En wat is daar mis meequote:
Volgens mij bedoelt Zhenar dat ShowChat Dada mist, dus dan hoort die dubbele punt daar niet. Dubbele punt zes.quote:
Goed punt. Een dubbele, zelfs.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Zhenar dat ShowChat Dada mist, dus dan hoort die dubbele punt daar niet. Dubbele punt zes.
Zo blijf ik onvoorspelbaar. Heel Fok! houdt zijn adem in als ik weer een slowchattopic open: zal hij een dubbele punt misplaatsen, of niet?! De zenuwvretende spanning!quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Zhenar dat ShowChat Dada mist, dus dan hoort die dubbele punt daar niet. Dubbele punt zes.
Net zoiets als hurricane Katrina?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik refereerde natuurlijk aan de anekdote van Dada waarin hij helemaal omgeven was door mist. Hij was toen "mist Dada"![]()
Vanwaar dat sippe gezichtje? Ik vond het wel een grappig grapje!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Net zoiets als hurricane Katrina?
Mja, dat was meer een reactie op de TT.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar dat sippe gezichtje? Ik vond het wel een grappig grapje!
Je mist ze allebei als kiespijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dat was meer een reactie op de TT.
Allebei?? Naja, 'mist Dada' idd als kiespijn jaquote:
Naja... óók niet echt neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef Bupatih het volgende:
Maar Katrina zie je graag nog eens terugkomen?!!!@!!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
het enige wat ik vervelend vond aan het einde is dat ik niet de grote pot heb gewonnen... De rest boeid me echt niet... Zo leuk opkomen en dan een interviewtje, daar ben ik niet voor gekomen. Ik vind het wel vervelend voor de gene die wel met me meegeleefd hebben en gesteund, en het einde niet leuk vonden. Ik heb veel post gehad dat mensen het zo leuk hadden gevonden als ze Dido en ik weer elkaar in de armen zouden zien springen en dat soort dingen... maar goed... Low Lands? voor Serge speelde Martijn aka Alden tyrel live! De tent stond gelijk rechts na de ingang, het was de minst drukke, maar wel de meest stylo publiek tent... Er werden heel veel strandballen door de tent geschopt...kortom ik ben het echt! en degene met e-mail: roelanddietvorst@msn.com is niet roel...
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)... maar goed, voor de rest gezellig hier en met de rest vermaak ik me ook wel...
Ga weer...laterzzz
Oh das dinges van BB he? Roelquote:
quote:
Ah gelukkig! ik dacht al dat je afgelopen zaterdag vergeten wasquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah gelukkig! ik dacht al dat je afgelopen zaterdag vergeten was
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die ligt nu aangenaam prettig in mijn lange-termijnsgeheugen gegrift
Dat had ik graag meegemaakt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]Bij mij ook!
Ik heb me zelfs verzoend met het lekke-band-incident
![]()
Dat was tof iddquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:53 schreef Fir3fly het volgende:
Whehehe!
De leukste avond op Fok! heb ik gemist. Dat was toen Serge eruit ging met Idols.
Eigenlijk was het ook heel tof!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat had ik graag meegemaakt eigenlijk
Het kersje op de meeting
En gewoon geen foto's makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk was het ook heel tof!En hilarisch
En spannend
En ShowChat-waardig
Het regendequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En gewoon geen foto's maken
Waar blijft dat filmpje van Gezondaar??
Oh, ja!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh das dinges van BB he? Roel
Echt de ALLERLEUKSTE avond die ik ooit op Fok! herb meegemaakt was toen die finale van BB, toen alle BB-posters over de rooie gingen omdat ze hem in dat huis lieten zitten, en toen wij alsShowChatters
als enige de enorme humor van de situatie inzagen
![]()
Topamusement was het!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het regendeDas niet goed voor de camera
Mja, voor de volgende keerquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef Bupatih het volgende:
De allerleukste dag die ik ooit op FOK! heb meegemaakt was tijdens de halve finale van het WK '98.Je had sommige VBL'ers moeten zien toen De Boer miste. Helemaal flippen en schelden, terwijl er van alle kanten topics op slot werden gegooid.
Laat maar weer eens de tofheid van ShowChat zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh das dinges van BB he? Roel
Echt de ALLERLEUKSTE avond die ik ooit op Fok! herb meegemaakt was toen die finale van BB, toen alle BB-posters over de rooie gingen omdat ze hem in dat huis lieten zitten, en toen wij alsShowChatters
als enige de enorme humor van de situatie inzagen
![]()
Topamusement was het!
Dat je er naar kijktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
Kelly over schaatsen bij Dansen op het ijs van RTL:
Ja, weet je wat het moeilijke is.. het is zoo glad![]()
!
Gjeez heb je het nou nooit doorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Zou jij niet wegblijven?Tyf toch eens op, kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |