Lijkt me mooi maar soms ondoenlijk. Als er op pagina één flink gepost of gegokt wordt en de TS is iemand die het nog niet in de vingers heeft dat lukt dat nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Zullen we trouwens afspreken dat degene die het nieuwe topic maakt de OP fixt vóórdat we naar pagina 2 gaan?
Eerst OP fixen jijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Kosovo niet denk ik, want dat is nu geen apart land.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
OP-puntjes geupdated!
Ohja? Ik was eerder toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:15 schreef SaskiaR het volgende:
B-Boy voegt als enige Slovenië toe, dus die krijgt t punt.
Kosovo is geen officieel land, dus dat hoort er niet bij.
Deel 574:
SaskiaR 1
B-Boy 1
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Slovenie kroatie Servie Bosnie Montenegro
Wellicht is Hi_Flyer nog bezigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Waarom staat het rijtje gehaalde punten uit topic 573 vermeld in de OP? En waarom zijn de plaatjes niet zichtbaar? Zo'n moeite is dat toch niet?
Als je niet in staat ben om een zinnige bijdrage te leveren, zeg dan liever helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Yestuuur het volgende:
whine whine
tegenwoordig welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Waarom staat het rijtje gehaalde punten uit topic 573 vermeld in de OP? En waarom zijn de plaatjes niet zichtbaar? Zo'n moeite is dat toch niet?
ga ergens anders zielig doen aubquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Yestuuur het volgende:
whine whine
Sorry, gefikst, laten we doorgaan met B-Boy's vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |