Ik had het over jou en je geeft geen antwoord omdat je weet dat je bullshit zit te verkopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en jij springt in de bres voor iemand die een neger uitmaakt voor aap. Nee, dat pleit voor je.
ze hebben maar 2 hersencellen en daar gebruiken ze er maar 1 van...gewoon negeren joh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef gomi het volgende:
ik irriteer me ook wezenloos aan die opmerkingen als aap dit en gorilla dat.
Nouuuu...sommige users hebben wat irritaties onderling maar ik vermaak me welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:34 schreef PC eend het volgende:
Nog een beetje gezellig hier in deze hoeruhbende?![]()
Jammer, zijn jeugdigheid gaat zijn ondergang betekenen....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een dombo is het toch ook, ook net naar Syl, waardeloos!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.
Waar ligt de grens op dit forum?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Jongens: helemaal kappen nu met dat offtopic-gezeik. Offtopic posts worden vanaf nu gewoon gedelete.
Eerdere doodsverwensingen en andere opmerkingen die niet door de beugel kunnen, daar wordt een note van gemaakt.
Gaat daarom het geluid uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Suikeroom het volgende:
Huub en Nena willen een joint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |