wtf die kaart was niet eens van hunquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Een van de hoeren vraagt: "En jij bent?"
Ze weet niet eens dat hij Huub is
Volgens mij alleen bodyshots hoor. Geen 'facials'quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
De foto's van de 3 dames staan gewoon op hun website, dus waarom die maskers !?!
Jij zegt het en ik denk het........en dan oma die gezellig al een bakkie koffie met ze achter heeft gedronken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
lekker zo'n afscheid met je schoonmoeder erbij
jippieeeeeeeee nu kan Huub niet dalen en zich lekker uitlevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
en weg streams
wat denk jezelf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:57 schreef Acquiesce_ het volgende:
Waarom is het altijd zo'n gekut met de streams op dit soort momenten??
Ze luistert !!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nataaaasiaaaaa... blijf met je poten van dat knoppie af !
ZET TERUG DIE STREAMS (5x)
dan moeten ze het hem maar even zeggen ook ... da's pas echt lol voor hemquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
jippieeeeeeeee nu kan Huub niet dalen en zich lekker uitleven![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:38 schreef bunnyma het volgende:
Schoonmoeder heeft de hoertjes al gezien en omaatje zit er nu bij.![]()
Die nu allemaal niks zien, die zijn daarop niet goed voorbereid, lijkt mij dat als je weet dat sex scoort daar op voorbereid bent..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
wat denk jezelf.
Tien haalt ze niet voor niks.
Sex trekt altijd extra streamers.![]()
Nou ik zag ze net iets doen ( voor de spiegel )......quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef Meneermax het volgende:
Ik vind die meiden nou niet echt heel enthousiast overkomen.
Ik denk wel dat ze express een minuutje vertraging op de stream zetten, voor het geval een camera man niet oplet en "per ongeluk" meer laat zien dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef Katewalker het volgende:
Wat raar..je ziet de meiden uit de auto stappen en aanbellen, daarna loopt Huub met ze naar buiten richting waar de redaktie zit volgens mij..dan beelden weg...en ineens zie je ze in de huiskamer staan..huh?
De streams vallen weer uit bij mij overigens...
ze vinden elkaar iig leuk..nou huub nog...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:01 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nou ik zag ze net iets doen ( voor de spiegel )......![]()
LOL nee die gaby was wat lekkers....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:02 schreef Black_king het volgende:
Wat een domme meisjes, beetje ordi eigenlijk wel.....
Twee uur mogen ze blijven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |