Reken ik goed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef Yestuuur het volgende:
goed idee bboy
Marlon Jermaine Michael tito Jack(?)
der zijn trouwens zowieso meer dan vijf ledenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef Eltonno het volgende:
Nou nou, niet zo gepiekeerd...
Noem de vijf leden van de Jackson Five
En als hint, ze hebben allemaal Jackson als achternaam
Mocht het te moeilijk zijn dan krijgt degene die de derde naam geeft het punt.
Guttegut, rustig rsutig, moet onderhand ook mijn eten regelen en de post die allemaal in één minuut werden gemaakt controleren om te kijken of ik niet de verkeerde punten geef...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef Yestuuur het volgende:
had die dan ook genoemd bboy(Eltonno kun je de punten weergeven zoals in de voorgaande keren is gedaan?)
Zeur niet zo man, die 10 minuten regel is vooral bedoeld als mensen opeens weg zijn en moet niet zo strikt genomen worden als er nog een redelijk vermoeden is dat iemand er nog isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:57 schreef Ticootje het volgende:
kom op yestuuur je hebt nog 2minuten
hij werd niet eerste in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef Eltonno het volgende:
Winnaar etappe Zoetemelk, of werd die toen tweede?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:15 schreef Ticootje het volgende:
Wat was de naam van de eerste tekenfilm van Mickey mouse?
Is niet het goede antwoord, Steamboat Willie is de eerste tekenfilm met geluidsband waar Mickey Mouse in voorkomt. Zijn debuut was in Plane Crazy. Mark mag het punt wmb wel houden, maar dan is het rechtgezetquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:21 schreef Mark het volgende:
Steamboat Willie
mijn excuus, ik zal voortaan de vraag vollediger maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even iets rechtzetten uit een vorig deel (571)
[..]
[..]
Is niet het goede antwoord, Steamboat Willie is de eerste tekenfilm met geluidsband waar Mickey Mouse in voorkomt. Zijn debuut was in Plane Crazy. Mark mag het punt wmb wel houden, maar dan is het rechtgezet
Reken ik goed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:07 schreef Eltonno het volgende:
De kneet??? (Kneteman)
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef Ticootje het volgende:
de slotrit van 2006 toch??
wat mij betreft wel weet niet wat jullie van vinde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:15 schreef ScottTracy het volgende:
Oh zo... Begrijpelijk, maar de punten blijven gewoon hetzelfde neem ik aan?
Helemaal goed, een aangezien je ook als eerste met de naam kwam ook verdiend een puntquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:20 schreef ScottTracy het volgende:
MaJo in 2006 dan?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Mooi jaar de leeuw
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:37 schreef Etcetera het volgende:
santa fe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |