Gaat daarom het geluid uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Suikeroom het volgende:
Huub en Nena willen een joint
Ik moet er nog wel ff aan wennen dat jij dat zegtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Jongens: helemaal kappen nu met dat offtopic-gezeik. Offtopic posts worden vanaf nu gewoon gedelete.
Eerdere doodsverwensingen en andere opmerkingen die niet door de beugel kunnen, daar wordt een note van gemaakt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Waar ligt de grens op dit forum?
Ik heb voor mindere uitspraken een ban gehad.
Komt hier geen ban voor, dan voel ik mij gevrijwaard om heftigere uitspraken te doen.
Mijn uitspraken waren nog mild, met wat in het natasia-topic worden gedaan.
Waarschijnlijkquote:
Zie je wel dat ze daar dus kennelijk stiekem joints krijgenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
Huub en Nena willen weer blowen
Huub vraagt op Nena en hij naar achter mogen!
Ik maak er een note van, en maak achter er op attent.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Komt hier geen ban voor, dan voel ik mij gevrijwaard om heftigere uitspraken te doen.
Mijn uitspraken waren nog mild, met wat in het natasia-topic worden gedaan.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouuuu...sommige users hebben wat irritaties onderling maar ik vermaak me wel
Ja snap het ook niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:38 schreef Acquiesce_ het volgende:
Waarom proberen ze dat geheim te houden dat er achter weleens geblowd is?? Dat weet ondertussen iedereen toch?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet er nog wel ff aan wennen dat jij dat zegt![]()
Ik observeer gewoon aan de zijlijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |