Realisme of een voorbode?quote:Wesley Sneijder, Huntelaar en Ryan Babel kunnen bij wijze van spreken ook nog worden verkocht. Je moet overal rekening mee houden
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Is goed.
Is alleen weinig voetbal te kijken, behalve een stream via internet
Welke wedstrijd? welk vak?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef M_and_R het volgende:
[..]
ik ben een meisje en ga binnekort voor het eerst mee met mijn vader
arme paquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef M_and_R het volgende:
[..]
Wat liefquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef M_and_R het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel een paar die dat wel doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
haha nee geintje, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar 99 procent vd meisjes die ik ken weten niets van voetbal en proberen het niet eens te begrijpen...
Geen probleem, volgens mij hebben we nu een locatie! Waar is het?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Is goed.
Is alleen weinig voetbal te kijken, behalve een stream via internet
Welk vak zit jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel een paar die dat wel doen
En voor die vrouwen respectquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel een paar die dat wel doen
Vlakbij Alkmaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen probleem, volgens mij hebben we nu een locatie! Waar is het?
Ok dat is te doen, wanneer en hoe laat?quote:
Bij de trommelsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig, ik net boven de ingang![]()
Hey een bijna mede-alkmaarderquote:
Naja beetje tussen 409 en 410 ingang inquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hangen die trommels bij de ingang van 410?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |