Nee, je irriteert mequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef antwoord op me vraag stomme wout.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op msn achtergesteld geestelijk gebied
Ha mijn schreeuw voor hulp werktequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef saaw het volgende:
doe eens even normaal
en ik lees nie stiekem mee hoor, ik zeg toch af en toe ook wat
en ik heb niet ff 500 euro teveel in mn portemonee
Sorry, hij is té simpel, té dom, maar ik moet het zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef saaw het volgende:
doe eens even normaal
en ik lees nie stiekem mee hoor, ik zeg toch af en toe ook wat
en ik heb niet ff 500 euro teveel in mn portemonee
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke, dacht dat ze wel wat goedkoper waren dan 500 euro.![]()
@Hardcorebassie, nee, velgen moet ik nog banden voor kopen ( 2x michelin pilot sporty) en bussen laten draaien, en spacers, en achterste zijkappen moet ik nog een ander achterkapje kopen + ophangpunten vermaken.
Dus voorlopig nog niet.. Eerst maar eens wat beter weer, dan begin ik daar wel aan, die pekel maakt heel mijn brom kapot.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:44 schreef C2C het volgende:
allemaal ongezien de tyfus, met die groepsgesprekken
Hoi jarno ik houd van jouquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:44 schreef C2C het volgende:
allemaal ongezien de tyfus, met die groepsgesprekken
Goeie shit dus? Door het ogen van een strontvlieg gekeken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:50 schreef Devolution het volgende:
Zo'n TT is als stront voor vliegen, dat snap je wel hè?
check dr fb isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Zeg saaw, die vijfhonderd euros zijn echt geen probleem hoor. Je ziet er wel leuk uit, misschien als je een keertje langskomt, dan kunnen we het daar wel over hebben. Dan kun je die Honda wat eerder rijden
Sadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Zeg saaw, die vijfhonderd euros zijn echt geen probleem hoor. Je ziet er wel leuk uit, misschien als je een keertje langskomt, dan kunnen we het daar wel over hebben. Dan kun je die Honda wat eerder rijden
Om 500 euro te halen. Tuurlijk. wanneer?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:57 schreef Ferrox het volgende:
Volgens mij heb je liever dat D_A langs komt![]()
Morgen toch aan het werk:P
toch weer 40 euro voor mn senda
Mja dat er met zo'n TT modjes juist op dit topic zullen afkomenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goeie shit dus? Door het ogen van een strontvlieg gekeken.
Of wat probeer je duidelijk te maken?
weet je zeker dat je 500 euro bij gexqon wil verdienen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Om 500 euro te halen. Tuurlijk. wanneer?
0wn3dquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Holy fuck. In het dorp waar ik net tankte kostte de benzine 1,77 euro. Ik had geen flauw idee of dat duur was, totdat ik daarnet zag dat het in de stad slechts 1,46 euro kostte.
1,46 is al duurquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Holy fuck. In het dorp waar ik net tankte kostte de benzine 1,77 euro. Ik had geen flauw idee of dat duur was, totdat ik daarnet zag dat het in de stad slechts 1,46 euro kostte.
Shellinaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef hardcorebass het volgende:
haha waarschijnlijk 98 gepakt, of snell v power of die klets
Moet je maar niet zulks grote smoel hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Omg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:54 schreef saaw het volgende:
500 euro voor 1 keertje? lijkt me best een goeie deal
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:54 schreef saaw het volgende:
Voor de benzine & onderhoud moet ook geneukt worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:54 schreef saaw het volgende:
Schade -» Trouwen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor de benzine & onderhoud moet ook geneukt worden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even sproeiers doorgeblazen enzo, brommertje loopt weer als een klokje.![]()
Tog wel een zwitsers klokjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even sproeiers doorgeblazen enzo, brommertje loopt weer als een klokje.![]()
Geld teveeeeeeeeeeeeeeeeeel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee een Spaanse.
Hahaha, pap vertelde net dat hij een auto heeft gekocht voor derbij
Een volvo 740 GLE uit 1988, weheheheKenkergave pimpbak.
![]()
BMW doen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:51 schreef hardcorebass het volgende:
ons pap zit er aan te denken om een alfa 156 bij te kopen als ik me rijbewijs hebof een oude 3 serie of een volkswagen 3 vr6
lekker
Ze ondergaat momenteel wekelijks onderhoud, voorzien van de juiste smering, cilinder honen, nicasyl aanbrengen...quote:
Cilinder honen, dudequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ze ondergaat momenteel wekelijks onderhoud, voorzien van de juiste smering, cilinder honen, nicasyl aanbrengen...
![]()
Ga je dan pas vrouwtjes smeren?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:33 schreef hardcorebass het volgende:
ja daar begin ik over een jaartje mee zoiets
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bij Dimi
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Hij was ontevreden over zijn vorige 1000km beurt, vandaar.
Volgens haar gebruikte de debetreffende monteur te klein gereedschap.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:09 schreef hardcorebass het volgende:
10cm beurt?
Waddixveen? lol.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ik verveelde me de tyfus vandaag dus ging maar een eindje toeren...
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat je aan de hand van het kenteken vrij veel gegevens @ de website van de RDW op kan vragenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:39 schreef no1uknow het volgende:
Waarom blindeerd iedereen altijd zn kenteken![]()
edit: op foto's
zoals?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat je aan de hand van het kenteken vrij veel gegevens @ de website van de RDW op kan vragen
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Dan kun je bv zien dat ik eigenlijk op een omgebouwde puch rij
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Ze was ontevreden over haar vorige 1000km beurt, vandaar.
man, dat heb ik ook, maar het is kut weer, dus is een spadbord wel ff handig anders word me rug kk smerig,quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef hardcorebass het volgende:
man ... als je een sportstuur hebt haal dan ook je kentekenhouder eraf+spatbord en maak dat ding aan de veer vast
die redenen, en ik zie ook altijd iedereen het doet dus ik doe het ook maarquote:Op zondag 28 januari 2007 19:39 schreef no1uknow het volgende:
Waarom blindeerd iedereen altijd zn kenteken![]()
edit: op foto's
right...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Dan kun je bv zien dat ik eigenlijk op een omgebouwde puch rij
wadinxveenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ik verveelde me de tyfus vandaag dus ging maar een eindje toeren...
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik vroeger gewoond... woon zelf in zoetermeerquote:
Ja FS180 en ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
heb ik vroeger gewoond... woon zelf in zoetermeer
vrouwquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
STFU newb
Correctie.
Vrouw en uit Zoetermeer![]()
![]()
neuken
Tja in het echt is het zo eng voor ze hequote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jezus, is dit het eerste vrouwelijkmensch uit Zoetermeer ofzo? Jullie springen erop af alsof ze gratis eten uitdeelt. :'0
dr loopt nou eenmaal weinig nueckbaars rond in dit gatquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jezus, is dit het eerste vrouwelijkmensch uit Zoetermeer ofzo? Jullie springen erop af alsof ze gratis eten uitdeelt. :'0
lol blijkbaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja in het echt is het zo eng voor ze he
Als hun balletjes dalen zullen ze zich waarschijnlijk wel wat volwassener gedragenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja in het echt is het zo eng voor ze he
ehmquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
STFU newb
Correctie.
Vrouw en uit Zoetermeer![]()
![]()
neuken?
Ja anders zou ie klappen krijgen zegquote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef nowings het volgende:
[..]
ehmhet is maar goed dat ik jou ken
Dus nu weten we ook meteen waarom jij zo puberaal bent?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als hun balletjes dalen zullen ze zich waarschijnlijk wel wat volwassener gedragen
nou stel je is voor danquote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef nowings het volgende:
[..]
Ben jij wie ik denk dat jij bentquote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef nowings het volgende:
[..]
Wie de kanker ben je, wat doe je hier, doe eens doodgaan en oprotten?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef nowings het volgende:
ja of hij krijgt ze nu júíst...
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
dr loopt nou eenmaal weinig nueckbaars rond in dit gat![]()
Jij bent scooterrijder, je stelt andere eisenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]jij kijkt niet goed rond gast
jij hebt geen smaakquote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]jij kijkt niet goed rond gast
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent scooterrijder, je stelt andere eisen
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent scooterrijder, je stelt andere eisen
nou wie ben je? ben je zn zusje?vriendinnetje?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef nowings het volgende:
t duurde wel even heh (A)
nieuwe cil?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:53 schreef Geqxon het volgende:
En nu gaan we het weer over brommers hebbenairsal
Airsal is de goedkope uitvoering van Metrakit.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:53 schreef Geqxon het volgende:
En nu gaan we het weer over brommers hebbenairsal
Dus net zoiets als Albert Heijn en de Lidl.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Airsal is de goedkope uitvoering van Metrakit.![]()
Die jongen is gewoon zo jammer, dat doelloze gedoe altijdquote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef no1uknow het volgende:
ipho / Bakken met baard =d zegt:
Ik werd geleid door de duivel denk
Waarom niet een Sprocatti Motori blokje, met roterende inlaat?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken ja, scheelt me elke dag toch weer tien minuten.
Omdat ik, zoals jij, niet een bodemloze portomonee hebquote:Op zondag 28 januari 2007 22:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom niet een Sprocatti Motori blokje, met roterende inlaat?![]()
Storing?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef C2C het volgende:
hehe wil ik gistre me brommer op gaan halen bij de dealer (nieuwe uitlaat)
zat er een dikke storing indus word waarschijnlijk maandag middag, kan ik morgen met de bus naar school
![]()
hehe ik blij dat ik de uitlaat er onder laat zetten, garantie he
Te hoge weerstand in de uitlaat, jwtquote:
Ach soquote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Te hoge weerstand in de uitlaat, jwt![]()
Ja, de trappers gebruikenquote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens.
Is het misschien mogelijk mijn tomos zuiniger te laten lopen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon zo jammer, dat doelloze gedoe altijd![]()
bij puchjes niet hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Airsal is de goedkope uitvoering van Metrakit.![]()
Mja, die van mij heeft wel een bodem, maar ik werk gewoon veel dus tis een diepe bodem.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik, zoals jij, niet een bodemloze portomonee heb
Daarnaast hoeft hij maar iets van 60-65 te gaan.
Kut noob wie ben jij?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:06 schreef Unknowd het volgende:
net ff op me puch gekrost, dus ik wil ff stilstaan, ga ff stilstaan, en vervolgens, kk harde klap, dus ik denk naja zal wel, rij naar huis, kom ik thuis, zet me brommer weg, dus ik denk he waar is me uitlaat, lag die nog bij de weg![]()
Zoeen naam heeft een vaste klant in dit topic alquote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef Unknowd het volgende:
Pieter, wrom nou weer kut noob...
JA!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef Unknowd het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Whahaha zeker niet![]()
![]()
Hij heeft egt van die kk droge opmerkingen en shit, scheit irritant![]()
![]()
Die blauwe van sander jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef Unknowd het volgende:
ja duh, maarja, lekker stom toch, maarja me uitlaat zit nu weer goed vast, zondag (sander) en ik samen aan puch gekloot, hij heeft nieuwe, kk geel, maar wel mooiere onderdelen. beter als die blauwe van hem![]()
![]()
Neequote:Op maandag 29 januari 2007 16:26 schreef Unknowd het volgende:
Dies egt ernstig lelijk, maar dan heb je mijne nog neit gezien![]()
"Beetje" ? Het is verdomme alsof no1uknow je af zat te trekken terwijl je die foto aan het maken wasquote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Unknowd het volgende:
2 een Beetje bewogen, maarja dna moet je maar ff scherp kijken
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:55 schreef Unknowd het volgende:
whaha, niet egt, gelukkig niet :L Hij is wel van de man op man, maar ik niet![]()
Kom is online, kutjongquote:Op maandag 29 januari 2007 16:21 schreef Unknowd het volgende:
Als hij strax ook weer online is ga ik een hele boel reacties krijgen van hem, moet je maar opletten![]()
..quote:Op maandag 29 januari 2007 17:55 schreef Unknowd het volgende:
whaha, niet egt, gelukkig niet :L Hij is wel van de man op man, maar ik niet![]()
Ja ga nou maar terug naar je hok, kutnewbiequote:Op maandag 29 januari 2007 18:57 schreef Unknowd het volgende:
whaha, hij ken het niet hebben hoor, zielig mannetje![]()
Wat lul jij nou weerquote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef Unknowd het volgende:
whaha, adblock, die blokt dat automatisch, wat denk jij nouw
proberen?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Unknowd het volgende:
idd, je wou het ook bij mij proberen, PERVERT!!![]()
en dan moet je mij zeker weer om hulp vragen omdta je niet weet of je een boutje naar links of naar rechts moet draaienquote:
whaha, ik heb jouw nog nooit om hulp gevraagd, dat was sanderquote:Op maandag 29 januari 2007 19:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan moet je mij zeker weer om hulp vragen omdta je niet weet of je een boutje naar links of naar rechts moet draaien![]()
Nee als ik jou alles laat doen gaat alles naar de teringquote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef Unknowd het volgende:
[..]
whaha, ik heb jouw nog nooit om hulp gevraagd, dat was sander![]()
![]()
Jonge, weet je nog die ene x, dat jij mijn brommer wel ff ging fixe, er was meer naar de kloten toen jij klaar was dna gemaaktquote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee als ik jou alles laat doen gaat alles naar de tering
het is DAN niet DNA achterlijke kankerjoodquote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Jonge, weet je nog die ene x, dat jij mijn brommer wel ff ging fixe, er was meer naar de kloten toen jij klaar was dna gemaakt![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAHHHH1quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef fs180 het volgende:
ow misschien he.. hebbe ze saampjes een nieuw dnatje gemaakt![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben zo'n afstomper als je het fout doet na een waarschuwingquote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Unknowd het volgende:
whaha, oow jij ben zown verbeter lijer:D dat doet me moeder ook
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef fs180 het volgende:
ow misschien he.. hebbe ze saampjes een nieuw dnatje gemaakt![]()
![]()
![]()
moet ik nu denken aan: onprettige menier.. of arm dr wet ofzoquote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen Brabantse bijnamen voor plisie waar jood dus niet onder valt
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
moet ik nu denken aan: onprettige menier.. of arm dr wet ofzo
hier is JODEN! genoeg om iedereen die met illegale bezigheden bezig is snel om zich heen te laten kijken![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:10 schreef Unknowd het volgende:
naja mijn mening, KS 50, het oudje, Lekker om op te rijden..![]()
Mja is al verkocht.quote:
Tsja, beter haal je dan een KS50.. Behoudt z'n waarde ( mits de eigenaar er goed mee omgaat), Senda daalt alleen maar in waarde, tenzij je er een hele mooie special van maakt mja.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef Ferrox het volgende:
Ik neig daar zelf ook meer heen,
aangezien een mooie derbi senda ver beneden de bodem van mijn portomonnee is
en ik wel genoeg geld heb voor een toffe KS 50 die ook nog es best hard gaat
haphap.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:08 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Jonge, weet je nog die ene x, dat jij mijn brommer wel ff ging fixe, er was meer naar de kloten toen jij klaar was dna gemaakt![]()
![]()
![]()
wou net zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja, beter haal je dan een KS50.. Behoudt z'n waarde ( mits de eigenaar er goed mee omgaat), Senda daalt alleen maar in waarde, tenzij je er een hele mooie special van maakt mja.Daar ga ik niet vanuit.
En als je dalijk dan dik verlies maakt op je Senda heb je er later mss spijt van dat je er zoveel aan uit gegeven hebt.
( Hoor wie het zegt.![]()
)
Jonge zoek een leven, en verbeter de wereld en begin bij jezelfquote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef no1uknow het volgende:
Unknowd post niet zoveel bullshit zoals "ok" en "
![]()
![]()
"
Ga vooral als je zelf op Fok zit zeggen dat een andere fokker een leven moet gaan zoekenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Jonge zoek een leven, en verbeter de wereld en begin bij jezelf![]()
verbeter de wereld.. vermoord een anderquote:Op maandag 29 januari 2007 21:07 schreef Unknowd het volgende:
[..]
Jonge zoek een leven, en verbeter de wereld en begin bij jezelf![]()
Die Lquote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gilera SMT 2006, ze worden weer gemaakt sinds eind 2006.![]()
Andere kleur frame, ander zadel, donkere voorvork, nieuwe type derbi blok, andere stickers en voor de rest zie ik weinig verschillen met de mijne, op de kleur kappen na.
RS is mooierquote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen ff langs de dealer, vragen of hij dat lichtkapje kan bestellen, die is te geil.![]()
En de Gilera GPR:
[afbeelding]
Dus nu heb je de Gilera GPR (hierboven)
Derbi GPR:
[afbeelding]
En de Aprilia RS:
[afbeelding]
Lol, lijken niet op elkaar ofzo.Alleen die RS heeft de knippers niet in de spiegels zitten, voor de rest zie ik geen verschillen.
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
verbeter de wereld.. vermoord een ander![]()
Of je vervangt hem gewoonquote:Op maandag 29 januari 2007 23:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
Argh, mijn band is lek![]()
Loopt heel langzaam leeg verdomme, om de 3 dagen oppompen nu![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |