Als jij een konijn wilt worden kan dat, maar daarvoor moet een ander konijn sterven. Dat gaat heel diervriendelijk: het wordt onder narcose gebracht en dan neemt de chirurg heel voorzichtig de hersenen eruit. Voor deze handeling is jouw hoofd al leeg gehaald en is het deel van jouw hersenen wat belangrijk is voor een konijnenleven (een zeer klein gedeelte) zorgvuldig van de nutteloze rest gescheiden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar hoe stel je je dat dan voor? Want ik moet dan dus echt heel klein worden en ik denk niet dat ik veel vitale organen kan afstaan. Ja of die moeten ook worden verkleind maar die techniek bestaat nog niet, of in ieder geval niet in het reguliere circuit.
Wow, dat klinkt wel heel erg als Utopia.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als jij een konijn wilt worden kan dat, maar daarvoor moet een ander konijn sterven. Dat gaat heel diervriendelijk: het wordt onder narcose gebracht en dan neemt de chirurg heel voorzichtig de hersenen eruit. Voor deze handeling is jouw hoofd al leeg gehaald en is het deel van jouw hersenen wat belangrijk is voor een konijnenleven (een zeer klein gedeelte) zorgvuldig van de nutteloze rest gescheiden.
Daarna komt pas het plastisch chirurgische werk, dan gaat Robert het konijnenkopje bewerken zodat enkele gelaatstrekken van jouw inmiddels stoffelijk menselijk overschot worden overgebracht. Na twee dagen herstellen hups je zo de wei in.
Ze nemen ons niet serieusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, die zouden wel wat meer over konijnen kunnen vertellen maar misschien niet over de psychologie erachter. Maar doe dan maar een schopje ja![]()
Thanx!
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb een probleem waarmee ik al een tijdje rondloop maar waarmee je niet gemakkelijk bij een collega binnenloopt, of aan je ouders vertelt. Ik wil al sinds het begin van mijn puberteit een konijn zijn. Zeg maar zowel fysiek als mentaal.
Jij hebt dus duidelijk geen konijn als huisdierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Walrik het volgende:
[..]
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.![]()
Ja, anders mis je de essentie van een konijn,lijkt me.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Walrik het volgende:
[..]
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.![]()
Dat lijkt me ook. Daarnaast is er het praktische probleem dat jouw hersenen niet in een konijnenschedel passen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, anders mis je de essentie van een konijn,lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |