ik ook niet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart wordt niet meer gefilmd?
Hij eiste niet mee geassocieerd te worden toch?
Wordt over 2 maanden vast door Brian tegen hem gebruikt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
dit vind ik misselijk van Huub ; wedden dat syl mijn bed verschoont.
Ik ben voor t eerst hier.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Stel je niet aan man.....ben je voor het eerst hier......het is toch ook een aap, heeft niks met racisme te maken, je maakt je eigen belachelijk .......![]()
[afbeelding]
helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub zei net iets over 3 hoeren zijn teveel omdat er dan eentje buiten de boot valt...nou misschien is mij iets ontgaan hoor maar op een beetje zoenen na hebben er twee hem nauwelijks aandacht gegeven omdat ze helemaal los gingen op elkaar...Als er iemand buiten de boot viel dan was het Hupert zelf want de dames waren meer met zichzelf bezig
Ze maakt hem direct alweer voor mafkees uit, Brian en Tas zaten hem direct weer belachelijk te maken...Dat is in mijn ogen al vuilpraat....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Natasia noemde Huub "mafkees', ik hoor vooralsnog (tot mijn verbazing) geen vuilpraat hoor.
Tief zelf even op!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.
Ik denk wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia tegen Huub: Moest je je fles niet meenemen schat?
Ik snap die omslag niet.
Hij is degene die de hoeren liet weten dat ze werden opgehaald dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart wordt niet meer gefilmd?
Hij eiste niet mee geassocieerd te worden toch?
Wat een lelijke aap zegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Stel je niet aan man.....ben je voor het eerst hier......het is toch ook een aap, heeft niks met racisme te maken, je maakt je eigen belachelijk .......![]()
[afbeelding]
Let jij even op je woorden? Doodvewensingen mogen hier niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.
Hoezo kun je dat zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zag trouwens tijdens de hele "sessie" afgelopen avond, de DGK_REDACTIE continu F5'en
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef TriuMpH het volgende:
Suggereert huub nou dat natasia een prostitue is geweest?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Let jij even op je woorden? Doodvewensingen mogen hier niet.
Ik ga mij bijna genoodzaakt voelen een klacht over je in te dienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |