Tuurlijk; jij wel......quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Let jij even op je woorden? Doodvewensingen mogen hier niet.
Ik ga mij bijna genoodzaakt voelen een klacht over je in te dienen.
Via hun profiel hier op FOK! DGK_REDACTIEquote:
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef TriuMpH het volgende:
Suggereert huub nou dat natasia een prostitue is geweest?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Via hun profiel hier op FOK! DGK_REDACTIE
Dan zie je wanneer ze voor het laatst actief zijn geweest en dat hield ik in de gaten
Dat schijnt een van die vrouwen gezegd te hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef TriuMpH het volgende:
Suggereert huub nou dat natasia een prostitue is geweest?
Ja, wat die relnicht zegt.quote:
Doe eens normaal joh, wat een triest figuur ben jij, kijk ik mag die Natasia ook niet maar om haar nu zo te noemen. Je haalt jezelf alleen maar naar beneden dom konijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Stel je niet aan man.....ben je voor het eerst hier......het is toch ook een aap, heeft niks met racisme te maken, je maakt je eigen belachelijk .......![]()
[afbeelding]
Ze kon zeker niet eens d'r reiskosten eruit halen.. (en ze ging op de fiets naar d'r werk)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat schijnt een van die vrouwen gezegd te hebben.
Gert! Kun je deze gaat niet bannen ?quote:
Ik werd dood gewenst. En daar wordt niets aan gedaan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Gigageil: geen aap dit en oerang oatang dat-gedoe meer aub.
Is het niet ironisch dat jij iemand aanspreekt op racistisch gedrag en mij discrimineert omdat ik homo ben?:)quote:
Alsof jij enige steekhoudend argument over het netjes behandelen van een ander kan inbrengen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik werd dood gewenst. En daar wordt niets aan gedaan?
Ik heb voor minder ban's gehad. Waar ligt de grens????????
En dan kan jij ook al niet, blijkbaar.quote:
Hoe precies bedoel ik me te profileren dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Is het niet ironisch dat jij iemand aanspreekt op racistisch gedrag en mij discrimineert omdat ik homo ben?:)
Probeer je niet zo te profileren, pussy
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Alsof jij enige steekhoudend argument over het netjes behandelen van een ander kan inbrengen.
Rot op. Zeikwijf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik werd dood gewenst. En daar wordt niets aan gedaan?
Ik heb voor minder ban's gehad. Waar ligt de grens????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |