Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef shifto het volgende:
BS topic, er zijn zat vrouwen die zelfs meer als ik willen. Bijna al mijn ex-vriendinnetjes wilden vaker als ik, en ik vind 4 keer per dag al veel.
Surequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef shifto het volgende:
BS topic, er zijn zat vrouwen die zelfs meer als ik willen. Bijna al mijn ex-vriendinnetjes wilden vaker als ik, en ik vind 4 keer per dag al veel.
Klinkt beetje raar idd, we zagen elkaar dan ook alleen int weekend en 1 dag doordeweek.quote:
Ik beweer dan ook niet dat mijn mening de absolute waarheid isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef optifree het volgende:
1 kleine toevoeging.
Mensen die moe zijn, zijn vaak geiler en hebben meer zin, ja ook vrouwen. Is een onderzoek naar geweest, als ik het tegenkom, zal ik her erbij plaatsen
mag ik je telefoonnummer?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Dat hoef je mij niet te vertellenIk kan zelf ook best veel
Kweenie of mijn vriend dat goed vindquote:
Aangezien jij vrouw bent, mag je nieteens een mening hebben!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook niet dat mijn mening de absolute waarheid is![]()
Je bent baas over je eigen lichaam, dat probeer je hier in het topic duidelijk te maken en dan geef je nu zelf die reactie? dubbelzinnigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Kweenie of mijn vriend dat goed vind
Zo te zien weet jij meer van mijn soort mensenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je bent baas over je eigen lichaam, dat probeer je hier in het topic duidelijk te maken en dan geef je nu zelf die reactie? dubbelzinnig![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef pomtiedom het volgende:
Er bestaan slechts zeer weinig situaties waarbij je wel de lusten maar niet de lasten hebt. Dit is niet zo'n situatie.
Jij krijgt een erectie bij het knuffelen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef pomtiedom het volgende:
Tja, als de vriendin wil knuffelen, an dat veroorzaakt een erectie, dan is het haar schuld
Er bestaan slechts zeer weinig situaties waarbij je wel de lusten maar niet de lasten hebt. Dit is niet zo'n situatie.
Dat vind ik wel jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Oksel het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Maar waarom dat gezeik over vreemdgaan dan? Dat is dan toch ook puur natuurlijk? Jij natuurlijk door sex te mogen weigeren in een relatie, ik natuurlijk door de buurvrouw af en toe te neuken.
Ze heeft een oud toetsenbord zonder alinea toets, duh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Kogando het volgende:
Werkt je Enter-toets niet goed?
Hoe moet ik dat opvatten?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Zo te zien weet jij meer van mijn soort mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef Consigliere het volgende:
Ik haat vrouwen die willen emanciperen anno 2007! De emancipatie is jammer genoeg al voltooid en de beide seksen zijn vrijwel geheel gelijkwaardig aan elkaar tegenwoordig.Ik emancipeer dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga uit van een prehistorisch rolmodel, wat je had kunnen zien als je de op had gelezen
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
Ik geloof alleen in het prehistorische rolmodel van de heilige Sjaak --> Vrouwen moeten Neuken, koken, verzorgen en stilzitten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik emancipeer dan ook nietIk ga uit van een prehistorisch rolmodel, wat je had kunnen zien als je de op had gelezen
![]()
Nee hoor, eerst moeten mannen zoals jij nog even aan de breinaald en dan is het pas echt voltooid. Nog iets beter je best doen dus, succesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef Consigliere het volgende:
Ik haat vrouwen die willen emanciperen anno 2007! De emancipatie is jammer genoeg al voltooid en de beide seksen zijn vrijwel geheel gelijkwaardig aan elkaar tegenwoordig.
Deze vraag kan je ook stellen aan vrouwen die meer zin in seks hebben als hun man/vriend. Beetje eenzijdige kijk op de wereld dus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Moeten vrouwen als hun man zin in seks heeft maar zij zelf niet, maar instemmen en 'zin maken'?
Wederom niet mee eens. Mannen zien misschien regelmatig knuffelen zonder seks niet als einddoel. Daar zit denk ik de nuance in. Ik denk niet dat ze knuffelen onbelangrijk vinden.quote:De reacties in dit topic vond ik echt soms onvoorstelbaar, kennelijk zien veel mannen knuffelen niet als een belangrijk punt in de relatie, en ervaren zij alleen echte intimiteit als ze seks hebben met hun partner.
Ook niet mee eens, de praktijk wijst uit dat ook veel vrouwen vreemd gaan en dus (blijkbaar) net zo veel zin in seks hebben als mannen en zelfs bereid zijn daar hun relatie voor in de waagschaal te stellen. Het feit dat in onze samenleving 1 op de 20 a 30 kinderen een koekoeksjong is levert daar een extra bewijs voor dat er van 'met handen en voeten gebonden zijn' weinig sprake is, tenzij het natuurlijk een leuk SM spel betreft.quote:De man kan vaak seks hebben met verschillende vrouwen, om zijn genen maar door te geven, een man heeft dus ook vaak zin. Een vrouw daarentegen is instinctief met de handen gebonden op het moment dat zij seks heeft, want dan word ze zwanger.
Nee, ik ken genoeg vrouwen voor wie seks puur een uitlaatklep en 'a way of life' is om zich gewoon lekker te voelen. Niets meer, niets minder. Het is gewoon lekker.quote:Op het moment dat zij dus seks heeft wil ze zich veilig, geborgen, maar vooral ook sterk en gezond voelden.
Wat een onzin, sinds de jaren 60 is de anticonceptie zodanig ingeburgerd dat niemand, maar dan ook niemand (op een paar mensen in achtergebleven gebieden op de Veluwe na) meteen bij seks aan zwanger worden denkt, simpelweg omdat anticonceptie bestaat.quote:Is een vrouw dus moe, dan zal ze minder seks willen, want ze voelt zich immers niet goed en kan geen zwangerschap en bevalling aan. Is zij fit en energiek, dan wil ze ook meer seks, want ze voelt zich sterk genoeg.
Wederom, ik ken genoeg vrouwen die meer seks willen en vaker klaarkomen tijdens een vrijpartij dan de man zou kunnen/willen.quote:Dat betekend dat vrouwen van zichzelf een lager lust-quotum hebben dan mannen, en dan mannen meer en vaker willen.
Het moet van twee kanten komen denk ik. Ik heb ook nooit zin om de afwas te doen en de ramen te lappen en de WC schoon te maken.quote:Wat me echter opvalt in bovengenoemd topic, is dat veel mannen hierin volledig voorbijgaan aan de behoeften van de vrouw. Een vrouw moet zich prettig voelen om te kunnen ontspannen en open te staan voor seks, en dat bereik je niet met even een bloemetje neerleggen en dan vragen 'zullen we?'. Dan krijg je het 'Colaatje, neuken? Nee? Sinas dan?' idee. Niet echt bevoordelijk voor je relatie lijkt mij.
Tuurlijk mag de vrouw beslissen wat ze wilt, daar gaat het denk ik ook niet om. Alleen is de vraag die uit het vorige topic komt: wat nu als de behoeften van beide partners totaal anders is, hoe ga je daar mee om. Dat is eigenlijk het echte discussiepunt.quote:Maar, beweren de meeste mannen, als ik eenmaal een erectie heb dan moet ik, en dan moet zij zich maar gewillig opstellen. Ongeacht haar eigen gevoel op dat moment. Vinden deze mannen het ook normaal dat een vrouw hun een bloemetje geeft als ze zich niet lekker/gestressed voelen, en dan zegt, gaan we nu seks hebben? En als de man dan nee zegt, dat ze zegt 'aww nee kom op ik heb al 5 dagen niks gehad dus ik moet!' nee hè, dat is niet normaal, toch?
In deze situatie gaat het belang van de man dus voor dat van de vrouw, ongeacht haar eigen wil. Want als ze instemd terwijl ze zich eigenlijk niet goed voelt, is dat om van het gezeur af te zijn. Geeft dat je als man dan een goed gevoel?
Ik denk dat de personen die graag meer willen weinig momenten hebben dat ze welf geen zin hebben. Het gaat er ook niet om dat iemand altijd maar met de benen wijd moet liggen, maar ergens ligt de nuance.quote:Er blijkt ook duidelijk uit dit topic dat vrouwen kennelijk meer behoefte hebben aan knuffelen dan mannen, en dat er mannen zijn die knuffelen kennelijk alleen een opstapje naar 'het' doen vinden. Maar 'het' moet kost wat kost worden gedaan, anders kunnen ze niet slapen. Hoe zit dat dan die andere keren dat hij geen zin heeft, maar de vrouw zonder knuffel niet kan slapen? Krijgt ze die dan wel?
De vraag is dus wat te doen als er zoveel verschil in beleving is. Is dat nog steeds een gezonde basis voor een seksrelatie (ik heb het dus niet over de totale relatie).quote:Naar mijn idee moet seks in een relatie spontaan zijn, omdat beide partners zin hebben, en moet er geen druk op liggen. Als van beide kanten de lust goed is, dan komt de seks vanzelf. En ja, het word minder naarmate de relatie vorderd, omdat je niet eeuwig kunt leven op de roze wolk van verliefdheid, en ook andere bezigheden moet aandacht geven.
Je ziet het weer eens helemaal verkeerd... Een vis is gemaakt om te zwemmen. Een vogel is gemaakt om te vliegen. Een eendagsvlieg is gemaakt om één dag te leven en een vrouw is gemaakt om te verzorgen en te zorgen voor anderen. Kijk de gehele geschiedenis erop na ( en vergeet vooral niet het aller eerste begin --> Adam en Eva )... Ik persoonlijk vind het goed dat vrouwen emanciperen hoor, maak je maar niet druk. Alleen ze moeten wel hun plaats kennen en zoals de vogel gaan vliegen. Lees: Als een vrouw gaan breien, schoonmaken etc. Wij mannen hebben zo ook dingen die gewoon van oudsher in onze genen zitten zoals jagen, vechten en voetbal kijken, daar moet je niet aan toornen, dat is gewoon zo en dat moet je zo laten... Dat HOEF je niet te emanciperen, anders krijg je een eenheidsworst van onzijdige mensen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:23 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nee hoor, eerst moeten mannen zoals jij nog even aan de breinaald en dan is het pas echt voltooid. Nog iets beter je best doen dus, succes![]()
jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
...
Moeten vrouwen als hun man zin in seks heeft maar zij zelf niet, maar instemmen en 'zin maken'?
...
Een man is gemaakt om te vechten. Ga dus maar lekker het leger in. Nee, niet verder aan toornen dus, want je bent gemaakt om te vechten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:01 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Je ziet het weer eens helemaal verkeerd... Een vis is gemaakt om te zwemmen. Een vogel is gemaakt om te vliegen. Een eendagsvlieg is gemaakt om één dag te leven en een vrouw is gemaakt om te verzorgen en te zorgen voor anderen. Kijk de gehele geschiedenis erop na ( en vergeet vooral niet het aller eerste begin --> Adam en Eva )... Ik persoonlijk vind het goed dat vrouwen emanciperen hoor, maak je maar niet druk. Alleen ze moeten wel hun plaats kennen en zoals de vogel gaan vliegen. Lees: Als een vrouw gaan breien, schoonmaken etc. Wij mannen hebben zo ook dingen die gewoon van oudsher in onze genen zitten zoals jagen, vechten en voetbal kijken, daar moet je niet aan toornen, dat is gewoon zo en dat moet je zo laten... Dat HOEF je niet te emanciperen, anders krijg je een eenheidsworst van onzijdige mensen.
Pssst, het lijkt erop dat ze het huishouden al voor haar rekening neemt, dat terwijl ze ook al werkt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef BazzieK het volgende:
Waarom niet, mannen maken ook zin om mee de stad in te gaan oid. Het is niet alsof het zo'n gigantische moeite is.
Je bent echt wereldvreemd is het niet? Al in de prehistorie had je de zgn. verzamelaars en jagers... En wie waren dat ?? juist..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:12 schreef jaoka het volgende:
[..]
Een man is gemaakt om te vechten. Ga dus maar lekker het leger in. Nee, niet verder aan toornen dus, want je bent gemaakt om te vechten.
Laat je nog eens wat van je horen uit Afghanistan?![]()
De verzamelaars waren de vrouwen, meneer wereldvreemd. Dat is dus geen schoonmaken, kinderen verzorgen of neuken. Vind het wel fideel van je dat je zo'n leuk voorbeeld aanhaalt van de belangrijke taken die vrouwen zo lang geleden al hadden en dat zij noodzakelijk waren voor de overleving van de mensheid dmv taken die niet te vertalen zijn nu in het thuis rondhangen en voor babies zorgen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:30 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Je bent echt wereldvreemd is het niet? Al in de prehistorie had je de zgn. verzamelaars en jagers... En wie waren dat ?? juist..
Maargoed, vechten en leger zijn voor mij toch echt twee totaal verschillende dingen.. Je haalt weer alles door elkaar:Y ( een typisch vrouwentrekje? )
Ja natuurlijk heb je nu de bewuste keuze voor de pil. Maar het gaat mij om de onderliggende, instinctieve gedachte. 40 jaar de keuze voor de pil hebben werkt nog niet zo door in een vrouwenbrein als duizenden jaren pilloos zijn, lijkt mij. Kijk, ik stel hier geen feiten, mijn OP is hypotetisch en bevat alleen mijn gedachtengang.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef TR08 het volgende:
Ik zie (persoonlijk) knuffelen niet noodzakelijk als opstapje naar sex. Maar de kans dat ik bij knuffelen zin krijg in meer is behoorlijk aanwezig.
Er is een verschil tussen "hoe je het ziet" (dus knuffelen moet opstapje vormen naar sex) en "wat er in de praktijk gebeurt" (van knuffelen krijg je zin in meer). Ik denk dat veel mensen dat door elkaar halen.
Met name vrouwen die wat minder vaak zin hebben dan hun man hebben die neiging denk ik. Wel voorstelbaar op zich, als je de stijve van je man/vriend tegen je aan voelt duwen is dat wel een vrij duidelijk signaal namelijk
Verder is het "de vrouw is beperkt want zij is degene die zwanger wordt" in deze tijd waarin de pil al decennia bestaat vrij achterhaald in mijn ogen.
En zo zou het ook moeten zijn. Je wordt er niet blij van als je weet dat een ander zijn lichaam alleen maar geeft omdat jij dat graag wilt. De seks wordt er in ieder geval een stuk minder lekker van. Beter kun je dan wat minder seks hebben waar wel beiden achter staan dan van die seks waar geen ruk aan is (hey, een woordspelingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:41 schreef TR08 het volgende:
Om even nog op je kernvraag in te gaan: Ik vind niet dat een vrouw maar "zin moet maken". Die instelling gaat in mijn ogen erg richting het goedpraten van verkrachting. Een van de partijen heeft dan namelijk feitelijk geen keus meer mbt het sex hebben.
Wat ik wel verwacht is dat mijn partner in het in ieder geval even probeert. Dus even mee lopen in het voorspel en zien hoe e.e.a zich ontwikkelt. Als de zin dan weg blijft heb je het in elk geval geprobeerd en dan kun je altijd nog gewoon even knuffelen zonder sex. Als mijn drang dan erg hoog blijft ga ik achteraf wel even "douchen" of zo
Maar sex zonder zin blijft een no-go voor mij. We hebben het wel zo gedaan ooit (mijn vriendin had het spelletje meegespeeld en was achteraf ineens verdacht ongelukkig en afstandelijk). Ik had dat niet in de gaten gehad, totdat ze achteraf ineens helemaal niet aanhankelijk was. Toen ze achteraf vertelde waarom schrok ik me rot en ik voelde me ook helemaal niet meer blij gevreeen te hebben.
Conclusie van het verhaal was dat we er achteraf beide behoorlijk ongelukkig van waren en ik heb haar gevraagd om nooit meer om mij te plezieren alles maar over zich heen te laten komen. Even bij het voorspel proberen of er misschien toch zin komt stel ik erg op prijs, maar als er geen zin komt zit het er gewoon niet in die avond. Volgende keer beter zeg ik dan maar
Ik denk dat je wel gelijk hebt als je stelt dat vrouwen gemiddeld genomen wat minder behoefte aan seks zullen hebben door de historische redenen die je aanhaalt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:07 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb je nu de bewuste keuze voor de pil. Maar het gaat mij om de onderliggende, instinctieve gedachte. 40 jaar de keuze voor de pil hebben werkt nog niet zo door in een vrouwenbrein als duizenden jaren pilloos zijn, lijkt mij. Kijk, ik stel hier geen feiten, mijn OP is hypotetisch en bevat alleen mijn gedachtengang.
de vriendjes die ik gehad hebben, vonden mij allemaal oversexed, maar meer dan 4 keer per dagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef shifto het volgende:
Ik denk zeker niet dat dat helemaal het geval is. Natuurlijk zijn mannen meer gericht op neuken, maar er zijn er ook genoeg die een aanhaling af en toe ook prettig vinden. Maar houd er wel rekening mee dat vrouwen die geen seks willen al snel elke vorm van aanhalen, ook al is het maar een knuffel, schuwen omdat ze bang zijn weer "te moeten." En da's ook echt niet goed. Een man is meer gericht op klaarkomen, maar kan zeker ook best aanleren ook intiem te zijn zonder dat er direct seks moet volgen. Althans, mijn vriend is in veel gevallen een alphamannetje, maar als ik aangeef dat ik een keer écht geen zin heb in seks (hangt voornamelijk samen met mijn cyclus), dan is hij zeker bereid me bijvoorbeeld even te strelen in mijn nek oid...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Naar aanleiding van het topic 'Relatie is goed maar mijn seksleven stort in' Relatie goed maar sex leven stort in
Vroeg ik me het volgende af:
De reacties in dit topic vond ik echt soms onvoorstelbaar, kennelijk zien veel mannen knuffelen niet als een belangrijk punt in de relatie, en ervaren zij alleen echte intimiteit als ze seks hebben met hun partner.
Dan ben ik heel simpel: probleem bij kop en kont aanpakken, zorgen dat je niet zo extreem moe meer bent. Kortom, sámen taken verdelen zodat je minder moe bent, evt. minder gaan werken of iets nog veel simpelers: niet meer rond bedtijd seks gaan hebben, maar gewoon eerder richting het matras gaan zodat je nog wel wakker bent, en nog wel zin hebt... 't Is zo moeilijk niet, en ik vind dat als je partner er een probleem mee heeft dat er geen seks is (en dan bedoel ik ook, géén seks, niet "maar" twee keer per week...) je zeker moet zorgen dat de oorzaak van het gebrek aan libido eens even gezocht moet worden.quote:Natuurlijk zijn mannen en vrouwen biologisch gezien anders, mannen zijn ingesteld op verovering en voortplanting, een vrouw word zwanger en brengt kinderen voort. Dat heeft ook enkele psychische implicaties. De man kan vaak seks hebben met verschillende vrouwen, om zijn genen maar door te geven, een man heeft dus ook vaak zin. Een vrouw daarentegen is instinctief met de handen gebonden op het moment dat zij seks heeft, want dan word ze zwanger. Op het moment dat zij dus seks heeft wil ze zich veilig, geborgen, maar vooral ook sterk en gezond voelden. Is een vrouw dus moe, dan zal ze minder seks willen, want ze voelt zich immers niet goed en kan geen zwangerschap en bevalling aan. Is zij fit en energiek, dan wil ze ook meer seks, want ze voelt zich sterk genoeg.
Ik ben het met je eens dat het van twee kanten moet komen. Maar houd er wel rekening mee dat vrouwen die geen zin in seks hebben ongelofelijk hard en afwijzend kunnen zijn, ook of misschien zelfs juist als er iets wordt gedaan wat niet op seks gericht is. Juist een knuffel, een bloemetje oid wordt dan gezien als "omkopen". Jij zegt het zelf al, je moet die dingen ontspannen kunnen ontvangen. Veel vrouwen die geen seks willen, zijn daar zelf ook heel erg mee bezig en vatten signalen die anders bedoeld zijn direct als seksuele toespeling op. Daardoor krijg je een grote impasse in een relatie: zowel wél als níét seksueel bedoelde aanhalingen vallen volledig weg.quote:Dat betekend dat vrouwen van zichzelf een lager lust-quotum hebben dan mannen, en dan mannen meer en vaker willen. Wat me echter opvalt in bovengenoemd topic, is dat veel mannen hierin volledig voorbijgaan aan de behoeften van de vrouw. Een vrouw moet zich prettig voelen om te kunnen ontspannen en open te staan voor seks, en dat bereik je niet met even een bloemetje neerleggen en dan vragen 'zullen we?'. Dan krijg je het 'Colaatje, neuken? Nee? Sinas dan?' idee. Niet echt bevoordelijk voor je relatie lijkt mij.
Dat vind ik ook absoluut niet goed, het is niet zo dat seks per direct "moet" als er een orgasme is, er moet ruimte zijn voor persoonlijke gevoelens. Anderzijds vind ik het ook niet kunnen dat seks meteen "niet mag" als een van beiden géén zin heeft. Althans, niet als het voor een langere periode is en er steeds hetzelfde argument is anders dan een traumatische seksuele ervaring oid. Moe is iets waar je wat aan kunt doen, klaar. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat hoe minder je seks hebt, hoe minder je wil als vrouw, waardoor je het probleem in stand houdt en wellicht zelfs versterkt.quote:Maar, beweren de meeste mannen, als ik eenmaal een erectie heb dan moet ik, en dan moet zij zich maar gewillig opstellen. Ongeacht haar eigen gevoel op dat moment. Vinden deze mannen het ook normaal dat een vrouw hun een bloemetje geeft als ze zich niet lekker/gestressed voelen, en dan zegt, gaan we nu seks hebben? En als de man dan nee zegt, dat ze zegt 'aww nee kom op ik heb al 5 dagen niks gehad dus ik moet!' nee hè, dat is niet normaal, toch?
Ik kan niet anders zeggen dan "verkeerde mannen..." Ik weet namelijk ook dat er genoeg zijn die wel gewoon kunnen knuffelen. Maar nogmaals, hier zit ook nog een stukje "hoe wordt de boodschap ontvangen" achter, en die wordt vaak verkeerd ontvangen door een vrouw, vergeet dat niet. Dat bij fysiek contact een erectie kan ontstaan lijkt me logisch, en dat is in mijn ogen geen reden je vriend/man meteen weg te duwen "omdat hij ook al-tijd seks wil". En da's wel wat er gebeurt.quote:In deze situatie gaat het belang van de man dus voor dat van de vrouw, ongeacht haar eigen wil. Want als ze instemd terwijl ze zich eigenlijk niet goed voelt, is dat om van het gezeur af te zijn. Geeft dat je als man dan een goed gevoel?
Er blijkt ook duidelijk uit dit topic dat vrouwen kennelijk meer behoefte hebben aan knuffelen dan mannen, en dat er mannen zijn die knuffelen kennelijk alleen een opstapje naar 'het' doen vinden. Maar 'het' moet kost wat kost worden gedaan, anders kunnen ze niet slapen. Hoe zit dat dan die andere keren dat hij geen zin heeft, maar de vrouw zonder knuffel niet kan slapen? Krijgt ze die dan wel?
De eerste regel maakte voor mij meteen duidelijk dat je iig nog niet het "volwassen" leven bent ingegaan, sorry. Dat je maar automatisch zin hebt is het grootste hollywoodfabeltje dat er is. Weet je hóé makkelijk het is om het "echte" leven je seksleven over te laten nemen? Om toch nog even dat tv programma te kijken, dat verslag af te maken in plaats van aandacht aan elkaar te besteden?quote:Naar mijn idee moet seks in een relatie spontaan zijn, omdat beide partners zin hebben, en moet er geen druk op liggen. Als van beide kanten de lust goed is, dan komt de seks vanzelf. En ja, het word minder naarmate de relatie vorderd, omdat je niet eeuwig kunt leven op de roze wolk van verliefdheid, en ook andere bezigheden moet aandacht geven.
Maar de intensheid en hitte van het eerste begin houd je alleen als je niet na een week begint te mekkeren over te weinig seks, want dan word het een verplichting en is de weg terug naar ongedwongen lekkere seks onbegonnen werk. Als je geen vrouw in bed kunt krijgen, dan doe je het maar met je jat. (Geld overigens vanuit mijn vriend uit ook voor mij)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |