want hij eiste misschien dat ze weggaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is degene die de hoeren liet weten dat ze werden opgehaald dus het zal wel meevallen
ja he, dat dacht ik ook te hebben gehoord, ze hebben haar herkend?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:30 schreef farceman het volgende:
Die hoeren hebben Huub verteld dat Natasia ook als hoer heeft gewerkt!
Als een soort Martin Luther King die tegen discriminatie is...maar wel een probleem heeft met homo's. Wat dat betreft spreek je jezelf aardig tegen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alsof jij enige steekhoudend argument over het netjes behandelen van een ander kan inbrengen.
[..]
En dan kan jij ook al niet, blijkbaar.
[..]
Hoe precies bedoel ik me te profileren dan?
wat een dombo is het toch ook, ook net naar Syl, waardeloos!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef Black_king het volgende:
Huub is zijn credits weer goed aan het verliezen.....
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef demins het volgende:
Kramer ???
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07045/DGK033.jpg]afbeelding][/url]
Ja, en jij springt in de bres voor iemand die een neger uitmaakt voor aap. Nee, dat pleit voor je.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als een soort Martin Luther King die tegen discriminatie is...maar wel een probleem heeft met homo's. Wat dat betreft spreek je jezelf aardig tegen.
Ja echt schandaligquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef gomi het volgende:
ik irriteer me ook wezenloos aan die opmerkingen als aap dit en gorilla dat.
Here also.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef gomi het volgende:
Ik had het over jou en je geeft geen antwoord omdat je weet dat je bullshit zit te verkopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en jij springt in de bres voor iemand die een neger uitmaakt voor aap. Nee, dat pleit voor je.
ze hebben maar 2 hersencellen en daar gebruiken ze er maar 1 van...gewoon negeren joh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef gomi het volgende:
Nouuuu...sommige users hebben wat irritaties onderling maar ik vermaak me welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:34 schreef PC eend het volgende:
Nog een beetje gezellig hier in deze hoeruhbende?![]()
Jammer, zijn jeugdigheid gaat zijn ondergang betekenen....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:33 schreef 2live het volgende:
[..]
wat een dombo is het toch ook, ook net naar Syl, waardeloos!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
[..]
Grafkanker nou s een eind op met die rascistische taal die je uitbraakt. Vuile parasiet.
Waar ligt de grens op dit forum?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga dan lekker dood. In je ééntje bij voorkeur.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Jongens: helemaal kappen nu met dat offtopic-gezeik. Offtopic posts worden vanaf nu gewoon gedelete.
Eerdere doodsverwensingen en andere opmerkingen die niet door de beugel kunnen, daar wordt een note van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |