Nee, je irriteert mequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geef antwoord op me vraag stomme wout.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Op msn achtergesteld geestelijk gebied
Ha mijn schreeuw voor hulp werktequote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef saaw het volgende:
doe eens even normaal
en ik lees nie stiekem mee hoor, ik zeg toch af en toe ook wat
en ik heb niet ff 500 euro teveel in mn portemonee
Sorry, hij is té simpel, té dom, maar ik moet het zeggenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef saaw het volgende:
doe eens even normaal
en ik lees nie stiekem mee hoor, ik zeg toch af en toe ook wat
en ik heb niet ff 500 euro teveel in mn portemonee
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke, dacht dat ze wel wat goedkoper waren dan 500 euro.![]()
@Hardcorebassie, nee, velgen moet ik nog banden voor kopen ( 2x michelin pilot sporty) en bussen laten draaien, en spacers, en achterste zijkappen moet ik nog een ander achterkapje kopen + ophangpunten vermaken.
Dus voorlopig nog niet.. Eerst maar eens wat beter weer, dan begin ik daar wel aan, die pekel maakt heel mijn brom kapot.![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:44 schreef C2C het volgende:
allemaal ongezien de tyfus, met die groepsgesprekken
Hoi jarno ik houd van jouquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:44 schreef C2C het volgende:
allemaal ongezien de tyfus, met die groepsgesprekken
Goeie shit dus? Door het ogen van een strontvlieg gekeken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:50 schreef Devolution het volgende:
Zo'n TT is als stront voor vliegen, dat snap je wel hè?
check dr fb isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Zeg saaw, die vijfhonderd euros zijn echt geen probleem hoor. Je ziet er wel leuk uit, misschien als je een keertje langskomt, dan kunnen we het daar wel over hebben. Dan kun je die Honda wat eerder rijden
Sadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
Zeg saaw, die vijfhonderd euros zijn echt geen probleem hoor. Je ziet er wel leuk uit, misschien als je een keertje langskomt, dan kunnen we het daar wel over hebben. Dan kun je die Honda wat eerder rijden
Om 500 euro te halen. Tuurlijk. wanneer?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:57 schreef Ferrox het volgende:
Volgens mij heb je liever dat D_A langs komt![]()
Morgen toch aan het werk:P
toch weer 40 euro voor mn senda
Mja dat er met zo'n TT modjes juist op dit topic zullen afkomenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goeie shit dus? Door het ogen van een strontvlieg gekeken.
Of wat probeer je duidelijk te maken?
weet je zeker dat je 500 euro bij gexqon wil verdienen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Om 500 euro te halen. Tuurlijk. wanneer?
0wn3dquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Holy fuck. In het dorp waar ik net tankte kostte de benzine 1,77 euro. Ik had geen flauw idee of dat duur was, totdat ik daarnet zag dat het in de stad slechts 1,46 euro kostte.
1,46 is al duurquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Holy fuck. In het dorp waar ik net tankte kostte de benzine 1,77 euro. Ik had geen flauw idee of dat duur was, totdat ik daarnet zag dat het in de stad slechts 1,46 euro kostte.
Shellinaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef hardcorebass het volgende:
haha waarschijnlijk 98 gepakt, of snell v power of die klets
Moet je maar niet zulks grote smoel hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |