Ja hier, hoeveel heb je voor over ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:15 schreef twi het volgende:
Iemand die nog een composietkabel (standaard bij Core pack) heeft liggen en 'm niet meer gebruikt na aaschaf advanced scart, component of vga?
Saints row tegen CoD3?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Nog steeds te koop of te ruil.
-Dead rising
-Saints Row.
Ik zoek Splinter Cell nog.
Een euro of 10quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef Bealeo het volgende:
Ja hier, hoeveel heb je voor over ?
Nee sorry COD is niet mijn kopje thee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:35 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Saints row tegen CoD3?
vraagt me neefje
Als iemand intresse heeft pm me maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
Ik plaats deze reactie namens me neefje die CoD3 heeft gekocht en er snel op is uitgekeken hij wilt graag saints row hebben heeft iemdand hem liggen waarmee hij het wilt ruilen?
Dan pas ik je door naar JoMo0quote:
Zoek je deze nog? Heb hem voor je. Hoor wel wat je ervoor wilt geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:34 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Iemand COD2 te koop?
Die spellen waar je 30 euro voor vraagt raak je nooit kwijt voor die prijs. Probeer de helft en als je geluk hebt 20 euro. PGR 3 is zelfs in de winkel goedkoper.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef kesj het volgende:
Nog te koop:
Draadloze controller: 30 euro
20gb harddisk: 65 euro
Spellen:
Call of Duty 3: 35 euro
Call of Duty 2: 30 euro
Fifa 2007: 35 euro
Fifa Worldcup 2006: 30 euro
Topspin 2: 30 euro
PGR 3: 30 euro
Prijzen zijn vraagprijzen, behalve voor Call of Duty 3 en Fifa 2007.
Er staat ook bij dat het vraagprijzen zijn. Maar je hebt gelijk, ik ben niet op de hoogte van winkelprijzen, dus kan zijn dat ik aan de hoge kant zit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die spellen waar je 30 euro voor vraagt raak je nooit kwijt voor die prijs. Probeer de helft en als je geluk hebt 20 euro. PGR 3 is zelfs in de winkel goedkoper.
Ik wil splinter cell misschien wel ruilen voor je Saints Row, ik kijk ff, en laat het wel wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Nog steeds te koop of te ruil.
-Dead rising
-Saints Row.
Ik zoek Splinter Cell nog.
Super, ik hoor het nog wel van je danquote:Op zondag 4 februari 2007 17:00 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Ik wil splinter cell misschien wel ruilen voor je Saints Row, ik kijk ff, en laat het wel weten
King Kong?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:32 schreef Retarded het volgende:
Iemand interesse in Table Tennis?? Ik zoek niet zo heel veel, maar wil wel bijbetalen voor een nieuwere game.
Deze 2 samen voor 55 euro?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef kesj het volgende:
Call of Duty 3: 35 euro
Hier!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
Ik plaats deze reactie namens me neefje die CoD3 heeft gekocht en er snel op is uitgekeken hij wilt graag saints row hebben heeft iemdand hem liggen waarmee hij het wilt ruilen?
die heb ik te ruilquote:Op maandag 5 februari 2007 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook Hitmen Blood Money re ruil en ik zoek Just Cause.
quote:Ik heb SplinterCell: Double Agent nog liggen, te koop voor 30 euro ex, of ruilen tegen een ander 360 spel.
Ik wilde hem ook hebben maar niemand die hem wilde ruilen.. toen heb ik hem zelf maar gekocht en inmiddels snap ik waaromquote:Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef jmac het volgende:
Valt me tegen dat niemand NBA2k7 wil ruilen
Als bevestigingsmail 'm niet wilt ruilen tegen SR dan koop ik 'm mischien wel van je.quote:
@ gamevision is ie voor 45 euro te koop :-)quote:Op maandag 5 februari 2007 15:20 schreef jmac het volgende:
Valt me tegen dat niemand NBA2k7 wil ruilen
Kijk maar eens naar m'n achievements, heb bij hitman iets van 20 punten ofzo, wat een kut-spel zeg.quote:
zo slecht? Vind de demoquote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook hebben maar niemand die hem wilde ruilen.. toen heb ik hem zelf maar gekocht en inmiddels snap ik waarom.
Hitman is een heel erg leuk spel. Enorm onderschat. In 't begin lijkt de bediening kut, maar wanneer je die gewend bent is 't gewoon prima. Soort van Splinter Cell eigenlijk. Of vind je dat ook een kut-spel?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kijk maar eens naar m'n achievements, heb bij hitman iets van 20 punten ofzo, wat een kut-spel zeg.
Splinter Cell heb ik wel uitgespeeld, vind ik ook veel leuker om te doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hitman is een heel erg leuk spel. Enorm onderschat. In 't begin lijkt de bediening kut, maar wanneer je die gewend bent is 't gewoon prima. Soort van Splinter Cell eigenlijk. Of vind je dat ook een kut-spel?
Heb je iets te ruil?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:24 schreef Punto_11 het volgende:
[..]
@ gamevision is ie voor 45 euro te koop :-)
Ik zoek ook nog wat games..
-Oblivion
-Saint's row
Ik heb saint's row te koop.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:24 schreef Punto_11 het volgende:
[..]
@ gamevision is ie voor 45 euro te koop :-)
Ik zoek ook nog wat games..
-Oblivion
-Saint's row
Ik heb dead rising voor je voor 35 incl.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef Nudie het volgende:
Ik ben op zoek naar:
LoTR BFME2
Dead Rising
ik bied 40 samen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef kesj het volgende:
Nog te koop:
Draadloze controller: 30 euro
Prijzen zijn vraagprijzen, behalve voor Call of Duty 3 en Fifa 2007.
p.s. als iemand die harddisk te koop heeft laat het dan ff weten!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb te ruil:
- TopSpin 2
- Fifa Road to the World Cup 2006
- Fifa World Cup Germany 2006
Ik ben nog op zoek naar:
- 360 20Gb Harddisk (aangezien die van mij overleden is)
en verder bied maar wat leuks aan!!
Heb hem nog voor je. 35 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef computermistake het volgende:
Op zoek naar Cod3, wil wel ruilen tegen $$cash$$
Nee!! Ik bedoel juist zo goed als die isquote:Op maandag 5 februari 2007 22:42 schreef jmac het volgende:
[..]
zo slecht? Vind de demomaar hou dan ook van NBA
zit er nog iets extra's in die blikken box?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb Splinter Cell: Double Agent SE hier liggen. Game nieuw in seal in een mooie blikken box. 45 euro incl. verzenden.
Nee alleen de gesealde game.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:40 schreef Smots het volgende:
[..]
zit er nog iets extra's in die blikken box?
Ik heb Rainbow:Six:Vegas (niet las vegasquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft iemand nog een of meerdere van de volgende spellen te koop? (voor weinig)
-Tomb-raider legend
-Condemned
-Rainbow Six:LV
Lego star wars 2
-NFS:MW
-King Kong
Heb eventueel Saints row of Splintercell:DA te ruil.
Condemned tegen SC?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
-Tomb-raider legend
-Condemned
Lego star wars 2
-King Kong
quote:
Ik vond je eerste aanbod toch interessanter.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als bevestigingsmail 'm niet wilt ruilen tegen SR dan koop ik 'm mischien wel van je.
Wat wil je hebben voor Viva Pinata?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Heintje het volgende:
Een update, Ik heb:
Hitman,
Viva Pinata
en een orginele Face Plate in de aanbieding.
Ik zat te denken aan 30 euro inclusief.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:23 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor Viva Pinata?![]()
beetje mooi hoesje en goed dvdtje dan hebben we een deal!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 30 euro inclusief.
Rainbow six voor 35 excl.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
-Tomb-raider legend
-Condemned
Lego star wars 2
-King Kong
Ik heb Saints row voor je, 25 euro inc. (Bijna niet op gespeeld, dus in nieuwstaat)quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef Punto_11 het volgende:
Gezocht:
-saints row
-oblivion
Ik heb alleen cash
Dead Rising 35 excl. verzendkostenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef Loco het volgende:
Ik zoek,
-Viva Pinata
-Dead Rising
-Oblivion
Heb geld in de aanbieding..
35 incl. en we hebben een deal..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Dead Rising 35 excl. verzendkosten
Ik heb 'm, geseald en wel .quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Nudie het volgende:
Nog steeds op zoek naar LoTR: BFME2
Wil iemand er nog vanaf?
Ow, nu bedenk ik me ineens een leuke/lastige constructie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ook, het liefst ruilen tegen Dead Rising
Wa moe je ervoor hebben?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Rainbow Six: Vegas nog steeds te koop/ruil hier.
Als je viva pinata nog hebt wil ik 'm ook wel van je overkopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 30 euro inclusief.
Ik vind het bestquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow, nu bedenk ik me ineens een leuke/lastige constructie.
Ik heb Splintercell:DA, Wil RS:V hebben
jij hebt RS:V, wil DR hebben.
Hal9000s heeft DR, wil Splintercell:DA hebben.
Trio, anyone?
Verkoop hem maar aan Loco ik heb al een deal met Heintje!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:17 schreef Shannara het volgende:
[..]
Als je viva pinata nog hebt wil ik 'm ook wel van je overkopen
Wat geef je ervoor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef NX het volgende:
Wa moe je ervoor hebben?
Lijkt me een plan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind het best
Ik stuur DR naar Mmarsu, Mmarsu stuurt RS:V naar P_P, P_P stuurt SC naar mij
Doe er 5 bij en we hebben een dealquote:
Ik wil 'm niet verkopen, ik wil 'm kopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:10 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Verkoop hem maar aan Loco ik heb al een deal met Heintje!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |