Voor de duidelijkheid, ik sta dus niet bij de trommels.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja beetje tussen 409 en 410 ingang in![]()
Ik stond er een keer onder en me oren gingen kapot![]()
Hoever boven de ingang?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig, ik net boven de ingang![]()
Dan denk ik dat ik wel weet bij welk groepje je hoort.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verschilt. Maar hoger dan 3 rijen boven de ingang sta ik niet.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik wel weet bij welk groepje je hoort.
Sorry, dat is mij tever, kan ik net zo goed naar Gorningen gaan en die stream heb ik thuis ook.quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
arme pa
haha nee geintje, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar 99 procent vd meisjes die ik ken weten niets van voetbal en proberen het niet eens te begrijpen...
Iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Meijde is wat mij betreft altijd welkom. Die jongen bloeit wel weer op bij Ajax.
Supportershome meet is idd een beter ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, dat is mij tever, kan ik net zo goed naar Gorningen gaan en die stream heb ik thuis ook.
Zie jullie wel een keer in het supportershome of in een kroeg in Bremen.
Zolang Heatwave maar niet komt zeiken daarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:02 schreef Riro het volgende:
[..]
Supportershome meet is idd een beter idee
Daar kan tenminste iedereen komen
ik ga ook mijn spreekbeurt over Ajax doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat lief![]()
(Ook nog speciaal voor aangemeld.....of wie zit er nu weer te klonen)
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:04 schreef M_and_R het volgende:
[..]
ik ga ook mijn spreekbeurt over Ajax doen
Wat zit je te lachenquote:
Gewoon volstoppen met bier, dan is ie vast gezelligquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zolang Heatwave maar niet komt zeiken daar![]()
![]()
Als jullie mij volstoppen met bier ben ik ook gezellig. Dus dat wordt rondjes halenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:08 schreef Riro het volgende:
[..]
Gewoon volstoppen met bier, dan is ie vast gezellig
Aanvoerder betaaldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie mij volstoppen met bier ben ik ook gezellig. Dus dat wordt rondjes halen![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks, heb ik zelf vroeger ook gedaan hehehe![]()
Ik vind 1.8m per seizoen lichtelijk overdreven, als dit waar is - Ik ben benieuwd wat ie verdient bij Ajax.quote:Davids was te duur voor Dallas
27 januari 2007, 09:53
Door: Rafael Stoker
De transfer van Edgar Davids naar FC Dallas is stukgelopen op de salariseisen van de Pittbull. [b]De Amerikanen konden ruim zes ton aan jaarsalaris betalen, maar Davids vroeg het drievoudige, meldt Sportweek.
"Hij vroeg meer salaris dan wij konden bieden. Niet zoals Beckham, maar wel drie keer meer dan wat wij boden", aldus de zegsman. Door het afketsen van de transfer naar de Verenigde Staten kreeg Ajax opnieuw de kans Davids binnen te halen.
De 74-voudig Nederlands international is het al eens geworden met de Amsterdammers over een verbintenis. Als Ajax en Tottenham, Davids' huidige club, het eens worden over de afkoopsom, is de transfer afgrond en is Davids opnieuw Ajacied.[/b]
Tussen de 1.5-2 miljoen zekerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind 1.8m per seizoen lichtelijk overdreven, als dit waar is - Ik ben benieuwd wat ie verdient bij Ajax.
Neuh denk het niet, zal toch zeker wel 1.5 zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
Minder lijkt me he
Minder dan 1.8 bedoel ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, zal toch zeker wel 1.5 zijn hoor.
Ajax gaat en kan spelers heus geen 2 miljoen euro salaris betalen hoor. Eerder 1.3-1.6 miljoen.quote:
Weet niet wat er waar van is, maarjaquote:It certainly was, i posted this yesterday... I work in the football industry and often hear some very juicy info (which i do post on here occasionally!). Just to let you know that Davids will never play for the club again. My source (a spurs first teamer, who i wont mention!) told me that Edgar and Jol squared up in a training session yesterday. Jol told him 'you did well for six months but what have you done since then', Edgar furious replied 'what have you ever done in football, your only here by coincidence' and ' you have never played for a big club, you was a shit footballer and a fat shit coach'. All team mates where present, and heard jol reply ' ive played for bayern munich', Edgar laughed in his face and said 'only for 2 weeks'. At this point the pair squared up (davids removing his gloves) only for the spat to be split up, by the management (not the players!!!) with davids storming off shouting he will never play for the club again. Personally i hope he doesnt, many of his team mates realise although very fit, his eyesight is terrible. I guess this explains his passing!!!
Vanwaar de twijfel?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Bij Ajax gaat hij niet voetballen voor het geld, maar uit liefde.
Dan was hij in Milaan geblevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Anders had hij nog wel een half jaar in Londen gebleven natuurlijk.
Danku kale Hagenees voor het irriteren van Edjequote:Source: The Mirror
Edgar Davids is set to return to Ajax after having a major fallout with Martin Jol.
Clubliefde bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Agh die geluiden komen nu uit Engeland vandaan, hoe serieus je ze kan nemen weet ik ook niet. Misschien is er wel iets tegen elkaar geroepen maargoed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:58 schreef twi het volgende:
Grappig verhaal van twee Nederlanders die elkaar tijdens een persoonlijke discussie in het Engels aanspreken waar een selectie vol Engelstalige spelers bij staat. Wanneer ik iemand zo uit zou schelden, zou ik dat fijn in onze eigen taal doen. Lijkt me dus lulkoek.
En met z'n gezichtsvermogen lijkt me niet veel mis, als je prima mee kunt doen bij potjes straatvoetbal.
Was ie al eerder naar Ajax gekomenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stam kwam gewoon omdat Ajax duidelijker was, niet omdat ie meer geld kon verdienen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef twi het volgende:
Als het clubliefde was wat Davids terug deed komen, had hij dat anderhalf jaar geleden wel gedaan. Nu is het mooi meegenomen dat die schijn nog opgewekt kan worden. Ik zal 'm er niet minder hard voor aanmoedigen trouwens hoor. Stam is immers ook niet vanwege de clubliefde in Amsterdam komen voetballen, maar vanwege de keiharde (vroege) garantie op veel pegels.
Ik hoorde dat hij bij psv meer kon verdienen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stam kwam gewoon omdat Ajax duidelijker was, niet omdat ie meer geld kon verdienen.
Die zie ik liever nooit meer terug komen.. laat hem lekker bij Everton.. Wie moet er trouwens p-laats voor hem maken als ie komt?? Babel??? Leonardo???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
v/d meyde wil ik er wel bij hebben. Die zie ik wel opbloeien onder Ten Cate.
Helemaal mee eens.. liefde voor euro'squote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was ie al eerder naar Ajax gekomen
Maar die gast wil dan ook meteen flink verdienenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als Van der Meyde zijn niveau weer haalt, is het een uitstekende speler, die zeker meer kwaliteiten heeft dan De Mul. En daarbij komt, een beetje extra concurrentie is nog weg.
voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat is er waar over z'n ogen denthemen? Gaan ze nou echt zo snel achteruit? Zou behoorlijk kut zijn voor hem als het echt zo is.
Hij heeft vroeger ooit een elleboog gehad op ik meen zijn slaap, die elleboog heeft véél schade aangerichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Black-Death het volgende:
Maar wat heeft ie nou eigenlijk precies aan zijn ogen? Vanwege al die brillen steeds enz..
quote:Glaucoma is a group of diseases of the optic nerve involving loss of retinal ganglion cells in a characteristic pattern of optic neuropathy. Although raised intraocular pressure is a significant risk factor for developing glaucoma, there is no set threshold for intraocular pressure that causes glaucoma. One person may develop nerve damage at a relatively low pressure, while another person may have high eye pressures for years and yet never develop damage. Untreated glaucoma leads to permanent damage of the optic nerve and resultant visual field loss, which can progress to blindness.
Glaucoma has been nicknamed "the sneak thief of sight".[1] Worldwide, it is the second leading cause of blindness.[2] Glaucoma affects 1 in 200 people aged 50 and younger and 1 in 10 over the age of 80.[3]
Maduro mag wel een kladblok meenemen want die moet en gaat nog veel leren van Edjequote:
Bron?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
binnen paar dagen verhuurd of verkocht. Als ik het goed heb begrepen.
Verkopen zou héél dom zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
binnen paar dagen verhuurd of verkocht. Als ik het goed heb begrepen.
Dat zei vd gijp hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:54 schreef Black-Death het volgende:
De Snor was gisteren bij de voorbeschouwing van Heerenveen - nogwat ook dom bezig. Hij zich openlijk af op welke plek Davids gaat spelen omdat Ajax normaal speelt met Gabri, Maduro en Sneijder. Ik weet niet welke wedstrijden hij ziet, maar Maduro?
Leonardoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef F1Bas het volgende:
Nu Lindenbergh en Rosales straks weg zijn moeten we wel weer iemand anders hebben om te bashen he
Als vd meijde straks in de basis staat kun je de mul lekker bashen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef F1Bas het volgende:
Nu Lindenbergh en Rosales straks weg zijn moeten we wel weer iemand anders hebben om te bashen he
Als je dat maar laat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Mandy is ook wel bashbaar
Er is al 2 of 3 keer bij hem ingebroken en hij zit op een dood spoort bij Everton en Ajax mist een goede rechtsbuiten. 1+1=2?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
Ub40 boy je begint steeds meer onzin uit te kramen hier.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
'mandy' komop alleen die bijnaam al. als ik vd Meyde was en ik kwam diegene tegen die me die klotebijnaam had gegeven dan had ik meteen z'n kop van z'n romp gescheiden.
Ja, ik hoop dat Dirk Kut hetzelfde overkomt die woont ook in/bij Liverpool.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Zn hond was toch ook ontvoerd ofzo?![]()
Volgens mij heeft Dirk geen hondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Dirk Kut hetzelfde overkomt die woont ook in/bij Liverpool.
Ik hoop dat ze bij hem gaan inbreken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dirk geen hond
nog niks gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef twi het volgende:
Blijf nou van de drank af ub40_bboy, 't is nu vrij duidelijk dat je er niet tegen kunt...
Kan het nog ergerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
nog niks gehadkomt straks wel.
mijn woordenquote:
Die bijnaam is waardeloos ja. Verder heb ik altijd wel van hem genoten toen hij nog bij Ajax speelde.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
'mandy' komop alleen die bijnaam al. als ik vd Meyde was en ik kwam diegene tegen die me die klotebijnaam had gegeven dan had ik meteen z'n kop van z'n romp gescheiden.
Voor de rest is ie overdreven opgehemeld na die ene goal in Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |