Lijkt me mooi maar soms ondoenlijk. Als er op pagina één flink gepost of gegokt wordt en de TS is iemand die het nog niet in de vingers heeft dat lukt dat nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Zullen we trouwens afspreken dat degene die het nieuwe topic maakt de OP fixt vóórdat we naar pagina 2 gaan?
Eerst OP fixen jijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef Hi_flyer het volgende:
Kosovo niet denk ik, want dat is nu geen apart land.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
OP-puntjes geupdated!
Ohja? Ik was eerder toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:15 schreef SaskiaR het volgende:
B-Boy voegt als enige Slovenië toe, dus die krijgt t punt.
Kosovo is geen officieel land, dus dat hoort er niet bij.
Deel 574:
SaskiaR 1
B-Boy 1
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:13 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Slovenie kroatie Servie Bosnie Montenegro
Wellicht is Hi_Flyer nog bezigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Waarom staat het rijtje gehaalde punten uit topic 573 vermeld in de OP? En waarom zijn de plaatjes niet zichtbaar? Zo'n moeite is dat toch niet?
Als je niet in staat ben om een zinnige bijdrage te leveren, zeg dan liever helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Yestuuur het volgende:
whine whine
tegenwoordig welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Waarom staat het rijtje gehaalde punten uit topic 573 vermeld in de OP? En waarom zijn de plaatjes niet zichtbaar? Zo'n moeite is dat toch niet?
ga ergens anders zielig doen aubquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Yestuuur het volgende:
whine whine
Sorry, gefikst, laten we doorgaan met B-Boy's vraag.quote:
Jij hebt het goedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Atoomnummer 94?
Ja je hebt deels gelijk. Probleem is dat ik blijkbaar lastig een niet-numerieke vraag kan verzinnen. Blijkbaar ben ik teveel Beta ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:11 schreef B_BOY het volgende:
Hi_flyer waar haal je die gegevens vandaan. ik kom namelijk ook allerlei andere getallen tegen. ik denk nkiet dat dit een goede vraag is.
Punt 1 tis een gokvraag
punt2 de koers wisselt ontzettend snel.
mijne was numeriek en niet gok! ik ben trouwens ook redelijk beta ingesteld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja je hebt deels gelijk. Probleem is dat ik blijkbaar lastig een niet-numerieke vraag kan verzinnen. Blijkbaar ben ik teveel Beta ofzo![]()
De koerst verandert nauwelijks, is niet anders dan een halfjaar geleden namelijk.
Voortaan kies ik voor een vraag met een minder hoog gokgehalte
Ik speelde net met de gedachte om een vraag over de mol te stellen, maar die laat ik nu maar even achterwege.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef B_BOY het volgende:
Hi_flyer + 1
is volledig correct. ter aanvulling 239 is het massagetal van een isotoop van plutonium
quote:De wet van, over het verband tussen wind en luchtdruk, maakte de weersverwachting mogelijk. Het KNMI was een van de eerste in de wereld met stormwaarschuwingen en weerkaarten.
Dan zou ie 200 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef David Letterman het volgende:
enige naam die nu voorbij komt: Piet Paulusma...
zal wel fout zijn...![]()
Swoooosh! Flashback!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef SaskiaR het volgende:
buys-ballot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |