op de 1500, wint.
Laten ze alsjeblieft in SLC ervoor zorgen dat de vier favorieten: Wust, Klassen, Nesbitt en Friesinger allemaal laatste binnenbocht hebben, want:
1. Dat is eerlijker
2. Dat vergroot de kans op een WR![]()
zie nog geen uitslagen op ISU. Normaalgesproken wachten ze daar niet mee tot alle ritten verreden zijn. Maar wordt elke rit er tussen gepropt.quote:
Idd: Simionato, GroveSquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo te lezen hebben schaatsters met ene s in de naam ook meer kans op de 1500meter... vandaar dat Groenewold en van Deutekom niet presteren
Ik denk toch dat het weer sterk gaat afhangen van de loting en van de tegenstanders...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef Norrage het volgende:
De Canadezen pieken gewoon tijdens de WK. Zal me niks verbazen als Klassen, Groven en Nesbitt daar alles gaan winnen met af en toe een Wust en Friesinger ertussen door op plaatsen 2 en 3...
Renate moeten we maar Groenewolds gaan noemen. En Paulien van Deusekom. En Marianne Timmers. En Maren Hauglis.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Idd: Simionato, GroveS![]()
Vandaag ook Sablikova1.57.57
Als ze dat vorige week had gedaan, had ze het nog moeilijk kunnen maken voor Friesinger en Klassen.
Klassen heeft zelfs 2 s'en...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Renate moeten we maar Groenewolds gaan noemen. En Paulien van Deusekom. En Marianne Timmers. En Maren Hauglis.
Je vergeet een favorietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Mirri het volgende:
Laten ze alsjeblieft in SLC ervoor zorgen dat de vier favorieten: Wust, Klassen, Nesbitt en Friesinger allemaal laatste binnenbocht hebben, want:
1. Dat is eerlijker
Volgens wordt dat wel pas gedaan als alles afgelopen is juistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zie nog geen uitslagen op ISU. Normaalgesproken wachten ze daar niet mee tot alle ritten verreden zijn. Maar wordt elke rit er tussen gepropt.
Maar dan hebben we geen leuke onderlinge duelsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:46 schreef Mirri het volgende:
1. Dat is eerlijker
Helemaal uitzenden al volgens mij net niet gaan omdat er de uitzending om 6 uur afgelopen is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zie nog geen uitslagen op ISU. Normaalgesproken wachten ze daar niet mee tot alle ritten verreden zijn. Maar wordt elke rit er tussen gepropt.
normaalgesproken niet hoor. Ik volg het altijd op ISU en de tussentijden zijn altijd te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Volgens wordt dat wel pas gedaan als alles afgelopen is juist![]()
Ze hebben niet zo'n live ding...op de knsb site wel, maar dat is alleen als er iets in Thialf is.
denk toch ook dat het niet live is. Misschien skippen ze een dweil om op tijd klaar te zijn en toch alles te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:57 schreef Bruce117 het volgende:
Helemaal uitzenden al volgens mij net niet gaan omdat er de uitzending om 6 uur afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |