ik bied 40 samen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef kesj het volgende:
Nog te koop:
Draadloze controller: 30 euro
Topspin 2: 30 euro
Prijzen zijn vraagprijzen, behalve voor Call of Duty 3 en Fifa 2007.
p.s. als iemand die harddisk te koop heeft laat het dan ff weten!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb te ruil:
- TopSpin 2
- Fifa Road to the World Cup 2006
- Fifa World Cup Germany 2006
Ik ben nog op zoek naar:
- 360 20Gb Harddisk (aangezien die van mij overleden is)
en verder bied maar wat leuks aan!!
Heb hem nog voor je. 35 euro.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef computermistake het volgende:
Op zoek naar Cod3, wil wel ruilen tegen $$cash$$
Nee!! Ik bedoel juist zo goed als die isquote:Op maandag 5 februari 2007 22:42 schreef jmac het volgende:
[..]
zo slecht? Vind de demomaar hou dan ook van NBA
zit er nog iets extra's in die blikken box?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb Splinter Cell: Double Agent SE hier liggen. Game nieuw in seal in een mooie blikken box. 45 euro incl. verzenden.
Nee alleen de gesealde game.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:40 schreef Smots het volgende:
[..]
zit er nog iets extra's in die blikken box?
Ik heb Rainbow:Six:Vegas (niet las vegasquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft iemand nog een of meerdere van de volgende spellen te koop? (voor weinig)
-Tomb-raider legend
-Condemned
-Rainbow Six:LV
Lego star wars 2
-NFS:MW
-King Kong
Heb eventueel Saints row of Splintercell:DA te ruil.
Condemned tegen SC?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
-Tomb-raider legend
-Condemned
Lego star wars 2
-King Kong
quote:
Ik vond je eerste aanbod toch interessanter.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als bevestigingsmail 'm niet wilt ruilen tegen SR dan koop ik 'm mischien wel van je.
Wat wil je hebben voor Viva Pinata?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Heintje het volgende:
Een update, Ik heb:
Hitman,
Viva Pinata
en een orginele Face Plate in de aanbieding.
Ik zat te denken aan 30 euro inclusief.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:23 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor Viva Pinata?![]()
beetje mooi hoesje en goed dvdtje dan hebben we een deal!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 30 euro inclusief.
Rainbow six voor 35 excl.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
-Tomb-raider legend
-Condemned
Lego star wars 2
-King Kong
Ik heb Saints row voor je, 25 euro inc. (Bijna niet op gespeeld, dus in nieuwstaat)quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef Punto_11 het volgende:
Gezocht:
-saints row
-oblivion
Ik heb alleen cash
Dead Rising 35 excl. verzendkostenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef Loco het volgende:
Ik zoek,
-Viva Pinata
-Dead Rising
-Oblivion
Heb geld in de aanbieding..
35 incl. en we hebben een deal..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Dead Rising 35 excl. verzendkosten
Ik heb 'm, geseald en wel .quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Nudie het volgende:
Nog steeds op zoek naar LoTR: BFME2
Wil iemand er nog vanaf?
Ow, nu bedenk ik me ineens een leuke/lastige constructie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ook, het liefst ruilen tegen Dead Rising
Wa moe je ervoor hebben?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef Strolie75 het volgende:
Rainbow Six: Vegas nog steeds te koop/ruil hier.
Als je viva pinata nog hebt wil ik 'm ook wel van je overkopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 30 euro inclusief.
Ik vind het bestquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow, nu bedenk ik me ineens een leuke/lastige constructie.
Ik heb Splintercell:DA, Wil RS:V hebben
jij hebt RS:V, wil DR hebben.
Hal9000s heeft DR, wil Splintercell:DA hebben.
Trio, anyone?
Verkoop hem maar aan Loco ik heb al een deal met Heintje!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:17 schreef Shannara het volgende:
[..]
Als je viva pinata nog hebt wil ik 'm ook wel van je overkopen
Wat geef je ervoor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:07 schreef NX het volgende:
Wa moe je ervoor hebben?
Lijkt me een plan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vind het best
Ik stuur DR naar Mmarsu, Mmarsu stuurt RS:V naar P_P, P_P stuurt SC naar mij
Doe er 5 bij en we hebben een dealquote:
Ik wil 'm niet verkopen, ik wil 'm kopenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:10 schreef 24Logica het volgende:
[..]
Verkoop hem maar aan Loco ik heb al een deal met Heintje!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |