Zou best kunnen maar om het zeker te weten zal ik wel eerst in therapie moeten en dan zijn dalijk de camera's van Shock Doc ineens erbij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb je in je jeugd misschien ooit konijnenvoer gegeten? Veel bugs Bunny gekeken? Konijnengebraad klaargemaakt?
Ik pieker me suf, maar kan zo 1 2 3 niet achter de oplossing komen. Ben ook pas 3e jaars psychologie
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef Koewam het volgende:
Zo niet, dan kun je konijnenpakken huren om aan je trekken te komen, en daar is opzich niks mis mee.
Bedankt voor je reactie. Dat van die konijnenpakken, daarmee kan ik denk ik de ergste aanvallen onderdrukken. Konijnenhokken zijn vaak best klein maar ja, dan moet ik maar even mijn fantasie gebruiken. Heb jij hier ervaring mee? Dat dacht ik omdat je post zo helder is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef Koewam het volgende:
TS, als dit serieus is: bezoek de huisarts, die kan je goed doorverwijzen naar allerlei instanties. Tenminste, als je er af wilt. Zo niet, dan kun je konijnenpakken huren om aan je trekken te komen, en daar is opzich niks mis mee.
weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:02 schreef Jump het volgende:
R&P > ONZ
huh????quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:02 schreef Jump het volgende:
R&P > ONZ
quote:Ernst Bobbie en de Rest Mijn konijn
Het is feest, ik heb een konijn
en dat beest is helemaal van mij(n)
Twee lange oren en een huppelstaart heeft
Mijn konijn, mijn konijn wat is dat ontzettend fijn!
Mijn konijn, mijn konijn, Ik zou zelf wel konijn willen zijn
Als hij hupt, hup ik met 'm mee
Door de kamer langs de WC
Huppen door de lange gang met
Mijn konijn, mijn konijn, hij is niet groot maar wel klein
Hij heeft in de tuin een hok
stro en water waar ik 'm mee lok
't is een heel gezellig huis bij
Ik hoop dat mijn konijntje
Lang mijn vriend zal zijn
Ik kijk naar hem voordat ik slapen ga
Hij heeft een prachtig hok
zelfs een douchegordijn
En hij krijgt stro, en blaadjes sla
Het is feest, ik heb een konijn
en dat beest is helemaal van mij(n)
Twee lange oren en een huppelstaart heeft
Jéézus.quote:
omg hoe weet je in godsnaam dat er zo'n liedje bestaatquote:
Ik heb een broertje. En we gingen ooit naar Center Parks op vakantie, en de heeeeele weg heeft die Cd gedraaid. Echt, in mijn hersens gegrift staat het. Ik kan het ook nog zingen, weet de melodie...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
omg hoe weet je in godsnaam dat er zo'n liedje bestaat
Dat wordt dan een platte kameel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb dat met kamelen. Ik heb binnenkort ook een afspraak bij de chirurg om te kijken of ik mijn borsten kan transplanteren naar mijn rug.
Schopje ONZ.
nee, met het zijn van een konijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Jordy-B het volgende:
Heeft het te maken met het seksleven van het konijn?
Het leven van een konijn gaat ook niet over rozen, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
nee, met het zijn van een konijn.
Nee, over wortelsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het leven van een konijn gaat ook niet over rozen, hoor.
och arme toeps tochquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik heb een broertje. En we gingen ooit naar Center Parks op vakantie, en de heeeeele weg heeft die Cd gedraaid. Echt, in mijn hersens gegrift staat het. Ik kan het ook nog zingen, weet de melodie...
Maar hoe stel je je dat dan voor? Want ik moet dan dus echt heel klein worden en ik denk niet dat ik veel vitale organen kan afstaan. Ja of die moeten ook worden verkleind maar die techniek bestaat nog niet, of in ieder geval niet in het reguliere circuit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef ooge het volgende:
je kunt het bij de plastische chirurg proberen
Nee. Ik ben van plan door het leven te gaan Als clumsy_camel na de operatie, Jezus is vergezocht.quote:
Beetje tegenstrijdig, aan de ene kant wil je een kameel zijn en aan de andere kant moet mijn serieuze topic naar ONZ.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van plan door het leven te gaan Als clumsy_camel na de operatie, Jezus is vergezocht.
Ik kan hem naar F&F schoppen als je wil?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, aan de ene kant wil je een kameel zijn en aan de andere kant moet mijn serieuze topic naar ONZ.
Ja, die zouden wel wat meer over konijnen kunnen vertellen maar misschien niet over de psychologie erachter. Maar doe dan maar een schopje jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan hem naar F&F schoppen als je wil? [afbeelding].
Als jij een konijn wilt worden kan dat, maar daarvoor moet een ander konijn sterven. Dat gaat heel diervriendelijk: het wordt onder narcose gebracht en dan neemt de chirurg heel voorzichtig de hersenen eruit. Voor deze handeling is jouw hoofd al leeg gehaald en is het deel van jouw hersenen wat belangrijk is voor een konijnenleven (een zeer klein gedeelte) zorgvuldig van de nutteloze rest gescheiden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar hoe stel je je dat dan voor? Want ik moet dan dus echt heel klein worden en ik denk niet dat ik veel vitale organen kan afstaan. Ja of die moeten ook worden verkleind maar die techniek bestaat nog niet, of in ieder geval niet in het reguliere circuit.
Wow, dat klinkt wel heel erg als Utopia.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als jij een konijn wilt worden kan dat, maar daarvoor moet een ander konijn sterven. Dat gaat heel diervriendelijk: het wordt onder narcose gebracht en dan neemt de chirurg heel voorzichtig de hersenen eruit. Voor deze handeling is jouw hoofd al leeg gehaald en is het deel van jouw hersenen wat belangrijk is voor een konijnenleven (een zeer klein gedeelte) zorgvuldig van de nutteloze rest gescheiden.
Daarna komt pas het plastisch chirurgische werk, dan gaat Robert het konijnenkopje bewerken zodat enkele gelaatstrekken van jouw inmiddels stoffelijk menselijk overschot worden overgebracht. Na twee dagen herstellen hups je zo de wei in.
Ze nemen ons niet serieusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, die zouden wel wat meer over konijnen kunnen vertellen maar misschien niet over de psychologie erachter. Maar doe dan maar een schopje ja![]()
Thanx!
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb een probleem waarmee ik al een tijdje rondloop maar waarmee je niet gemakkelijk bij een collega binnenloopt, of aan je ouders vertelt. Ik wil al sinds het begin van mijn puberteit een konijn zijn. Zeg maar zowel fysiek als mentaal.
Jij hebt dus duidelijk geen konijn als huisdierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Walrik het volgende:
[..]
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.![]()
Ja, anders mis je de essentie van een konijn,lijkt me.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef Walrik het volgende:
[..]
MENTAAL??? Je wilt <mentaal> op t niveau van n konijn zijn ook? Zou ik niet doen, een konijn heeft een IQ waarbij vergeleken Bonnie St. C. een Einstein van hier tot Tokio is.![]()
Dat lijkt me ook. Daarnaast is er het praktische probleem dat jouw hersenen niet in een konijnenschedel passen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, anders mis je de essentie van een konijn,lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |