Hilarisch dit als poster afdrukkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Brian: Mijn lul is niet mijn stuurstok in mijn leven, mijn lul is niet mijn hersenen.
[afbeelding]
in de jacuzzi???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub 4 keer gekomen? zegt i , geloof dr geen fuck van (niet hele tijd gekeken hoor)
Nee ze gaan meelullen, zodat ze misschien Huub los kunnen weken en eruit kunnen stemmen de volgende keer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef ron1970 het volgende:
Is de ignore mode helemaal verdwenen?
Mmm.. Hebben reguliere fokkers/sters een kloon aangemaakt enkelt om in DGK te posten?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:05 schreef Katewalker het volgende:
Ik zei al eerder die blonde vind ik eng....dat vond Huub dus ook...zegt hij net...
moooouuuuaahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft een pscychologische beschouwing, die ik niet kan volgen, maar het klinkt behoorlijk intelligent en diep.
Vanaf dat ze wakker werd!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef ron1970 het volgende:
Is de ignore mode helemaal verdwenen?
Ja?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Ik val niet op zwarte vrouwen en dat zegt hij tegen Natasia.
Wat is t probleem? Ik val ook niet op donkere vrouwen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Ik val niet op zwarte vrouwen en dat zegt hij tegen Natasia.
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef Lieve het volgende:
Ze zaten toch in de negeer modus naar Huub?
Ik vond hem redelijk gewaagd. Hij heeft het wel tegen mevrouw 'ik schreeuw ze hier allemaal de villa uit' en die dreigt met pannen hete olie.quote:
Tegen dit groepje hoeft hij niet eerlijk te zijn. Hij zit ze nu gewoon lekker te dissen, lekker confronteren met pijnlijke uitspraken van die horen terwijl hijzelf buiten schot blijft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef Sporti het volgende:
hahaha echt macho die Huub 4 keer gekomen .....................in zijn dromen zeker
Nee joh, Huub mag toch wel even opgeven over zijn belevenissen... het is en blijft toch een jongen van vijfentwintigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een geslijm van Huub.
Ik hoop dat het niet gemeend is....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een geslijm van Huub.
Yeah, dat was toen ze aan het SM-en was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
"Ik ben wel vet vaak voor jullie opgekomen, hoor. Die ene zei, die Natasia is een puta en altijd aan het schreeuwen en Brian heeft een kleine lul. En ik : hé, hé, next best thing to family, hou eens effe op!"
Hij zei zelfs , Brian is de oprechtste van het hele stel in DGK.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub nam het op voor Natasia en Brian. Andersom zouden ze dat NOOIT hebben gedaan volgens mij.
Nee, en die nodigt hij ook nooit meer uit. "Asociale bitch" vond hij haar, en dat is nog mild uitgedrukt. Allemachtig wat een asociale sloerie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef bunnyma het volgende:
Dus Huub wilde niet met die blonde!!!!!
Niet eens 1 dag in de negeer modus, nu heeft hij 'vrienden' in twee kampen! WOW! Huub is zoooooooo slim!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij zei zelfs , Brian is de oprechtste van het hele stel in DGK.......hij moest es weten.....ik dacht dat Huub slimmer was.....
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
Hoe zat het ook al weer met die oorlog tussen twee kampen?
Huub wint ze om zijn vinger
[afbeelding]
denk toch dat het wel zo is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef happyme28 het volgende:
Huub is nu wel behoorlijk dom bezig. Ik denk dat hij zijn hand overspeelt. Die dames zijn wel sterk samen, maar dit verzwakt hem wel degelijk. Hij is mij iets te mans.
Overigens hoop ik wel dat dat gesprek tussen Brian en Natasia verkeerd verstaan is, want het zou echt belachelijk zijn als het makkelijker wordt om iemand eruit te stemmen. Hoe dan?? Dit zijn regels daar moet je niet aan tornen.
En Jij (wij) niet dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef agter het volgende:
Natasia zegt steeds bij de verhalen van Huub: "ja, ja, ja, Ik zag het...ja..."
maw ze heeft steeds lopen kijken...beetje een voyeur dus kennelijk.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
De oerkreet van een geile vrouwtjes mensaap..... Die wil ik dus nooit weer horen.....
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben net thuis en hoor die aap keihard lachen waar Huub bij is.....
WTF heb ik gemist of heeft ze drugs gekregen?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Je bent een officiële hoerenloper."
Huub: "Neenee, de hoeren lopen naar mij."
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
De oerkreet van een geile vrouwtjes mensaap..... Die wil ik dus nooit weer horen.....
zij vonden Huub iets te weinig....blijf erbij, ze vonden elkaar echt leuker...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik vond drie iets te veel. Too many hands.. too many titties.. too many pussies "
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef agter het volgende:
Natasia zegt steeds bij de verhalen van Huub: "ja, ja, ja, Ik zag het...ja..."
maw ze heeft steeds lopen kijken...beetje een voyeur dus kennelijk.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.
Dat is toch logisch met drie vrouwen. En ook nog leuk om te zien ook. Ze waren wel puur BI ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
[..]
zij vonden Huub iets te weinig....blijf erbij, ze vonden elkaar echt leuker...
Get Lostquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoop dat ook, laat Huub zich maar eens anders profileren. Dat schedeslaafgedoe wordt vervelend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef ron1970 het volgende:
jammer er mogen er 2 terug komen van Huub, ik hoop dat achter dat niet toelaat.
Natasia noemde Huub "mafkees', ik hoor vooralsnog (tot mijn verbazing) geen vuilpraat hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Black_king het volgende:
Vuilpraat weer van Brian en Tasia...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
dit vind ik misselijk van Huub ; wedden dat syl mijn bed verschoont.
Stel je niet aan man.....ben je voor het eerst hier......het is toch ook een aap, heeft niks met racisme te maken, je maakt je eigen belachelijk .......quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |