quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef demins het volgende:
Ze hebben het IQ van Bonny St. Claire! Samen, bedoel ik!![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef Miraaa het volgende:
Brain weet dat hij brainl-less genoemt wordt op internet![]()
DGK kan die TV wat zachter.![]()
Twee van 18 en één van 17!quote:
vind ik ook, zij was veel lieverquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:10 schreef jessie het volgende:
Hij kan beter Gaby weer bellen !
Dat zou idd het beste zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou ook al niet echt veel zin meer hebben. Als ik Huub was vroeg ik of ze een showtje met z'n drieën willen opvoeren en verder niets.
Mijn ideequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou ook al niet echt veel zin meer hebben. Als ik Huub was vroeg ik of ze een showtje met z'n drieën willen opvoeren en verder niets.
Nou, dan heeft hij nu nog anderhalf uur...over een half uur zitten ze in de jacuzzi en na een uurtje kan hij ze weer weg sturen..ik geloof niet dat Huub echt met die drie meiden het bed in duikt...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
Jullie mogen maar 3 uur blijven he.
Twee uur, tot half 11.
Kwart voor 11.
Die gratis warenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef arneaux het volgende:
Zijn er nou alweer hoeren?
Net doen of deze hoeren Huub wilde komen verwennen.quote:
je komt wel altijd op het goeie moment binnen vallen hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef arneaux het volgende:
Zijn er nou alweer hoeren?
lolquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef doesss het volgende:
Het zijn teasehoeren.
Weg ermee.
Praten, zeuren, eisen, praten, moeilijk doen.
Dames daar is de deur, ruk op de weg naar buiten die geile antiliaan nog even af en laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |