abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45702015
Naar aanleiding van het topic 'Relatie is goed maar mijn seksleven stort in' Relatie goed maar sex leven stort in
Vroeg ik me het volgende af:
Moeten vrouwen als hun man zin in seks heeft maar zij zelf niet, maar instemmen en 'zin maken'?
De reacties in dit topic vond ik echt soms onvoorstelbaar, kennelijk zien veel mannen knuffelen niet als een belangrijk punt in de relatie, en ervaren zij alleen echte intimiteit als ze seks hebben met hun partner.
Natuurlijk zijn mannen en vrouwen biologisch gezien anders, mannen zijn ingesteld op verovering en voortplanting, een vrouw word zwanger en brengt kinderen voort. Dat heeft ook enkele psychische implicaties. De man kan vaak seks hebben met verschillende vrouwen, om zijn genen maar door te geven, een man heeft dus ook vaak zin. Een vrouw daarentegen is instinctief met de handen gebonden op het moment dat zij seks heeft, want dan word ze zwanger. Op het moment dat zij dus seks heeft wil ze zich veilig, geborgen, maar vooral ook sterk en gezond voelden. Is een vrouw dus moe, dan zal ze minder seks willen, want ze voelt zich immers niet goed en kan geen zwangerschap en bevalling aan. Is zij fit en energiek, dan wil ze ook meer seks, want ze voelt zich sterk genoeg.
Dat betekend dat vrouwen van zichzelf een lager lust-quotum hebben dan mannen, en dan mannen meer en vaker willen. Wat me echter opvalt in bovengenoemd topic, is dat veel mannen hierin volledig voorbijgaan aan de behoeften van de vrouw. Een vrouw moet zich prettig voelen om te kunnen ontspannen en open te staan voor seks, en dat bereik je niet met even een bloemetje neerleggen en dan vragen 'zullen we?'. Dan krijg je het 'Colaatje, neuken? Nee? Sinas dan?' idee. Niet echt bevoordelijk voor je relatie lijkt mij.
Maar, beweren de meeste mannen, als ik eenmaal een erectie heb dan moet ik, en dan moet zij zich maar gewillig opstellen. Ongeacht haar eigen gevoel op dat moment. Vinden deze mannen het ook normaal dat een vrouw hun een bloemetje geeft als ze zich niet lekker/gestressed voelen, en dan zegt, gaan we nu seks hebben? En als de man dan nee zegt, dat ze zegt 'aww nee kom op ik heb al 5 dagen niks gehad dus ik moet!' nee hè, dat is niet normaal, toch?
In deze situatie gaat het belang van de man dus voor dat van de vrouw, ongeacht haar eigen wil. Want als ze instemd terwijl ze zich eigenlijk niet goed voelt, is dat om van het gezeur af te zijn. Geeft dat je als man dan een goed gevoel?
Er blijkt ook duidelijk uit dit topic dat vrouwen kennelijk meer behoefte hebben aan knuffelen dan mannen, en dat er mannen zijn die knuffelen kennelijk alleen een opstapje naar 'het' doen vinden. Maar 'het' moet kost wat kost worden gedaan, anders kunnen ze niet slapen. Hoe zit dat dan die andere keren dat hij geen zin heeft, maar de vrouw zonder knuffel niet kan slapen? Krijgt ze die dan wel?
Naar mijn idee moet seks in een relatie spontaan zijn, omdat beide partners zin hebben, en moet er geen druk op liggen. Als van beide kanten de lust goed is, dan komt de seks vanzelf. En ja, het word minder naarmate de relatie vorderd, omdat je niet eeuwig kunt leven op de roze wolk van verliefdheid, en ook andere bezigheden moet aandacht geven.
Maar de intensheid en hitte van het eerste begin houd je alleen als je niet na een week begint te mekkeren over te weinig seks, want dan word het een verplichting en is de weg terug naar ongedwongen lekkere seks onbegonnen werk. Als je geen vrouw in bed kunt krijgen, dan doe je het maar met je jat. (Geld overigens vanuit mijn vriend uit ook voor mij)

En wat vinden jullie?

(Oh ja, nog een ding. Natuurlijk zijn niet ALLE mannen en vrouwen zo..het valt me alleen op dat er véél zo reageren)
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:49:38 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45702077
BS topic, er zijn zat vrouwen die zelfs meer als ik willen. Bijna al mijn ex-vriendinnetjes wilden vaker als ik, en ik vind 4 keer per dag al veel.
Thinking about thinking of you.
pi_45702133
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef shifto het volgende:
BS topic, er zijn zat vrouwen die zelfs meer als ik willen. Bijna al mijn ex-vriendinnetjes wilden vaker als ik, en ik vind 4 keer per dag al veel.
Dat hoef je mij niet te vertellen Ik kan zelf ook best veel
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:52:00 #4
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_45702154
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:49 schreef shifto het volgende:
Sure
pi_45702163
1 kleine toevoeging.

Mensen die moe zijn, zijn vaak geiler en hebben meer zin, ja ook vrouwen. Is een onderzoek naar geweest, als ik het tegenkom, zal ik her erbij plaatsen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:53:26 #6
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45702205
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef _van_puffelen het volgende:

[..]

Sure
Klinkt beetje raar idd, we zagen elkaar dan ook alleen int weekend en 1 dag doordeweek.
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:54:28 #7
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_45702234
Vrouwen zijn alleen goed voor de Sex, voor de vaat, voor mijn pantoffeltjes als ik thuis kom en voor het avondeten.!!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45702245
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef optifree het volgende:
1 kleine toevoeging.

Mensen die moe zijn, zijn vaak geiler en hebben meer zin, ja ook vrouwen. Is een onderzoek naar geweest, als ik het tegenkom, zal ik her erbij plaatsen
Ik beweer dan ook niet dat mijn mening de absolute waarheid is
pi_45702288
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Dat hoef je mij niet te vertellen Ik kan zelf ook best veel
mag ik je telefoonnummer?
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_45702305
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:56 schreef Yestuuur het volgende:

[..]

mag ik je telefoonnummer?
Kweenie of mijn vriend dat goed vind
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:56:52 #11
166273 Consigliere
pi_45702314
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Ik beweer dan ook niet dat mijn mening de absolute waarheid is
Aangezien jij vrouw bent, mag je nieteens een mening hebben!
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45702451
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Kweenie of mijn vriend dat goed vind
Je bent baas over je eigen lichaam, dat probeer je hier in het topic duidelijk te maken en dan geef je nu zelf die reactie? dubbelzinnig
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_45702473
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef Cageon het volgende:

[..]

Je bent baas over je eigen lichaam, dat probeer je hier in het topic duidelijk te maken en dan geef je nu zelf die reactie? dubbelzinnig
Zo te zien weet jij meer van mijn soort mensen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:03:00 #14
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_45702486
Tja, als de vriendin wil knuffelen, an dat veroorzaakt een erectie, dan is het haar schuld

Er bestaan slechts zeer weinig situaties waarbij je wel de lusten maar niet de lasten hebt. Dit is niet zo'n situatie.
I mean no harm
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:04:54 #15
14827 Kogando
Modelprutser
pi_45702544
Werkt je Enter-toets niet goed?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_45702546
Je hebt helemaal gelijk. Maar waarom dat gezeik over vreemdgaan dan? Dat is dan toch ook puur natuurlijk? Jij natuurlijk door sex te mogen weigeren in een relatie, ik natuurlijk door de buurvrouw af en toe te neuken.
pi_45702551
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef pomtiedom het volgende:

Er bestaan slechts zeer weinig situaties waarbij je wel de lusten maar niet de lasten hebt. Dit is niet zo'n situatie.
Wat bedoel je precies?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:05:42 #18
166273 Consigliere
pi_45702566
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef pomtiedom het volgende:
Tja, als de vriendin wil knuffelen, an dat veroorzaakt een erectie, dan is het haar schuld

Jij krijgt een erectie bij het knuffelen..
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45702568
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Oksel het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Maar waarom dat gezeik over vreemdgaan dan? Dat is dan toch ook puur natuurlijk? Jij natuurlijk door sex te mogen weigeren in een relatie, ik natuurlijk door de buurvrouw af en toe te neuken.
Dat vind ik wel ja Dat weten al mijn partners dan ook
pi_45702570
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:04 schreef Kogando het volgende:
Werkt je Enter-toets niet goed?
Ze heeft een oud toetsenbord zonder alinea toets, duh!
pi_45702622
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Zo te zien weet jij meer van mijn soort mensen
Hoe moet ik dat opvatten?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_45702652
De OP hangt al aan elkaar van allerlei ongefundeerde assumpties. Het belangrijkste lijkt me dat je op gelijkwaardig niveau kunt communiceren over wat je wilt en verlangt en daar samen uit komt. En kerels die niet alleen willen knuffelen maar dat èlke keer als opstapje naar 'meer' zien zijn sneu!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:13:34 #23
166273 Consigliere
pi_45702824
Ik haat vrouwen die willen emanciperen anno 2007! De emancipatie is jammer genoeg al voltooid en de beide seksen zijn vrijwel geheel gelijkwaardig aan elkaar tegenwoordig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45702920
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef Consigliere het volgende:
Ik haat vrouwen die willen emanciperen anno 2007! De emancipatie is jammer genoeg al voltooid en de beide seksen zijn vrijwel geheel gelijkwaardig aan elkaar tegenwoordig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik emancipeer dan ook niet Ik ga uit van een prehistorisch rolmodel, wat je had kunnen zien als je de op had gelezen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:21:52 #25
166273 Consigliere
pi_45703080
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Ik emancipeer dan ook niet Ik ga uit van een prehistorisch rolmodel, wat je had kunnen zien als je de op had gelezen
Ik geloof alleen in het prehistorische rolmodel van de heilige Sjaak --> Vrouwen moeten Neuken, koken, verzorgen en stilzitten.
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')