abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45712892
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar hoe stel je je dat dan voor? Want ik moet dan dus echt heel klein worden en ik denk niet dat ik veel vitale organen kan afstaan. Ja of die moeten ook worden verkleind maar die techniek bestaat nog niet, of in ieder geval niet in het reguliere circuit.
Als jij een konijn wilt worden kan dat, maar daarvoor moet een ander konijn sterven. Dat gaat heel diervriendelijk: het wordt onder narcose gebracht en dan neemt de chirurg heel voorzichtig de hersenen eruit. Voor deze handeling is jouw hoofd al leeg gehaald en is het deel van jouw hersenen wat belangrijk is voor een konijnenleven (een zeer klein gedeelte) zorgvuldig van de nutteloze rest gescheiden.
Daarna komt pas het plastisch chirurgische werk, dan gaat Robert het konijnenkopje bewerken zodat enkele gelaatstrekken van jouw inmiddels stoffelijk menselijk overschot worden overgebracht. Na twee dagen herstellen hups je zo de wei in.
pi_45713004
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Als jij een konijn wilt worden kan dat, maar daarvoor moet een ander konijn sterven. Dat gaat heel diervriendelijk: het wordt onder narcose gebracht en dan neemt de chirurg heel voorzichtig de hersenen eruit. Voor deze handeling is jouw hoofd al leeg gehaald en is het deel van jouw hersenen wat belangrijk is voor een konijnenleven (een zeer klein gedeelte) zorgvuldig van de nutteloze rest gescheiden.
Daarna komt pas het plastisch chirurgische werk, dan gaat Robert het konijnenkopje bewerken zodat enkele gelaatstrekken van jouw inmiddels stoffelijk menselijk overschot worden overgebracht. Na twee dagen herstellen hups je zo de wei in.
Wow, dat klinkt wel heel erg als Utopia.

Wel zielig voor dat andere konijn trouwens maar ja als ik er beter van word.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:29:08 #53
138717 claudius013
- cogito ergo sum -
pi_45713036
Je kunt natuurlijk ook een enge tovenaar heel boos maken, over beter nog een heks over de pee zien te krijgen.
Die zwaaien met hun toverstukje en hup ..................

je bent een konijntje

De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
pi_45713047
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, die zouden wel wat meer over konijnen kunnen vertellen maar misschien niet over de psychologie erachter. Maar doe dan maar een schopje ja

Thanx!
Ze nemen ons niet serieus .
Ik mag niet schoppen .
Shit he .
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:31:32 #55
138717 claudius013
- cogito ergo sum -
pi_45713108
D`r zijn beslst ook tovenaars die geheel pijnloos de clown naar kamelengedaantegebeuren kunnen regelen
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
pi_45713847
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:43 schreef Psychoray het volgende:
Pineapple.
rob?

pi_45713862
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb een probleem waarmee ik al een tijdje rondloop maar waarmee je niet gemakkelijk bij een collega binnenloopt, of aan je ouders vertelt. Ik wil al sinds het begin van mijn puberteit een konijn zijn. Zeg maar zowel fysiek als mentaal.
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:56:18 #58
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45713943
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Walrik het volgende:

[..]

MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.
Jij hebt dus duidelijk geen konijn als huisdier
pi_45713975
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Walrik het volgende:

[..]

Ja, anders mis je de essentie van een konijn,lijkt me.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_45714150
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, anders mis je de essentie van een konijn,lijkt me.
Dat lijkt me ook. Daarnaast is er het praktische probleem dat jouw hersenen niet in een konijnenschedel passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')