Beter je best doen dan. Of niet, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:21 schreef NathaN het volgende:
Ik spoor niet.
Ik ken mensen die het daar vast niet mee eens zijn...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Niet sporen kan vaak ook erg aangenaam zijn
Treinreizigers?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het daar vast niet mee eens zijn...
Nee, ik spoor niet, dus tenzij ze me enorm missen, hebben die daar geen last van.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Treinreizigers?
Ja en dus moet de machinist aangespoort worden om meer stipt op tijd te rijdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
Al is de trein nog zo snel, de NS vertraagt hem wel....
Behalve dan die van je buuf...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben toch wel diep ontroerd door alle meelevende reacties voor Danny,......
Rust zacht kleine groene vriend...
Oh, nou doet ie het ineens.quote:
Dat krijg je met studiolampen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
De belichting klopt volgens mij ook niet helemaal...
Mja... door die wolkjesachtergrond, ga je toch denken dat het maar een lichtbron moet zijn...quote:
Bluescreen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Mja... door die wolkjesachtergrond, ga je toch denken dat het maar een lichtbron moet zijn...
Dus je laat je vanavond in het damestoilet pijpen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef Ang3l het volgende:
*mooi aankleed*
Ik ga vanaaf met vrouwen op zuip.
Dat klinkt natuurlijk heel simpel, maar het zijn Helmondse vrouwen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus je laat je vanavond in het damestoilet pijpen?
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
.
leuk hoor je hebt mij tochquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:28 schreef samjustme het volgende:
@ wonderer ik zat door je foto's door te bladeren
en het zijn overigens hele leuke foto's
ik vind hem charmant
http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1030204.jpg
Hij heeft iets, zo een vriend zou ik wel willen hebbenSorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |